"שישי ושערים", במוקד: אשדוד מול הפועל פ"ת, נס ציונה נגד מרמורק, נשר - דליה

חגיגת כדורגל אמיתית (עודד חסין) חגיגת כדורגל אמיתית (עודד חסין)
המחזור ה-24 בליגה הלאומית והמחזור ה-19 בליגה א' יעמדו במרכז שידורי "שישי ושערים" תכנית הרדיו של ערוץ הספורט החל מהשעה 13:00. באולפן: רז זהבי יחד עם מיטב שדרי התכנית בארבע שעות קסומות

כל השערים, כל הדיווחים, כל הפרשנויות וכל החדשות החל מהשעה 13:00 בתכנית נוספת של "שישי ושערים" עם רז זהבי.

המשחק המרכזי בליגה הלאומית יפגיש את המוליכה, מ.ס אשדוד, עם הפועל פ"ת שהתדרדרה למקום השלישי. הפסד להפועל פתח תקווה עשוי להוביל גם לסיום דרכו של המאמן, גיא צרפתי, בקבוצה. בני לוד, שטיפסה למקום השני בטבלה ונמצאת במומנטום אדיר, תארח את הפועל ר"ג. הפועל נצרת עילית, נועלת הטבלה, תארח בדרבי העמקים את הפועל עפולה. אחי נצרת, שרשמה במחזור הקודם ניצחון חוץ גדול על הפועל ר"ג, תארח את בית"ר ת"א/רמלה, שהרשימה השבוע במשחק הגביע מול הפועל באר שבע. הפועל ירושלים, השקועה בתחתית הטבלה, תארח את מכבי הרצליה שמתקשה להתרומם ועלולה לאבד אחיזה בצמרת הגבוהה במקרה של מעידה בטדי.

להאזנה לחצו כאן!


בליגה א' דרום יימשך המאבק המשולש בין שעריים, נס ציונה וכפר קאסם. במשחק המרכזי תארח נס ציונה את מרמורק שתשאף להמשיך ולפעול למען שעריים. בשבוע שעבר חילצה מרמורק תיקו מול כפר קאסם והיום (ו') היא תשאף לעשות את אותו דבר מול נס ציונה. כפר קאסם תארח את הכח ר"ג ואילו שעריים תצא לפגוש את נועלת הטבלה, מורשה רמת השרון. משחקים מסקרנים נוספים יפגישו את: אזור - עמישב פ"ת, שיכון המזרח - כפר שלם, מחנה יהודה - הוד השרון, יפו - בני אילת, בית"ר כפר סבא - בקעת הירדן.

גם בליגה א' צפון יימשך מאבק משולש. מוליכת הטבלה, עירוני נשר, תארח את מכבי דלית אל כרמל/יקנעם, הפועל הרצליה תשחק מול מעלות ואילו טבריה מהמקום השלישי תארח בביתה את הפועל אסי גלבוע. בכורה מרגשת כמאמן צפויה לאילן סויסה שידריך לראשונה את כרמיאל/צפת, קבוצתו תארח את קרית אתא. משחקים נוספים: צור שלום - מג'דל כרום, חדרה/גבעת אולגה - איכסל, כפר כנא - בית שאן, מגדל העמק - באקה אל גרבייה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
פרי קנה את הליגה
(כתום בנשמה: 15:29 12-02-2016)
ככה זה ששחקני מרמורק מקבלים פרמיות נקודות מפרי בושה בזיון איפה אתה רז זהבי
2
סלאח נסראלדין הרס את מכבי דליה
(מכבי דליה: 16:02 12-02-2016)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?