חדרה הביכה את הרצליה

תומר קשטן. מה יהיה? (שלומי גבאי) תומר קשטן. מה יהיה? (שלומי גבאי)
הפועל הרצליה רשמה הפסד שלישי (1:3) בארבעת המשחקים האחרונים ונראה כי גם המקום השלישי בסכנה ממשית. אפילו למאמן הלאומי דרור קשטן נמאס לראות את קבוצת בנו והוא עזב 10 דקות לסיום המשחק. חדרה עם ניצחון שלישי ברציפות

רק לפני שלושה מחזורים דיברו בחדרה על זעזוע בצוות המקצועי בעקבות פתיחת סיבוב שני מאכזב אבל אז הצליח המאמן, מומו ניסטל, להחזיר את שחקניו לדרך הנכונה ולאחר שלושה ניצחונות רצופים, הקבוצה בפלייאוף העליון. אין ספק שמדובר בהישג חסר תקדים למאמן שבעונתו הראשונה מוביל את המועדון שדשדש בשנים האחרונות בתחתית הליגה.

עם כל הכבוד לחדרה, סיפור המשחק הוא הפועל הרצליה. מה עוד אפשר לומר על הקבוצה הכושלת ביותר בליגות הנמוכות העונה? ואחת הקבוצות הכושלות בשנים האחרונות? כספים רבים משקיע מדי עונה הבעלים אלי ג'מיל וכואב הלב לראות את פניו בסיום השפלה ביתית נוספת. אפילו פניו של המאמן הלאומי לשעבר, דרור קשטן, אמרו הכול כאשר זה בחר לעזוב את המשחק כ-10 דקות לפני שריקת סיום.

דרור קשטן (שלומי גבאי)
הכישלון של הרצליה שייך בראש ובראשונה למנכ"ל ניר שטרית שהיה בין האחראים הבלעדיים בבניית סגל הקבוצה ובעיקר בהחתמתם של המאמנים נועם שוהם ותומר קשטן. לאחר העזיבה של שוהם, חשב שטרית כי קשטן, שנכשל בשנים האחרונות אפילו בקבוצת הנוער של מכבי נתניה, יציל את הקבוצה ואולי ינסה להילחם עם נשר על המקום הראשון אבל לא דובים ולא יער.

הרצליה, שהשיגה רק נקודה אחת בארבעת המשחקים האחרונים, נראית כמו אוסף של שחקנים ללא רועה. כנראה שהגיע הזמן לרענון במועדון מהשרון לא רק בצוות השחקנים או הצוות המקצועי אלא גם בצוות המקצועי הבכיר. אין ספק שהפועל הרצליה נחשבת לקבוצת בעלת ניהול מצוין ועל כך מגיע שאפו לג'מיל ושטרית אבל בכדי לחזור לליגה הלאומית, צריך מישהו אחר שיקבע את המדיניות המקצועית.

המשחק נפתח בשליטה של הרצליה שהניעה היטב את הכדור ושלטה במשחק. כבר בדקה השביעית קובי חסן שגר בעיטה חזקה מ-16 מטרים שחלפה ליד הקורה. שלוש דקות מאוחר יותר טעות קשה בהגנת חדרה, החלוץ מיכאל קירטבה בעט נהדר והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1.

מי שחשב שהשער המהיר דווקא יקל על הרצליה קיבל את ההפך הגמור. דווקא שחקני חדרה התעוררו והשתלטו על המגרש ופעם אחר פעם סיכנו את שערו של עידו לוי. גם הקשר אילון אלימלך וגם החלוץ מנשה זלקה הגיעו פעמיים למצבים קורצים אבל לא הצליחו לכבוש. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה, המגן אבי קרמר העביר כדור רוחב מימין שחתך את כל ההגנה והגיע עד זלקה שניצב מטר מהקורה הימנית של הרצליה, האחרון בעט חזק וגבוה מעל השער.

בתחילת מחצית שנייה יכלה שוב הרצליה להכפיל את התוצאה אבל נגיחה של קירטבה הלכה החוצה. בדקה ה-68 התקפה נוספת של חדרה כאשר הכדור הגיע לחלוץ סהר אזולאי שבעט נהדר לפינה הרחוקה של לוי, 1:1.

