על האש: פינת התחזית של אלי שמואלי

דוד קרמו (לירן דורף) דוד קרמו (לירן דורף)
והפעם: מיכה דמו, היו"ר, המאמן והכפכפים של בית"ר יפו ודוד קרמו, מאמן הפועל בת ים, שינסו לגבור על שמואלי ולנחש כמה שיותר תוצאות

פינת התחזית חוזרת והפעם אלי שמואלי מארח את מאמן הפועל בת ים מליגה ג' מרכז, דוד קרמו ויו"ר/מאמן בית"ר יפו, מיכה דמו. בשבוע שעבר ניצח הוד מועלם את שמואלי ודוד אפנג'ר.

מיכה דמו (אלי שמואלי)
ליגה ב' צפון א'
מכבי עכו - הפועל שפרעם

קרב ישיר על מקום בפליאוף העליון. לשתי הקבוצות 32 נקודות כאשר עכו במקום החמישי ושפרעם במקום השישי ושתיהן לא ניצחו בשלושת המשחקים האחרונים שלהן.
שמואלי: 1, דמו: 1, קרמו:1.

בית"ר נהריה -אחי עכו
שתי הקבוצות מאוד מאכזבות השנה. נהריה עדיין יכולה להתברג בפליאוף העליון ומנגד, עכו עדיין מנסה לברוח מהתחתית וניצחון שלה אפילו יצמק את הפער בין שתי הקבוצות לנקודה אחת.
שמואלי: 1, דמו: 2, קרמו: x.

ליגה ב' צפון ב'
איחוד בני בקה - מכבי אחי איכסל
איכסל טיפסה השבוע למקום החמישי המוביל לפליאוף העליון. מנגד, בקה שבמקום ה-15 איבדה נקודות והפער בינה לבין פרדס חנה האחרונה התקזז לשתי נקודות בלבד. 
שמואלי: 2, דמו: X, קרמו: 1.

מכבי עירוני יפיע - רובי שפירא חיפה
קרב קצוות בעילוט. יפיע במקום ה-14 וגם היא בסכנת ירידה, אבל יהיה לה קשה מאוד לנצח את המובילה שלא תרצה לשמוט נקודות בדרך לליגה א'.
שמואלי: 2, דמו: 2, קרמו: 2.

ליגה ב' דרום א'
בית"ר פ"ת - הפועל רמת ישראל

משחק תחתית חשוב. פ"ת במגמת התאוששות וסופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים. מנגד, רמת ישראל כבר שכחה מתי ניצחה בפעם האחרונה ומי שהייתה הפתעת הסיבוב הראשון, נראית כמועמדת חזקה לירידה. 
שמואלי: 2, דמו: 1, קרמו: X.

הפועל נחלת יהודה - מכבי כפר יונה
עוד משחק תחתית חשוב. כפר יונה קיוותה בתחילת העונה להוות גורם בצמרת אבל מוצאת את עצמה שישה מחזורים לסיום העונה נלחמת על חייה בליגה. גם נחלת לא מלקתת דבש העונה וחייבת את הנקודות.
שמואלי: 1, דמו: 1, קרמו: 1.

משחק תחתית חשוב. שחקני נחלת יהודה (אלי שמואלי)
ליגה ב' דרום ב'
הפועל מרחבים - בית"ר יבנה
לאחר שפתחה פער של שבע נקודות מהמקום האחרון שמוביל לליגה ג', במרחבים ירצו לנצח עוד קרב תחתית כדי לשפר עמדות לקראת הפליאוף התחתון. מולה עומדת בית"ר יבנה שגם לה שאיפות דומות.
שמואלי: 2, דמו: X, קרמו: 1.

בית"ר מעלה אדומים - מ.ס. ב"ש
לאחר שאיבדה שתי נקודות חשובות במאבק העלייה, במ.ס. ב"ש לא ירצו לאבד עוד נקודות ולאפשר לדימונה להם. מנגד, גם מעלה אדומים מגיעה לאחר איבוד נקודות והסתבכות בקרב על המקום הראשון, אבל ניצחון שלה גם יצמק את הפער מב"ש השנייה לשש נקודות בלבד.
שמואלי: X, דמו: 2, קרמו: X.

