קוטלת הענקים? 0:1 למרמורק על נס ציונה בחוץ

שחקני מרמורק חוגגים. בוזגלו משקיף (רפי נחמיאס) שחקני מרמורק חוגגים. בוזגלו משקיף (רפי נחמיאס)
דניאל טסאו, קשרה המושאל של מכבי שעריים, כבש את השער היחידי במשחק ולמעשה עזר ליריבה העירונית. נס ציונה איבדה את הפסגה. בוזגלו: "לפעמים דברים לא הולכים. נמשיך להיאבק"

כשהיא במקום הראשון והיא יודעת שאסור לה להפסיד נקודות בקרב מול שעריים בראשות הטבלה נס ציונה אירחה את מרמורק שנמצאת בתקופה נהדרת כשלעצמה ועם 6 משחקים ללא הפסד בליגה.

כזכור, במחזור האחרון הצליחה לעצור את כפר קאסם בביתה עם 0:0 בו הייתה גם עדיפה.

נס ציונה אומנם החזיקה בכדור ושלטה אבל האורחים ללא ממש נרתעו מהמוליכה ולא היססו לצאת קדימה ולהגיב במתפרצות.

סהר לוי (בלבן) (רפי נחמיאס)
בדקה ה-12 מהלך מצויין של דניאל טסאו שגדל במכבי שעריים בתוך הרחבה מצא את הרשת של עמית שמש, 0:1 מפתיע למרמורק.

שחקני מרמורק חוגגים עם טסאו (רפי נחמיאס)
נס ציונה ניסתה לחזור למשחק מהר וכבר בדקה ה-30 ביצע המאמן אוהד בוזגלו חילוף ראשון כשניסים אסייג, שכבש 3 שערים העונה בליגה, החליף את טל בן שטרית.

למרות השליטה של נס ציונה, מרמורק הייתה מסוכנת יותר. האני שיאיהין היה קרוב להכפיל את התוצאה כאשר הגיע לבדו מול עמית שמש אך נעצר אצל השוער. 0:1 בהפסקה.

עומרי עטיה מנסה לעבור (רפי נחמיאס)
עם פתיחת המחצית השנייה נס ציונה המשיכה להכתיב את הקצב בעוד מרמורק מנסה לצאת כל הזמן למתפרצות ולמצוא את ההגנה של נס ציונה לא מוכנה. למרות הלחץ של המארחים, ההגנה של מרמורק הצליחה לשמור על שער ההיתרון היקר עד לסיום ולהידבק למקום הרביעי בליגה.

הקהל של מרמורק (רפי נחמיאס)
נס ציונה מצידה איבדה נקודות יקרות והפסידה את המקום הראשון בליגה לשעריים שפתחה פער של 3 נקודות בפסגה.

שלומי עמר, מאמן מרמורק אמר בסיום: "לא קוטלים ענקים, אנחנו מוכיחים לאורך כל העונה שאנחנו שייכים לצמרת". על המצטיין דניאל טסאו שהגיע משעריים אמר: "אני לא מתעסק מהיכן הוא בא, תפקידי לאמן, דניאל התחבר טוב וחשוב מאד לקבוצה שלנו".

המאמן המפסיד, אוהד בוזגלו סיכם: "ניצחנו השנה את מרמורק פעמיים וקשה לנצח 3 פעמים את אותה קבוצה, נקלענו לפיגור מוקדם וניסינו לעשות הכל בשביל לחזור, לפעמים דברים לא הולכים, נמשיך להיאבק, מותר גם להפסיד אחרי 10 משחקים".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מזל טוב לשעריים
(מירו: 10:34 13-02-2016)
היום עליתם ליגה סופית. הכל בזכות מחלקת נוער נהדרת ושחקני בית עם לב ענק. איננשאלה תרדו מחזרה תוך שנה. לדבי המשחק בנס ציונה - למרמורק הגיע לנצח. שיחקו חכם וכמו גברים.
2
שליטה מוחלטת של מרמורק
(מרמורק: 11:09 13-02-2016)
נס ציונה שלטה? מצב מסוכן אחד כל המשחק לא היה לה לעומת 3 שערים של 100% שהוחמצו עי מרמורק.
3
דין אזולאי שוער תותח!!!
(שולי: 11:34 13-02-2016)
כל הכבוד לדין?
4
כמו שאמרתי הכסף מדבר
(כתום בנשמה: 12:15 13-02-2016)
ככה זה שפרי מעביר דרך גורם שלישי פרמיות נקודות לשחקני מרמורק בשתי המשחקים האחרונים קאסם ונס ציונה שחקני מרמורק נלחמו כמו שלא עשו כל העונה מעניין יהיה בדרבי אאאהה סליחה שכחתי גם אותו פרי קנה לא סתם בתוכנית בערוץ 5 הוא אמר שיעשה הכל כדי לברוח מליגה א
5
קניית הליגה
(כתום בנשמה: 12:16 13-02-2016)
ככה זה שפרי מעביר דרך גורם שלישי פרמיות נקודות לשחקני מרמורק בשתי המשחקים האחרונים קאסם ונס ציונה שחקני מרמורק נלחמו כמו שלא עשו כל העונה מעניין יהיה בדרבי אאאהה סליחה שכחתי גם אותו פרי קנה לא סתם בתוכנית בערוץ 5 הוא אמר שיעשה הכל כדי לברוח מליגה א
6
הקבוצה שלנו לא שלטה בכללֽ
(נס ציונה: 16:29 13-02-2016)
המשחק היה של מרמורק ששלטו לאורך כל המשחק ֽ שאהין קשרה של מרמורק עשה עבודה נהדרת
7
את חנן עדני ופרי והקשר המשותף שלהם,זה חמור מאוד וגם את כל תוצאות ליגה א והמעבר של שחקן כפר כאסם לנתניה שגרם להחלשות הכפר,בקיצור חגיגה בליגה א דרום. נאמרו כאן דברים חמורים מאוד ממספר 5
8
לגורם אחר שאינו ידוע מי זה ,היות שחנן עדני כבר סיים עם הכדורגל.
9
להחתים את שלומי עמר דחוף לעוד עונה
(מרמורק שיגעת אותי!: 08:39 14-02-2016)
מי שרואה את האימונים , רואה סדר, אימונים ברמה גבוהה. לא סתם יש תוצאות. האחים חופי תתעוררו כי יש כמה קבוצות אחרות שחמות עליו. טסאו שחקן גדול!!! וואלה נראה שטוב לו אצלנו. חייבים להשאיר אותו לעוד עונה. גם ככה בלאומית לא יתנו לא לשחק עם שעריים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?