ניר אלון להפועל פ"ת: "דורש לשלם את שכר השחקנים עד יום חמישי"

המכתב ששלח ניר אלון להפועל פ המכתב ששלח ניר אלון להפועל פ"ת
שוב הלנת שכר בליגה הלאומית. שחקני הפועל פ"ת טרם קיבלו את משכורות חודש פברואר ופנו לניר אלון, יו"ר ההסתדרות החדשה למתן עזרה. אלון שיגר מכתב ליו"ר יורם עינב: "הנכם נדרשים לשלם לשחקנים את מלוא חובם וזאת עד ליום חמישי ה-17/3/16 בשעה 12:00"

הפועל פ"ת מצטרפת לטרנד החדש, וגם שחקניה רושמים עיכוב בקבלת המשכורות.

המלאבסים היו אמורים לשלם שכר לשחקנים ב-9 לחודש הנוכחי, אלא ששחקני הקבוצה הופתעו לגלות כי בפועל משכורות חודש פברואר כלל לא הוכנסו בתאריך המוסכם.

שחקני הקבוצה מיהרו לפנות לניר אלון, יו"ר ההסתדרות החדשה, וביקשו ממנו לסייע בדבר. אלון פעל בזריזות ושיגר היום (ג') מכתב נוקב ליו"ר הפועל פ"ת, יורם עינב עם דרישה לעמוד בתשלומי השכר.

"נודע לנו כי לשחקני הקבוצה טרם שולמו משכורות חודש פברואר 2016 וזאת חרף העובדה שהקבוצה הייתה צריכה לשלם אותן לא יאוחר מה-9 לחודש", כתב אלון לעינב. "אין ספק כי השחקנים זכאים למלוא שכרם במועד, בין על פי חוזה העסקתם ובין על פי כל דין".

עוד כתב אלון: "בכל מקרה, איחור בתשלום שכר גורר אחריו תשלום פיצויי הלנה המתווספים לקרן החוב. הנכם נדרשים לשלם לשחקנים את מלוא חובם וזאת עד ליום חמישי ה-17/13/16 בשעה 12:00 ולאשר לנו בכתב כי החובות שולמו. אין באמור במכתב זה ובמה שלא נכתב בו כדי להוות השתקה ו/או ויתור על כל זכות ו/או טענה העומדים לשחקנים".

תגובת הפועל פ"ת תובא לכשתתקבל.

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?