הפועל חדרה שוב בתמונת הצמרת לאחר נצחון 1:2 על קריית מלאכי

ביום שישי פגשה עירוני חדרה בביתה את קריית מלאכי שמעשית עדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה א' דרום.חדרה ניצחה 1:2 משערים של ניקו ולנסי ועידן דוד בפנדל , שרון רפאל השווה זמנית לקריית מלאכי.תצוגת שיפוט חלשה ביותר העיבה על תוצאת המשחק.

ביום שישי פגשה עירוני חדרה שתיאורטית ומעשית לא איבדה סיכוי לעלייה את קריית מלאכי שמעבירה את זמנה עד סיום הליגה.בעירוני חדרה חששו ובצדק מהמשחק נגד קריית מלאכי כי הם ידעו שזאת לא קבוצה שתפתח רגליים ותשחק חזק , אבל לבסוף היא הצליחה להתגבר על המשוכה ולנצח 2-1 .


דקה - 5 והשופט הראה לנו שהוא מתחיל להתעסק בשטויות כאשר הוא הוציא כרטיס צהוב למגן הקריה שמוליק טטרו על צבעו של הטייצ מתחת למכנסי השחקן .

דקה - 16 ודאבל פס יפה של יוני רביבו ואסי אסולין מקרית מלאכי משאירה את האחרון מול שוער חדרה , אבל אסולין בועט היישר לידיו של השוער שהודף לקרן .

דקה - 26 וחדרה עולה ל 1-0,עידן דוד ( הבולט במגרש ביחד עם אמיר טימניהר ) משאיר כדור חכם לניקו ולנסי , וזה מקשית בצ'יפ  אל הרשת העליונה כשלצחי שרון שוער מלאכי אין שום סיכוי .

שופט המשחק מחליט להרחיק את יו"ר קריית מלאכי גילי מלכה על כך שמחה על שריקה לא נכונה .

דקה - 33 ולקריית מלאכי מגיע פנדל ברור,אסי אסולין פורץ מהאגף ומעביר כדור רוחב ליוני רביבו , אלא שגל פיבך בלם חדרה נותן קטנה ליוני רביבו ומחבר את רגליו,רביבו נופל ברחבה והשופט מורה לו לקום .שאלה למחשבה , אם השחקן מתחזה, לא מגיע צהוב לפי החוקה ?עד למחצית חדרה המשיכה לתקוף אבל הגנת הקריה הדפה את כל הסיכונים .

 

חלים זטמה שופט המשחק שלשום,שיפוט מעורר מחלוקת(צילום:רועי אסרף)

 

מחצית שנייה וקריית מלאכי מאזנת בדקה ה – 62,הגנת חדרה מחזירה כדור פשוט לשוערה , והוא מחליט להעביר זמן אלא שהכדור בורח לו לחוץ והשופט מורה על קרן לקריית מלאכי .יוני רביבו מוציא קרן קצרה לשרון רפאל שעושה הטעיה על שחקן חדרה ומקצה הרחבה משגר פצצה לחיבור ומעלה את לוח התוצאות ל 1-1 .

אחרי השיויון חדרה המשיכה לתקוף על מנת להשיג את שער הניצחון ושלושת הנקודות החשובות במאבקי הצמרת .

כדור נייח מ-25 מטר של עידן דוד עובר את כל הגנת קריית מלאכי ומגיע אל אבישי אטיאס וזה בועט את הכדור מעל המשקוף , בהחלט מזל גדול לקריית מלאכי .וכאן התחילה מסכת השיפוט הגרועה של השופט חלים זטמה ביחד עם קווניו .בדקה ה – 71 , מורה השופט על פנדל שלא היה ולא נברא.אמיר טימניהר מתנהל עם הכדור מחוץ לרחבת קריית מלאכי , וכאשר הוא נכנס הכדור בורח לו , והוא מחליט ליפול ברחבה , השופט היה כל כך נמהר בהחלטתו השגויה ומורה על הנקודה הלבנה .את הפנדל לוקח עידן דוד , ומבצע אותו בשלמותו , 2-1 לעירוני חדרה .

