ארז בנודיס ביקש לעזוב, השחקנים והיו"ר שכנעו אותו להשאר

ארז בנודיס. איבד תקווה? (ולדי מויסייב) ארז בנודיס. איבד תקווה? (ולדי מויסייב)
קריית גת עשתה אמש צעד נוסף בדרך לליגה א' ובסיום ההפסד לרמה"ש ביקש המאמן להתפטר מתפקידו. שחקני הקבוצה, כמו גם היו"ר דודו בן לולו, ערכו עמו שיחות במהלך היממה האחרונה וגרמו לו לחזור בו. בן לולו: "יש לארז גיבוי מלא עד סוף העונה"

ימים יגידו אם נגזר על מכבי קריית גת לרדת לליגה השלישית, אך הנאיביות שהפגינה הקבוצה אמש במשחק ההפסד לעירוני רמה"ש, לא זכורה במועדון הרבה זמן והכניסה את המערכת כולה לסערת רגשות.

הקבוצה הדרומית שכבר הוליכה 0:2, ספגה ארבעה שערים והפסידה נקודות יקרות מבחינתה במאבק ההישרדות. הרוחות בקריית גת היו סוערות במיוחד בעקבות התבוסה, ולצד לא מעט טענות שהיו לאנשי הקבוצה באשר לשיפוט החד צדדי, אוהדי הקבוצה בחרו להפנות את זעמם כלפיי המאמן ושחקני הקבוצה.

שחקני קרית גת מאוכזבים אמש (ולדי מויסייב)
מאמן הקבוצה עצמו, ארז בנודיס, לקח את התוצאה גם כן בצורה קשה במיוחד ובסיום ההתמודדות ניגש ליו"ר הקבוצה, דודו בן לולו וביקש לעזוב באופן מידי את המועדון. שחקני הקבוצה ששמעו על ההתרחשות יצאו מיד להגנתו של מאמנם, וביקשו ממנו לשקול בשנית את החלטתו ולהשאר בקבוצה.

גם בן לולו עצמו, הבהיר למאמן כי ההתפטרות כלל לא מקובלת עליו וכי הוא זוכה לגיבוי מלא מהנהלת הקבוצה להמשיך ולנסות להשאיר את המועדון בליגה. בעקבות כך, בנודיס חזר בו מהחלטתו וימשיך בתפקידו עד לסיום העונה.

יו"ר הקבוצה, דודו בן לולו פתח את הלב ואמר: "אני אישית לקחתי את המשחק הזה קשה מאוד. אני יודע שעובדים קשה, הבאנו חיזוק, השחקנים נלחמים ונותנים את הנשמה. גם עמדנו יפה על המגרש האווירה בקבוצה היא טובה. אנחנו משלמים משכורות ופשוט לא הולך. הרבה שחקנים התקשרו אליי בוכים אחרי המשחק וביקשו ממני סליחה על ההפסד. מרוב עצבים אפילו אני דמעתי".

היו"ר שלח מסר כעוס לאוהדי הקבוצה שיצאו נגד השחקנים והמאמן: "לכל האוהדים שלא היו בשום משחק העונה וקוראים לשחקנים זבל וקבוצה פח, יש לי משהו אחד להגיד לכם שהתאפקתי המון זמן - תתביישו. בחיים לא היה פה סגל עם 7,8 שחקני בית, עם צעירים בהרכב, עם אדי אדרי שכבש כבר 3 שערים ורק בגללם שווה לי להישאר. מרוב האמוציות אתמול גם אני רציתי ללכת אבל לא עוזבים ספינה טובעת לעולם. לאוהדים האמיתיים של הקבוצה אני רוצה לומר תודה. ראיתי מה עבר עליהם אתמול אבל לא השופט ולא אף אחד ישבור אותנו. נישאר אחים ומגובשים עד סוף העונה ואם נגזר עלינו לרדת נרד כמו גברים".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ארז אלדד פרי בחר בך להוביל את שעריים תוך שתי עונות לליגת העל ונתן לך פנקס שיקים פתוח במקום לבנות קבוצה שמתאימה לצמרת ליגה לאומית בנית קבוצה בינונית שלא בטוח שהייתה עולה אחרי שפוטרת נבנתה קבוצה חדשה וחזקה שרצה ללאומית ואתה הפסדת משרה חלומית
2
בקרוב אצלנו
(יפו מדבר: 21:20 16-02-2016)
התגעגענו אליך קרית גתי. הפעם לא תהיה כניסה בחינם. חוזרים למקומכם הטבעי
4
מאמן כושל מה יש לדבר בכלל
(אוהד: 10:15 17-02-2016)
בכל מקום פוזה של קומבינות. נכשל בכל מקום שדרך.
5
אשקלון בעקבות קרית גת
(פרוספר: 20:51 21-02-2016)
שנה הבאה אשקלון בפירוק ככה זה שנותנים גז בניוטרל בליגה א על חשבון כספי ציבור לא לעולם חוסן.יבנה עלתה בתקציב מינימום ומחזיקה מעמד ק.גת ואשקלון והשנה שעריים עולים בהבלחה ונעלמים אחרי עונה או שתיים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?