ערך מוסף? יעקב הלל ישמש כיועץ מיוחד למאמן של בני לוד

יעקב הלל (לירן דורף) יעקב הלל (לירן דורף)
אבו סובחי, הבעלים של בני לוד הנאבקת על כרטיס העלייה לליגת העל, שכר את שירותיו של שחקן העבר האגדי, יעקב הלל, שישמש כיועץ מקצועי לסולימאן אזברגה בנושאי טקטיקה ושיטות אימון

תוספת כוח משמעותית לצוות המקצועי של בני לוד. יעקב הלל, כדורגלן העבר האגדי, מונה על ידי אבו סובחי, הבעלים של המועדון, לשמש כיועץ מקצועי מיוחד למאמן הקבוצה.

לאורך 5 השנים האחרונות משקיע אבו סובחי תקציבים אדירים במועדון ובכל שנה מגיעה בני לוד לעמדת זינוק מצוינת בצמרת הטבלה, אבל קורסת, בועטת בדלי ויוצאת מהמירוץ. כך שנה אחרי שנה ראה אבו סובחי את הפועל רמת גן, הפועל פתח תקווה, הפועל כפר סבא וקבוצות נוספות עולות על חשבון בני לוד. לנוכח הרגישות המשפחתית הלגטימית עם אחיו, סולימאן אזברגה מאמן הקבוצה, החליט אבו סובחי בכל זאת לעשות מעשה ולחזק את הצוות המקצועי.

מי שישמש כיועץ מקצועי למאמן בנושאים של שיטות משחק וטקטיקה הוא יעקב הלל שכבר החל לעבוד מול אזברגה. הלל מגיע לאימונים, מקיים שיחות עם שחקנים, עורך רישומים ויפגש עם המאמן לאחר אימונים ומשחקים בכדי לחוות את דעתו, לתקן ליקויים ובשורה התחתונה לנסות ולסייע ללוד והשיג סוף סוף את המטרה והיעד הנחסף - עלייה לליגת העל.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בדיחה
(אוהד: 10:18 19-02-2016)
2
חלש מאוד
(דני: 13:12 19-02-2016)
הכי חלש שיש מגמגם ולא יודע לדבר בכלל גונב דעת
3
זה שכונה.יעקב הלל משמש מנהל מקצועי של עירוני לוד מליגה ג' .וכעת עובד עם סלימאן אזברגה מאמן בני לוד.הלל בעבר אימן את בני לוד בליגה הארצית. אבל זה לא נראה טוב שמנהל מקצועי עובד במועדון אחר בעיר במקביל.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?