אורן ניסים חזר, חיים ירמיהו התרגש ויניב חולון ושגב שלום נפרדו ב-2:2

התקאמבק. אורן ניסים (אלי שמואלי) התקאמבק. אורן ניסים (אלי שמואלי)
יניב חולון ערכה טקס מרגש לשחקנה, חיים ירמיהו וגם חגגה את שובו למגרשים של אורן ניסים. אדיר שהרבני ומוסא בן חיים כבשו לחולון, זיאד אלעתמין וג'אבריל רגילאת כבשו לשגב שלום. יניב עמיאל המקומי הורחק

בתחילת העונה, ביניב חולון כיוונו גבוה. כעת, לאחר 21 מחזורים וכשהקבוצה במקום הרביעי ובמרחק ניכר משתי המוליכות, כל מה שנותר לשלומי שלמה ולשחקניו הוא לשמור על מקומם לקראת משחקי הפליאוף העליון.

בתחילת העונה, בשגב שלום חלמו רק על להישאר בליגה. לאחר 21 מחזורים הקבוצה של רושדי סובח מדורגת במקום השישי והיא תילחם עד לסיום העונה כדי לתפוס מקום בפליאוף העליון ולעשות היסטוריה.

ביניב חולון קיבלו בברכה את שחקנה החדש, אורן ניסים, שחזר מפרישה והצטרף לקבוצה רגע לפני סיום מועד ההעברות בינואר. מול שגב שלום ניסים ערך הופעת בכורה, אותה היה מעדיף לפתוח עם ניצחון.

לפני המשחק ערכו בחולון טקס הוקרה מרגש לשחקנם, חיים ירמיהו, שקוק לתרומות רבות על מנת לממן את הטיפולים היקרים. אפילו צוות של ערוץ 2 הגיע כדי לעשות כתבה על הסילון.

התרגש. חיים ירמיהו (אלי שמואלי)
המשחק נפתח לא טוב עבור המארחים שכבר בדקה החמישית נקלעו לפיגור. שגב שלום חטפה כדור והאשם אלעתמין הכניס עומק לזיאד אלעתמין שמ-18 מטרים ירה לחיבורים, 0:1 לשגב שלום.

חמש דקות חלפו ומצבה של חולון הפך לגרוע עוד יותר. יניב עמיאל הכשיל שחקן אורח מאחור, ראה אדום ישיר והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

אבל המארחים לא נשברו ומוסא בן חיים היה קרוב לכיבוש אך הכדור שלו חמק החוצה. בדקה ה-23 זה כבר נכנס. אדיר שהרבני קיבל כדור וירה מ-30 מטרים פנימה, 1:1 בהפסקה.

במחצית השנייה חולון המשיכה ליזום, שהרבני כמעט ועשה מהפך אבל השער הגיע דווקא בצד השני. בדקה ה-66 שוב מסירה של האשם אלעתמין הפעם לג'אברל רגילאת שמקרוב בעט פנימה, 1:2 לשגב שלום

הובילו פעמיים. שחקני שגב שלום (אלי שמואלי)
שתי דקות חלפו והשוויון. חולון קיבלה כדור חופשי מ-25 מטרים, בן חיים סובב לרשת וזה 2:2 דרמטי בין שתי הקבוצות בסיום.

שוויון חשוב. בן חיים חוגג (אלי שמואלי)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כול הכבוד לשגב שלום
(יוסי: 20:46 29-02-2016)
קבוצה מעולה אפשר לסיים במקומות 3 . 5. תאמינו בעצמכם ותצליחו בהצלחה מיוסי אוהד חולוניה
2
בושה שלומי נכשלת קבוצה של 700 אלף שח שחקנים ליגה א כולם ובסוף בקושי פלייאוף יאלה לך הבייתה שחקנים לא סובלים אותך
3
בושה למאמן לעופר ולששון
(חולוניה : 08:03 02-03-2016)
קבוצה כזאת הייתה צריכה לעלות ממקום 1 כישלון של כל המערכת מאמן בלי משמעת ורמת אימון נמוכה שחקנים לא מחוייבים שבעים בושה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?