אזגי העביר 750 אלף שקלים לאגודה, בהנהלת אשקלון מסרבים לקחת את הכסף

הצ׳קים שממתינים לאנשי אשקלון הצ׳קים שממתינים לאנשי אשקלון
בלעדי: הפועל אשקלון על סף פירוק ובכל זאת קברניטי המועדון עוסקים בענייני כבוד ומסרבים לפדות 750 אלף שקלים שהועברו אליהם מפרוספר אזגי, הבעלים המקורי של הקבוצה

הפועל אשקלון עלולה להתפרק בשבועות הקרובים. המאמן והשחקנים לא מקבלים את שכרם ובאימון לאחר משחק הגביע מול סכנין יובל נעים לא הגיע בהפגנתיות לאימון.

יתרה מכך, קברניטי הקבוצה, איתן קסטנטיני והמנכ״ל דרור אלמלם, לא הגיעו כלל לאימון אתמול בשל האנדרלמוסיה ששוררת במועדון. יחד עם זאת, נקודת האור בפרשה המתגלגלת הזאת היא פרוספר אזגי, מי ששימש במשך עשור כבעלים של המועדון. לפני כשנה הפקיד אזגי את המועדון לטובת עיריית אשקלון ולמשך כ-4 שנים. אזגי, באמצעות נאמן, רשם צ׳ק של 250 אלף שקלים עבור יובל נעים, עוזרו אלי לוי וכמו כן עבור חלק משחק השחקנים. מדובר ב-250 אלף שקלים שהנהלת הפועל אשקלון יכולה לפדות במיידית ולשלם שכר עוד לפני המשחק מול ראשון לציון ביום שני.

בנוסף, רשם אזגי צ׳ק של 500 אלף שקלים נוספים אותם הוא מוכן להעביר למועדון במקרה של ניצחון מול ראשון לציון בהמשך המירוץ לעלייה של הקבוצה. אזגי רוצה לראות את אשקלון בליגת העל, מאחר, וככל הנראה, לנוכח הקריסה של המועדון ונבצרות זמנית של ראש העירייה איתמר שמעוני, המועדון עשוי לחזור אליו בסוף השנה.

פרוספר אזגי (לירן דורף)
כמו כן, ולנוכח ההסכם שקיים בין העירייה לאזגי, בעלי התפקיד במועדון הם למעשה עובדיו של אזגי.

אבל, כאן גם באים לידי ביטוי אלמנטים של אגו וכבוד. הנהלת אשקלון שמודעת לצ׳קים אותם רשם אזגי, מסרבת להפקיד את הכספים ולגעת בכסף. בבקרה התקציבית זועמים ובמהלך השבוע הקרוב יתכנו סנקציות נגד הפועל אשקלון.

גורם המקורב לנושא אמר: ״מדובר בשיא האבסורד והטמטום מצד הנהלת אשקלון. יש להם אפשרות לשלם במיידית שכר למאמנים ולשחקנים אבל הם לא מפעילים שום היגיון ושיקול דעת ועושים טעות קשה. שלא יבואו בטענות לבקרה או לכל גורם אחר״.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אתם מגזימים
(שמוליק: 13:25 13-02-2016)
כמה האתר שלכם יושע להגזים.עלאק.לפני פירוק.
2
הכתובת הייתה על החומה באיצטדיון
(מקור מוסמך: 09:37 14-02-2016)
אני קורא חלק מהתגובות בדף הפייסבוק של האוהדים ואני לא מופתע!!! עדיף לרדת ליגה ולא לקבל את אזגי !!! חחחחחח אתה קולט כמה טיפשות יש ל "אוהדים" האלו אתה קולט. הריי הסיפור היה ידוע מראש עם כל סיפור ה "שכירות" ידענו מתיי שהוא הוא חוזר
3
נשבר ממך כבר זהבי. נשבר
(רון: 11:50 14-02-2016)
אתה תת רמה של עיתונאי. מתעסק ברכילות ושומר על אנשי שלומו באופן קבוע

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?