נבחרת ישראל בחופים יוצאת למוקדמות המונדיאל

נקבע סגל נבחרת ישראל בכדורגל חופים למוקדמות גביע העולם. מאמן הנבחרת בני לם זימן 13 שחקנים לקראת היציאה למשחקי מוקדמות גביע העולם באיטליה, שם תפגוש ישראל את פורטוגל, אנגליה ואסטוניה. שתי הראשונות תעפלנה לשמינית הגמר.

נבחרת ישראל בכדורגל חופים תמריא ביום חמישי לאיטליה, שם תשתתף החל מיום ראשון במשחקי מוקדמות אליפות העולם 2011.

הנבחרת הפועלת תחת ההתאחדות לכדורגל בישראל, תקיים את משחקי הטורניר בעיר ביביון הסמוכה לוונציה, ותנסה להעפיל לראשונה בתולדותיה לטורניר היוקרתי. ישראל, בהדרכת בני לם, שובצה לבית 4 יחד עם פורטוגל, אנגליה ואסטוניה.

סגל נבחרת ישראל:
שוערים: שמעון אבו ("קייטרינג היצירה" פ"ת), נתנאל בן-דהן ("קאזה דו ברזיל" אילת).
הגנה: יתים עמר (בני "פלפלה" כפר-קאסם), רג'יד בדיר (בני "פלפלה" כפר –קאסם), אלון לוי (יהלומי "דורון מוטרוס" נתניה), קובי חסן פנגל (יהלומי "דורון מוטרוס" נתניה)
קישור: לירון פרטוק (יהלומי "דורון מוטרוס" נתניה), אדם לם (יהלומי "דורון מוטרוס" נתניה), אופיר חלוואני ( עירוני "נאפיס" ראש העין), משה עאמר (נסיכי "קניון לב חדרה")
התקפה: צחי אילוז ("קניון לב" חדרה), אלברט נקש (יהלומי "דורון מוטרוס" נתניה), משה אסולין (עירוני "נאפיס" ראש העין)
הנבחרת תפתח את הופעותיה בטורניר ביום ראשון (11.7, 17:30) מול פורטוגל, למחרת תפגוש את אנגליה (17:30), וביום שלישי תשחק מול אסטוניה (15:00). שלב שמינית הגמר ייפתח ביום רביעי.

 

צחי אילוז מול גרמניה. שני ניצחונות יספיקו לנבחרת להעפלה לשמינית הגמר.

שתי הנבחרות הראשונות בבית, ושתי הנבחרות שיסיימו עם המאזן הטוב ביותר במקום השלישי מבית שבעת בתי המוקדמות, יעפילו לשמינית הגמר. בשלב זה תוגרלנה 7 הראשונות מכל בית והשנייה הטובה ביותר נגד 6 הנבחרות שסיימו במקום השני ושתי הנבחרות בעלות ההישג הטוב ביותר במקום השלישי. בשלב רבע הגמר כל 4 המנצחות יזכו בכרטיס למונדיאל, ו-4 המפסידות ישחקו בבית התנחומים על הכרטיס החמישי שמוענק ליבשת. ההערכה היא כי שני ניצחונות יעלו את הנבחרת אוטומטית לשמינית הגמר.


הכר את היריבות:
פורטוגל – אלופת העולם לשנת 2001, סגנית אלופת העולם שלוש פעמים, חברה של קבע בשלבים האחרונים של אליפויות עולם ואירופה, ומי שתארח הקיץ את אליפות אירופה. המפגש עם פורטוגל יהיה הראשון אי פעם בין שתי הנבחרות.
אנגליה- הנבחרת האנגלית היא פרויקט מיוחד שהוקם באיי וייט, דרומית לפורטסמות', ושחקני הנבחרת משתפים פעולה זמן רב בחסות התאחדות הכדורגל האנגלית. אנגליה היתה זו שחנכה את מפעל החופים בישראל.
אסטוניה- נחשבת לנבחרת החלשה בבית. המפגש היחיד מול קבוצה אסטונית היה בין יהלומי נתניה שניצחו בסיבוב המוקדם של ליגת האלופות את אלופת אסטוניה 4:10.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
בהצלחה לנבחרת נתניה אתכם!!
(נתנייתי: 08:08 07-07-2010)
2
יאללה תחזרו עם תואר מגיע לנו.
(אוהד כדורגל: 08:09 07-07-2010)
3
אין על ליגת חופים...
(מהמבינים...: 08:36 07-07-2010)
הכי כייףףףףףף
4
יהיה שידור של המשחקים?
(אני: 23:54 07-07-2010)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?