מוכנה לדרבי העמקים? בית שאן ניצחה את גלבוע, אבי דנן על הגריל

אבי דנן. צריך להתעורר ומהר (ארנון לוי) אבי דנן. צריך להתעורר ומהר (ארנון לוי)
0:1 קטן בדקה ה-83 הספיק לקבוצה של מוריס אוזן שבמשחק קטסטרופלי חזרה עם 3 נקודות יקרות במיוחד שיעזרו לה במאבקי התחתית. ביקורת קשה על אבי דנן, מאמן גלבוע

הפועל בית שאן משחזרת את ההצלחה מהעונה הקודמת? אמנם לא מדובר בצמרת הטבלה, אבל הקבוצה של מוריס אוזן כבר עם ניצחון שני רצוף בדרך לברוח מהתחתית הסוערת.

אתמול (ו׳) הצליחה בית שאן לנצח במשחק חוץ את אסי גלבוע משער של איתי מנצור (83) שעלה מהספסל והחזיר לאוזן עם שער יקר מפז. עבור 250 אוהדי בית שאן שהגיעו למגרש בתענך, הניצחון היה המתנה הגדולה שלהם לסוף השבוע. עושה רושם שתקופה ארוכה של אכזבות וכשלונות הגיעה לסיומה כשבפתח, לפחות כך נראה, בית שאן בדרך למגמת שיפור.

שחקני בית שאן בסיום (ארנון לוי)
לעומת זאת, הצד המפסיד מגלבוע מתחיל לחשוש שהיכולת מהעונה שעברה בסיום העונה תשוחזר ובמועדון יצטרכו שוב להאבק בקרבות התחתית. לפני חודש וחצי פורסמה כאן באתר כתבה כי עושה הרושם שגלבוע התגברה על הטראומה מהעונה שעברה, ואם לוקחים בחשבון את הסיבוב הראשון הקביעה הזאת נכונה לחלוטין, אך העונה מורכבת משני סיבובים וכמו תמיד הסיבוב השני הוא הרבה יותר קשה וכמו שזה נראה כרגע, אם גלבוע תמשיך להציג את הכדורגל החלש שלה, היא ומאמנה, אבי דנן, בבעיה גדולה. דווקא כשהיה נראה שבאמת הפנימו בגלבוע את הטעויות מהעונה שעברה, הקבוצה חוזרת בצעדי ענק לאותו המצב ולמאמן יש חלק גדול.

מאז פתיחת הסיבוב אסי גלבוע לא הצליחה לנצח (6 משחקים ברצף) ואף גרוע מכך, לא הצליחה לכבוש אפילו לא שער אחד, מה שמעלה ביקורות קשות מאוד כלפי המאמן דנן, גם מצד האוהדים שקראו לאחרון להתפטר בסיום המשחק.

במשחק האחרון מול בית שאן היה מאוד קשה להבין את המערך איתו עלה המאמן שכלל 3 קשרים אחורים ועוד 3 קשרים התקפיים כשאף חלוץ לא מתופקד בשפיץ.

כשניסיתי להבין את המערך ולא צלחתי במשימה, החלטתי להעביר את השאלה לחברים שישבו לצידי, במקרה חלק מהם מאמנים ואנשי כדורגל כבר מספיק זמן, בתקווה שאולי להם תהיה תשובה שתסביר את המערך, אך בדיוק כמוני גם הם לא הבינו איך בדיוק בשיטת המשחק הזאת דנן יביא נקודות לגלבוע.

איפה גלבוע של הסיבוב הראשון? דנן (ארנון לוי)
אירוע נוסף שלא הוסיף יותר מדי למצב של גלבוע הוא החילוף בדקה ה-60. אדיר דיין, קשרה האחורי של אסי גלבוע, הוחלף ובמקומו נכנס אימן אבו סאלח, דיין היה עצבני מאוד מהחילוף ובדרך החוצה שחרר בעיטה לקלקר המים שהיה ליד הספסלים וירד לחדרי ההלבשה ללא אישור. בגלבוע הבהירו כי אירוע לא יעבור בשתיקה, ויטפלו במקרה בתחילת השבוע.

אדיר דיין ברגע של עצבים (ארנון לוי)
ובחזרה לבית שאן. בשבוע הבא הקבוצה תארח לאחד מהמשחקים הטעונים של השנה את הפועל מגדל העמק. מעבר לעובדה שהמשחקים בין השניים תמיד יוצרים הד ברחוב הספורטיבי ובתקשורת, מבט חטוף לטבלה יוסיף למשחק הזה עוד סוג של מוטיבציה כאשר הקבוצות רחוקות 2 נקודות בלבד אחת מהשנייה, כאשר שתיהן נמצאות במאבקי תחתית.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ביקורת על המשחק אתמול
(אובייקטיבי: 14:27 27-02-2016)
אסי גלבוע לא הופיעה בית שאן יכלו לנצח יותר .
2
אבי דנן תכנס
(ציון: 15:20 27-02-2016)
אבי אתה בנאדם טוב אבל מאמן כדורגל חלש מאוד ! רק חמור לא משנה את דעתו ! תשחק עם ארז יוסף בשפיץ תוציא קשר אחד שים כנפיים ואתה שם 2 גולים כל משחק! מה אתה עיוור ? ההגנה הכי טובה דה התקפה !! למדנו את זה בכיתה ב׳
3
מכור
(אברהם: 19:14 27-02-2016)
דנן נתן את המשחק,עלה למשחק ללא חלוצים בושה לא למדת עדיין לשחק ספורטיבי
4
אבי תודה מעריכים אותך בעיר
(בית שאני: 19:16 27-02-2016)
אתה גבר אמיתי שנתת לנו את הנקודות רואים שאתה ומוריס אחים בדם !!
5
אתר מטומטם
(בית שאני: 19:28 27-02-2016)
משחק קטסטרופלי? בושה! בית שאן שחקן מצויין אכלו את הדשא ויכלו לנצח 3 בקלות , יודעים שכואב לכם אבל בית שאן תשאר בליגה.
6
בית שאן
(צופה לכנרת: 20:28 27-02-2016)
בהצלחה לביית שאן גם במשחק נגד מגדל לא משנה באיזה צורה העיקר להשיג נקודות ולהשאר בליגה
7
תגובה 3 לא רציני
(שמעון: 14:03 28-02-2016)
אתם כנראה לא מבנים כדורגל אני הייתי שחקן אבי והשחקנים היו מוכנים לשלם כסף כדי לנצח ועוד שהם עכשיו מסובכים טיפשי להגיד שהם נתנו...

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?