סיכום ליגה א': כפר קאסם התבזתה באילת, מגדל העמק עם ניצחון יקר

נדב אברה ממגדל העמק ותום דן מבית שאן במאבק על הכדור (עדי מלול) נדב אברה ממגדל העמק ותום דן מבית שאן במאבק על הכדור (עדי מלול)
משחקי שישי במסגרת המחזור ה-22 הגיעו לסיומם. בדרום, יפו הביסה, נס ציונה ניצחה ב-9 שחקנים. בצפון, נשר עם ניצחון נוסף, חדרה עם 3 נקודות חשובות

משחקי יום שישי של המחזור ה-22 בליגה א' הסתיימו להם וכמו בכל שבוע, גם הפעם נרשמו לא מעט הפתעות כאשר הגדולה מביניהן הגיעה מהמגרש באילת שם לא הצליחה כפר קאסם לנצח את בני אילת שממוקמת במקום הלפני האחרון. בצפון, עירוני נשר המשיכה לנצח, הפעם את קרית אתא במשחק חוץ, מגדל העמק רשמה ניצחון סופר חשוב בדרבי העמקים מול בית שאן.

מחוז דרום
מכבי עמישב פתח תקווה - בית"ר כפר סבא 0:0
תיקו מאופס בין שתי קבוצות חלשות שכנראה יילחמו עד הסיום כדי לא להגיע למשחקי המבחן. גיא עובדיה הורחק בכפר סבא.

מכבי 'קביליו' יפו - הפועל מורשה רמת השרון 0:5
לראשונה, ורק במחזור ה-22, ראו אוהדי יפו את קבוצתם כמו שרצו לראות כל העונה אבל זה קרה מול אחת הקבוצות החלשות שהיו בליגה א' בשנים האחרונות. תום מדהלה, גיל גילקרוב, איציק בן סלומון, צ'יקו דננבאום ומשה סולימנוב כבשו ליפו וסגרו משחק חלומי עבור אוהדי יפו.

בני אילת - מ.ס כפר קאסם 0:0
ההפתעה של המחזור. מה עוד אפשר להגיד על אנשי כפר קאסם שעוד לא נאמר? בפעם המי יודע כמה, הם פשוט לא מסוגלים להוכיח את עצמם ברגע האמת. מברוק לאילת שאולי עושה סימני חזרה לחיים ומלחמה על מקום במשחקי המבחן.

שחקני אילת וכפר קאסם (פרנסיסקו דיסטסיו)
הסקציה נס ציונה - הפועל בקעת הירדן 1:3
סוף סוף אוהד בוזגלו יכול לחייך. לאחר שלושה הפסדים נס ציונה חזרה לנצח והפעם במשחק ביתי על בקעת הירדן. כבר אחרי עשר דקות העלה סהר לוי את קבוצתו ליתרון בפנדל, אבל דקה לאחר מכן עומר פרץ קבע שיוויון. שתי הקבוצות נשארו בעשרה שחקנים. נס ציונה חזרה להוביל בזכות שער של ניר שרון. הקבוצה של בוזגלו ספגה הרחקה נוספת כאשר יותם פנסו ראה את האדום, אך זה לא מנע מאיתי בן הרוש לכבוש את השלישי בדקות הסיום.

הפועל מרמורק - הפועל אזור 1:1
המאבק הישיר על הפלייאוף העליון הסתים בשוויון. רפי סגל העלה את קבוצתו ליתרון אבל דניאל הייק קבע שוויון. עידן סהר הורחק בשורות מרמורק.

הפועל הוד השרון - הפועל כפר שלם 2:1
הוד השרון ממשיכה להיות הקבוצה המביכה בסיבוב השני כאשר רשמה הפסד דרמטי לכפר שלם. אוריאן יעקב העלה את קבוצתו ליתרון אך שתי דקות לסיום הצליחו טל משען איתן ואהרון לבצע מהפך ולרשום ניצחון ענק עבור כפר שלם.

מחוז צפון
הפועל בית שאן - הפועל מגדל העמק 2:1

במשחק המחזור הצליחו חניכים של שלום לוי לגבור על אלה של מוריס אוזן ולרשום ניצחון סופר יקר בקרבות התחתית. מוטי אוחיון כבש בדקה ה-11 לזכות האורחים, נדב אברה הכפיל במחצית השנייה עם שער נהדר. שניר שטרית הורחק בבית שאן שהצליחה לכבוש בדקה ה-87 שער מצמק, אך זה לא עזר.