 

חדרה חוגגת נצחון שמחזיר אותה חזרה לתמונת העלייה.(צילום:רועי אסרף)

 

בדקה ה – 76 פנדל ברור לעירוני חדרה לא נשרק,עופר סהר חלוץ חדרה פורץ אל תוך הרחבה ונתקל בבלם הקריה שרון רפאל , וזה מכשיל אותו בבירור , אבל השופט שהיה כבר עם המשרוקית בפה מחליט כי השחקן התחזה ומורה לו לקום .
ושוב פעם נשאלת השאלה,אם אין פנדל למה השופט לא הוציא צהוב על התחזות ?

ככל שנקפו מחוגי השעון קריית מלאכי רצתה ותקפה , אבל השאירה את העורף פרוץ וכמעט כל התקפה מתפרצת של חדרה הסתיימה בשער , אבל נאיביות של חלוצי חדרה השאירו את התוצאה בעינה .

בדקה ה – 90 הזדמנות קוסמת לקריית מלאכי,אסי אסולין פורץ באגף ימין ומגביה כדור היישר למוטי שורש , שורש מנסה בעיטת המשך שנעצרת בקצות האצבעות על ידי שוער חדרה נמרוד כהן .

3 דקות בתוך תוספת הזמן ופנדל ברור לקריית מלאכי , וכמו שחשבתם שוב פעם השופט טועה,משה דסטה מנסה להכניס כדור לתוך הרחבה , אבל גל מנשה מונע את כניסתו עם היד והשופט שהיה קרוב כחמישה מטר מהאירוע מחליט שלא היה כלום .לאחר מכן השופט שורק לסיום ומוציא כרטיס אדום ישיר לאלירן כהן מקרית מלאכי על מילים מיותרות .
פשוט סיום תצוגת שיפוט למופת .טענות קשות נשמעו בסיום המשחק מצד אנשי קריית מלאכי על שיפוט צדדי לחלוטין , ועל כך שמישהו בא לגנוב את ההצגה .בחוץ התגודדו מספר אוהדי קריית מלאכי ומחאו כפיים לשופט וקווניו ,

אם ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים היו טיפה יותר חכמים הם היו שולחים שופטים של ליגת העל לשפוט במשחקים חשובים אז אולי היינו רואים פחות טעויות שיפוט שנפוצות בליגות שלנו,חייבים לטפל בדחיפות בכל בעיות השיפוט בליגה א' , ובכללי בכל הארץ , כי שופט יכול להרוס עונה שלמה במשחק אחד.שבוע הבא עירוני חדרה יוצאת למשחק חוץ קשה נגד הנאבקת על הירידה הפועל ערד,קל לא יהיה שם זה בטוח .
קריית מלאכי תפגוש בביתה את היורדת עירוני משוש למשחק שיכול להחזיר את הצבע ללחיים של אוהדי הקריה.

בהזדמנות זאת נאחל מזל טוב לחלוץ קריית מלאכי מורדי פינטו על הולדת הבת הבכורה .

שבוע טוב .
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
ברכות לחדרה על הנצחון.
(אוהד שרוף: 15:55 29-03-2009)
שפע ברכות קודם כל למורדי פינטו על הולדת הבת..! נחמד לשמוע שאוהדיי קרית מלאכי ממשיכים לנסוע אחרי הקבוצה אפילו עד חדרה גם שהעונה מבחינתם נגמרה ..איזה קהל.. נקודות ציון שראיתי זה דסטה שעלה מחליף כישרוני ברמה גבוהה
2
השופט...
(אוהד: 17:10 29-03-2009)
בושה שקבוצה כמו חדרה מנצלת יום חלש של שופט בכדי לנצח הוא בא לפרק את קרית מלאכי כל המשחק הוא היה הזוי בהחלטות שלו זה רק מראה את הרמה של הכדורגל שלנו כי ב אחד אפס הם התחילו להעביר זמן ביחד עים השופט ושאנחנו השוונו הוא ביקש מאיתנו לשחק מהר עוד באפס אפס
3
שופט ביזיון
(יוני: 00:36 30-03-2009)
אני בטוח שהוא מעורב איך שהוא עם חדרה ראינו את השיחות החבריות שלו עם האוהדים המקומיים.בושה לאיגוד
4
כל הכבוד לחדרה
(חדרתי: 22:02 31-03-2009)
כל הכבוד לחדרה על הנצחון
5
כל הכבוד להמשיך
(חדרה: 20:36 07-04-2009)
כל הכבוד להמשיך

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?