ליגה ג' גליל עליון
מ.ס. חצור הגלילית - מ.ס. ג'וליס
תיקו במשחק הזה- ובני ממבע יכולה להתחיל לקרר את השמפניות. לשתי הקבוצות שדולקות אחרי המובילה אסור למעוד אם הן עדיין חולמות על ליגה ב' בעונה הבאה.
שמואלי: 1, דמו: 1, קרמו: 1.

ליגה ג' גליל תחתון
עירוני בני שעב - מ.ס. חלת אל שריף
תיקו או ניצחון של חלת אל שריף - ובני שעב יכולה להתחיל לתכנן גם את העונה הבאה בליגה ג'. בעונה שבה צעירי שפרעם כמעט ולא מאבדת נקודות ואף מוליכה בחמש נקודות הפרש, כל תוצאה פרט לניצחון של שעב ירחיק אותה כמעט סופית מהמירוץ לעלייה.
שמואלי: 1, דמו: X, קרמו: X.

ליגה ג' יזרעאל
הפועל בני פרדיס - הפועל עוספיא

עוספיא כבר לא תעלה העונה, אבל לפרדיס יש עוד סיכוי תיאורטי להדביק את בני ערערה שמובילה ב-14 נקודות הפרש. בכדי שזה יקרה, אסור לה למעוד בבית מול עוספיא מהמקום השלישי.
שמואלי: 1, דמו: 2, קרמו: 1.

ליגה ג' שומרון
מכבי נוה שאנן - מכבי עירוני ברטעה

ברטעה במקום השלישי ומרוחקת שבע נקודות מטירת הכרמל וקרית ים. במידה ושתי המוליכות מועדות, הפער עשוי להתקזז לכדי ארבע נקודות ולפתוח מאבק משולש על העלייה, אבל הדרך לשם עוברת דרך ניצחון על נוה שאנן.
שמואלי: 1, דמו: 1, קרמו: X.

ליגה ג' שרון
כפר קאסם ניבראס - שמשון כפר קאסם

שש נקודות זה ההפרש בו מובילה בני ג'ת על אריאל וקלנסואה בפסגה. בכדי שזה יישמר 0או יגדל) היא חייבת לעבור את המשוכה הלא קלה של כפר קאסם ניבראס.
שמואלי: 2, דמו: 2, קרמו: 1.

ליגה ג' ת"א
הפועל קרית שלום - שמשון ת"א

כבר כמה שנים טובות שקרית שלום מפנטזת עללהיות חלק ממשחק העונה ברגעים המכריעים של העונה. השנה זה סוף-סוף קורה והחבורה של ירון כהן צמח חייבת לנצח את שמשון כדי לצמצם את הפער לשתי נקודות כאשר יישארו אח,כ עוד 12 בקופה. מיותר לציין מה יעשה ניצחון של שמשון לצמרת הטבלה.
שמואלי: X, דמו: 2, קרמו: 2.

ניצחון יקרב אותם לליגה ב'. שמשון ת"א (אלון יהודיוף)
ליגה ג' מרכז
נורדיה ירושלים - הפועל בת ים

ניצחון או תיקו ונורדיה בליגה ב'! לאחר המשחק הזה יישארו עוד תשע נקודות בקופה וגם אם לוד תנצח את המשחק שלה, זה לא יעזור לה אם הירושלמים לא יפסידו. הפועל בת ים של קרמו לא תרצה לשמש כתפאורה בחגיגות העלייה של הירושלמים.
שמואלי: 1, דמו: 1, קרמו: X.

יעלו כבר השבוע? שחקני נורדיה (לירן דורף)
ליגה ג' דרום
מ.כ. ב"ש - הפועל בני אשדוד

לאחר שהדהימו את א.ס. אשדוד, פוגשים הבאר-שבעים את בני אשדוד, שחייבת לנצח כדי לשמור על קשר עין עם שתי המוליכות. ב"ש, מצידה, תרצה להמשיך ולהפתיע.
שמואלי: 1, דמו: 2, קרמו: X.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?