תצוגה מדהימה של אוהדי בית שאן (עדי מלול)
הפועל איכסל - הפועל הרצליה 0:0
כבר התרגלנו לכך שהרצליה לא באמת מסוגלת להתמודד בצמרת. הקבוצה של תומר קשטן סיימה בתיקו מאופס, עבור איכסל זו בהחלט תוצאה מעולה.

הפועל באקה אל גרבייה - מכבי צור שלום 0:0
בקרב בין שתי קבוצות שילחמו על המקום בפלייאוף העליון, נפרדו באקה וצור שלום בתיקו ללא שערים. מידן שטיינברג הורחק בדקה ה-90 בשורות צור שלום.

מידן שטיינברג רואה את האדום (וואסים מוואסי)
מכבי קרית אתא - עירוני נשר 2:0
מי יעצור אותה? נשר דוהרת לליגה הלאומית והפעם ניצחה במשחק חוץ את קרית אתא. הייתם חלבי ממשיך את היכולת המצוינת בשבועיים האחרונים וכבש את הראשון לזכות נשר, בן בן שושן הכפיל וסגר ניצחון קליל.

הסקציה מעלות/תרשיחא - עירוני טבריה 3:0
הקבוצה הטבריינית עדיין לא מוותרת כל כך מהר ובמשחק חוץ מול מעלות הצליחה להביס את הקבוצה של ברוך ממן. כפיר בן דוד (62), עידן שפשה (67) ואבי עמר (90) כבשו לזכות טבריה.

איחוד בני מג'דל כרום - הפועל כפר כנא 0:0
האחרונה בטבלה אירחה את הקבוצה של פאיד חסון שגם היא מחפשת מקום בפלייאוף. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס ללא שערים.

מכבי דלית אל כרמל/יקנעם - הפועל אסי גלבוע 0:0
גלבוע ממשיכה עם המאזן השלילי של 7 משחקים ברציפות ללא שער. הקבוצה של אבי דנן הייתה חייבת לנצח בכדי להתרחק מהתחתית אך גם הפעם לא צלחה.

הפועל חדרה/גבעת אולגה - מ.ס כרמיאל/צפת 2:3
משחק מלא אירועים הסתיים עם ניצחון חשוב מאוד לקבוצה של מומו ניסטל. כבר אחרי 6 דקות אילון אלימלך כבש את השער הראשון לזכות חדרה, בדקה ה-40 לי אגמי הכפיל, אך דקה לסיום המחצית אורי צעדון הצליח לצמק. בחצי השני הצליחה חדרה לכבוש בדקה ה-59 מרגליו של אבי קרמר, בדקה ה-70 דוד אמזלג הצליח גם השבוע למצוא את הרשת ולצמק, אך זה לא הספיק. בדקה ה-88 מנשה זלקה אף החמיץ פנדל.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הבטחת לנו יהלומים ובסוף קיבלנו עגלות ורק הנהלה כמו שלנו יכולה ליפול אם אחד קמוך
2
מגדל
(קפילוטו: 18:14 04-03-2016)
מגדל העמק בומבה ⚽️⚽️
3
אוהדי יפו צועדים עמך יפו שלנו
(מכבי יפו צועדת ללאומית: 17:49 04-03-2016)
4
תילמד אדון שחר
(בני אילת בדם: 18:25 04-03-2016)
לו רק היתה משחרר את הקבוצה ליפני 10 מחזורים לא הינו במצב הזה. האגו שלך מגעיל
5
בית שאן
(עמי: 20:01 04-03-2016)
לפי תמונות מהיציע של בית שאן לא נראה שיש יותר משלוש מאות אוהדים,אז אנא ממכם כתבים תפסיקו להגזים בכמויות של הצופים,בואו למשחקי הבית של טבריה אלף איש כל משחק
6
עמי מטבריה
(אליהו פימה: 22:28 08-03-2016)
צר עין על אוהדיי בית שאן אתם לא מסוגלים להגיע לרמה שלנו רוצה הוחכות כנס לאתר שלנו gsbt

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?