עד שבא מוחמד: 0:1 ללזרוס חולון על בית"ר ר"ג

ממשיכים את העונה הטובה. לזרוס חולון נגד ר ממשיכים את העונה הטובה. לזרוס חולון נגד ר"ג (אלי שמואלי)
שער של מוחמד ג'דאללא בדקה ה-79 סידר ללזרוס חולון 0:1 חשוב על בית"ר ר"ג ועלייה למקום החמישי. הרמת-גנים, מצידם, ייאלצו לחפש את הנקודות במקום אחר

לזרוס חולון אירחה ביום שישי את בית"ר ר"ג למשחק חשוב עבור שתי הקבוצות. לחולונים היה זה המשך הקרב על מקום בפליאוף העליון ואילו לר"ג היה חשוב לנצח כדי לברוח מהתחתית.

זה נפתח בלחץ מקומי כאשר בדקה ה-12 עופר סהר ניסה להכניע מרחוק את עידן טואף, אך השוער האורח הדף לקרן. שתי דקות חלפו וטל שטח האורח ניסה להעלות את קבוצתו ליתרון, אך גם לחולון יש עידן בשער, עידן גואטה, שהדף היטב.
חולון נטלה יוזמה, בדקה ה-25 שי כחלון עבר שלושה שחקנים וכבר ראה את הכדור שלו עובר את הקו, אבל אחד משחקני ר"ג גלש בזמן והרחיק מן הקו. שתי דקות חלפו וצחי סופר ירה מרחוק אבל טואף הדף לקרן, 0:0 בהפסקה.

חולון המישכה ליזום גם במחצית השנייה ובדקה ה-60 רפי עמרן קיבל מסירה מצויינת ממוחמד ג'דאללא, אבל מצא רק את המשקוף של טואף. עשר דקות לסיום זה כבר נכנס. עמרן הפעם תפקיד המבשל לג'דאללא והגבהה שלו מצאה את הראש של האחרון ומשם הדרך לרשת קצרה, 0:1 ללזרוס בסיום, שעולה למקום החמישי. מנגד, ר"ג אמנם שמינית אבל רחוקה רק שלוש נקודות מהמקום האחרון ובליגה כל כך צפופה, כל נקודה חשובה.

חוגגים את שער הניצחון. שחקני לזרוס (אלי שמואלי)

יש להם במה להתגאות העונה. אוהדי לזרוס (אלי שמואלי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאלה לזרוסססס
(אוהד שרוף: 13:41 06-03-2016)
הקבוצה הבכירה בעיר כל הכבוד לשחקנים על המאמץ וההקרבה וכל הכבוד למאמן שלנו אוהבים אותך גורדנה הגדול מכולם חמסה חמסה על כולם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?