זגורי אימפריה

שני הכובשים מהמשחק האחרון. בית דגן שני הכובשים מהמשחק האחרון. בית דגן
לאחר פתיחת עונה מקרטעת הבינו בעירוני בית דגן כי אם הקבוצה רוצה להישאר בליגה, חייבים שינוי והנחיתו את המאמן יהודה זגורי. בחמשת המשחקים האחרונים, בית דגן ניצחה ארבע פעמים ובסוף השבוע עלתה לראשונה מעל הקו האדום

לאחר עלייה היסטורית בעונה שעברה רצו בעירוני בית דגן לתקוע יתד בליגה ב',אך חלומות לחוד ומציאות לחוד. פתיחת העונה של הקבוצה הייתה גרועה כאשר בבית דגן לא טעמו את טעם הניצחון עד המחזור ה-11 והקבוצה התדרדרה עמוק מתחת לקו האדום.

ראשי המועדון הבינו כי הקבוצה חייבת שינוי והחתימו את המאמן המנוסה, יהודה זגורי, בתקווה שזה יביא עמו את הניסיון הדרוש להוציא את הקבוצה מהבוץ. זגורי הבין כי הקבוצה חייבת חיזוק במיוחד בחלק ההגנתי והחתים את אחד הבלמים הגדולים בכדורגל הישראלי- מוראד מגמדוב.

אט אט השינוי הביא את התוצאות הדרושות ובחמשת המשחקים האחרונים השיגה בית דגן ארבעה ניצחונות ותיקו כאשר בסוף השבוע ניצחה הקבוצה את מועדון ספורט צעירי טייבה בתוצאה 1:3 ולראשונה מזה זמן רב עלתה מעל הקו האדום. דוד קראינסקי בלט בשורות בית דגן עם צמד ואילן כהן הוסיף שער נוסף. למרות הניצחון על טייבה, זגורי שוחח עם שחקניו וביקש מהם להמשיך ולשמור על ריכוז גם במשחק הקרוב מול רמת ישראל.

זגורי אמר לשחקניו: "המשחק מול רמת ישראל חשוב לא פחות מהמשחק מול טייבה. אנחנו בתקופה טובה והרצון להבטיח כמה שיותר מהר את ההישארות בליגה". מנהל הקבוצה, אריה כהן, אמר: "השמיים הם הגבול".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
העובדות מדברות בעד עצמן
(נפתלי עורקבי: 18:36 24-02-2016)
בעשרת המחזורים הראשונים בית דגן צברה 4 נקודות. זגורי איתנו ממחזור 11 מאז חלפו בדיוק 10 מחזורים והקבוצה צברה איתו 17 נקודות !!! בשביל כבוד צריך לעבוד והוא לא מפסיק לעבוד והקבוצה איתו באש ובמים, שאפו.
2
התקופה הטובה ממשיכה
(נפתלי עורקבי: 10:19 28-02-2016)
ניצחנו את רמת ישראל בחוץ 4:1 סוף סוף בית דגן מצאה את הנוסחה האולטימטיבית המשלבת אגרסיביות עם כדורגל טכני מלהיב

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?