המתכון לעלייה: דאוד עליסאת

שלושת הכובשים מול נהריה. ראדי, כהן ועליסאת שלושת הכובשים מול נהריה. ראדי, כהן ועליסאת
החלוץ בדרך לעלייה נוספת? מועדון ספורט צעירי כפר כנא בדרך הבטוחה לעלייה לליגה א'. בסוף השבוע הקבוצה ניצחה משחק חוץ חשוב את בית"ר נהריה ופתחה פער של 11 נקודות בפסגה

האם החלוץ דאוד עליסאת בדרך לאחד השיאים הגדולים בכדורגל הישראלי? עליסאת יכול לחגוג בעוד מספר חודשים עלייה רביעית ברציפות יחד עם קבוצתו מועדון ספורט צעירי כפר כנא.

בעונה שעברה רשם החלוץ עלייה עם הפועל כפר כנא, עונה קודם לכן עם עירוני נשר ולפני שלוש שנים עשה זאת עם איתן טייב והפועל בית שאן. הקבוצה מובילה את את ליגה ב' צפון א' בפער של 11 נקודות מהמקום השני, הפועל בועיינה שלה שני משחקים חסרים.

בשישי האחרון השיגה כפר כנא ניצחון חוץ מוחץ על בית"ר נהריה בתוצאה 1:4 מצמד שערים של ניר כהן ושערים של ראדי מוהנא ועליסאת שהגיע לכפר כנא במהלך חודש דצמבר וכבר כבש במדיה 11 שערים.

"אני נהנה בכפר כנא. זה מועדון רציני עם אנשים טובים וחמים. זה יכול להיות נחמד להעלות שתי קבוצות מכפר קנא שנתיים ברציפות" אמר החלוץ והוסיף: "אני לא יודע אם מישהו עשה את השיא שלי אבל אני לא מסתכל על עצמי אלא רק על הקבוצה ורוצה להמשיך לעבוד קשה ולהשיג את עלייה כמה שיותר מהר".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
זה לא שיא. כנסו
(אלירן: 00:10 10-02-2016)
מוסא בן חיים עלה ארבע פעמים רצוף: מכבי שעריים, באר יעקב, שיכון המזרח ויניב חולון
2
כפר כנא
(באסל עבאס: 17:46 10-02-2016)
כפר כנא קבוצה מאוד תחרותית וחזקה. הקבוצה נוסדה רק לפני שנתיים והיא כבר שריינה מקום מובטח בליגה א'. כל הכבוד להנהלה ובמיוחד למאמן ואסים עבאס. שיהיה בהצלחה, ירוק עולה!
3
הפועל כאוכב
(מוסא: 00:43 11-02-2016)
כפר כנא קבוצה שהיא רמה מעל הליגה , קבוצה שהצליחה להחליש את הפועל בועיינה בכך שלקחה את הכוכבים שלה , ומנצת את אי היציבות של ירוביתה ,מקומה אכן בליגה בלי לקשר לשחקן זה או זה
4
כל הכבוד
(תושב כפר כנא: 14:21 11-02-2016)
כל הכבוד לשחקנים, מקווה שתגיעו למקום הכי גבוה, בהצלחה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?