חדרה המשיכה לתקוף והחלוץ מאור ג'נח גם כבש אבל השער נפסל בטענת נבדל. עוד שתי דקות עוברות ושוב קרמר, אחד הטובים על המגרש, העביר כדור רחוב נהדר שמצא את אלימלך וזה קבע מהפך 1:2.

אבי קרמר. מצטיין המשחק (שלומי גבאי)
לאחר השער השליטה חזרה להרצליה שנחושה הייתה למצוא את השוויון אבל דווקא חדרה, ובייחוד החלוץ הנהדר אסי גומה שנכנס כמחליף, היו אלה שחייכו. גומה חילץ כדור במרכז המגרש ובעט כדור נפלא מ-17 מטרים שנעצר בין חיבורי הקורות ולמעשה קבע את תוצאת המשחק, 1:3.

אסי גומה בועט (שלומי גבאי)
לאחר הניצחון עלתה חדרה למקום החמישי והפלייאוף העליון והתקרבה בצעדי ענק להרצליה. מאמן חדרה, מומו ניסטל, אמר בסיום: "אני גאה להיות המאמן של השחקנים האלה. יש להם לב ונשמה, אנחנו משחקים כדורגל מודרני מרגל לרגל, תוקפים מכל צד ומגיעים להרבה מצבים. גם במשחק מול הרצליה שיחקנו כדורגל נהדר ובכל מחצית הגענו ל-5-6 הזדמנויות והתוצאה בהתאם".

החגיגות בסיום (שלומי גבאי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ניר שטרית ניר שטרית ניר...
(רוני: 14:49 13-03-2016)
שטרית מבין כדורגל פעם, עבר זמנו, די
2
ולא ניר שחושב שהוא מבין גדול ותוקע את המועדון הזה באותו מקום שנה אחר שנה לא משנה מי המאמן שוהם קשטן או מוריניו כל זמן שניר יחליט את מי להחתים ככה זה נראה
3
ואשם מי שמביא אותו כל פעם בגלל השם של אבא שלו. אז תבואו בטענות רק לעצמכם. הרי הוא הוריד את הפועל הרצליה מהליגה הלאומית לליגה א' לפני כמה שנים והנה שוב הבאתם אותו. אז מי המטומטם פה ???!!!!
4
נתניה
(EXTREME: 09:41 13-03-2016)
זוכר תומר שפגעת קשות בשחקני הנוער במשחק הראשון שלך בנתניה תנסה לזכר במי פגעת. ותבקש סליחה מהקדוש ברוך הוא אולי תקבל מחילה .
5
ברור לגמרי מי הכשלון
(יונתן: 10:34 13-03-2016)
ניר שיטרית - בן אדם שכל הקריירה זה רק כדור או רגל. בלם קדמי שבתקופה של היום לא יכל להשתלב בשום קבוצה, מוגבל שכלית בלשון המעטה. איך בן אדם כזה מחליט מקצועית בקבוצה שמתיימרת להיות רצינית, תעשו לי טובה, לא הייתי נותן לו לנהל חוג כדורגל בקאנטרי.
6
כתב כושל
(חדרה: 11:21 13-03-2016)
מיכאל אתה הכתב הכי בושה שיש אין לך דעה משלך מה שאומרים לך אתה כותב בושה לךךךךךךך
7
יונתן כל מילה בסלע
(אחד שמבין: 19:24 13-03-2016)
הרבה זמן לא נתקלתי בתגובה כל כך נכונה.. לניר שטרית אין טיפת הבנה בכדורגל.. זו לגמרי הסיבה העיקרית לכישלון של הרצליה בשנים האחרונות
8
פשוט לא להאמין והוא לא היחידי איך ממנים מאמן בארץ. קשטן זה אחד המאמנים שבכל מקום שהיה הוא נכשל אבל יקבל ג'וב לפני כל המאמנים פשוט הזוי ובלתי נתפש לחלוטין ממש לחלוטין

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?