זו שעולה וזו שיורדת: באקה ניצחה את הרצליה שאיבדה סיכוי להלחם על המקום הראשון

עוואדי וטפירו מבאקה, וולק מהרצליה (וואסים מוואסי) עוואדי וטפירו מבאקה, וולק מהרצליה (וואסים מוואסי)
ללא קובי חסן ויוסי אסייג איבדה הרצליה את המקום השני ואת הסיכויים להלחם עם נשר על הכרטיס לליגה לאומית לאחר שהפסידה 0:1 לבאקה שמצידה נמצאת בכושר פנטסטי ומתקרבת בצעדי ענק למקום בפלייאוף

האמת שכבר אין צורך להתרגש מהלוזריות של הפועל הרצליה. הקבוצה מהשרון תצטרך קודם לעבוד על הצד המנטאלי בכדי לנסות ולאיים על המקום הראשון ורק אחר כך לחשוב על איזה שחקנים לצרף לסגל, עצה ידידותית לעונה הבאה.

הפעם, הייתה זו באקה אל גרבייה שנעצה עוד מסמר בארון של הרצליה. הקבוצה של צחי אילוז רשמה ניצחון ביתי ענק על חניכיו של תומר קשטן בדרך ל-12 משחקים רצופים ללא הפסד (!) כאשר היא מנצחת את השלושה האחרונים (כולל הטכני על מגדל העמק), נתון מדהים. כזכור, הפועל באקה החלה את העונה הראשונה בתולדותיה בליגה א' עם מאזן מחריד של שמונה מחזורים בלי שער אחד. כעת, מתברגת הקבוצה של אילוז אי שם במעלה הטבלה, עם מאזן שלא מבייש אף קבוצת צמרת.

צחי אילוז. מאמן באקה
הרצליה התחילה את המשחק עם לחץ על כל המגרש, אך הלחץ לא הניב שום פירות חוץ מהנעת כדור סתמית באמצע המגרש. באקה יצאה להתקפה הראשונה שלה בדקה ה-10 כשתומר שריקי, בפעם המי יודע כמה, קיבל כדור עומק נפלא ומקרוב הכניע את שוערה של הרצליה והעלה את באקה ל-0:1 מהיר.

שריקי חוגג (וואסים מוואסי)
במשך כל המחצית, באקה התגוננה טוב וניסתה לצאת למתפרצות, הרצליה שלטה במרכז מגרש אך לא היוותה שום סכנה על שערו של אריאל טאליאס שחזר להרכב.

עם תחילת המחצית השנייה באקה פתחה טוב, וכמעט כבשה את השני כששוב תומר שריקי פרץ מהצד וכמעט הכניע את הגנת הרצליה. מהצד השני הרצליה המשיכה בלחץ שלה, וההזדמנות הממשית הראשונה הייתה מכדור קרן מדויק שננגח הישר למשקוף.

עושה רושם שההפסד חיסל להפועל הרצליה את הסיכויים להמשיך ולאיים על עירוני נשר, ובעקבות הניצחון של טבריה הפסידה הרצליה את המקום השני וכעת תנסה להתרכז בשיפור המיקום בפלייאוף.

באקה מצידה יכולה לצאת מאוד מרוצה. בשבוע הבא תארח שוב את מכבי צור שלום לקרב ישיר על המקום בפלייאוף.

מאמן הרצליה תומר קשטן, וחלוץ הקבוצה מיכאל קירטבה (וואסים מוואסי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
הרצליה קבוצה בינונית
(חן: 10:12 28-02-2016)
שחקנים מעל לליגה אבל הקבוצה בינונית
3
הרי לפני כמה שנים תומר קשטן הוריד את הפועל הרצליה מליגה לאומית לליגה א'. מאז עוד צבר כשלון כל שנה שאימן וגבי לפני הפועל הרצליה. אפילו מהנוער של מכבי נתניה פוטר. אז מי החוכמולוג שמחתים אותו ???? פשוט אנשים הזויים מנהלים את הקבוצה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?