גדוד ניסטל: חדרה פירקה גם את צור שלום

שחקני חדרה בסלפי ניצחון (מתוך פייסבוק) שחקני חדרה בסלפי ניצחון (מתוך פייסבוק)
הפועל חדרה/גבעת אולגה רשמה ניצחון רביעי ברציפות (2:4) תוך כדי מהפך ענק, וממשיכה להוכיח כי הקבוצה בראשותו של מומו ניסטל בדרך הבטוחה לפלייאוף העליון ובצדק. אסי גומה ממשיך לככב עם צמד שערים. צפו בשער המדהים של מאור ג׳נח

הפועל חדרה בדרך הבטוחה לפלייאוף העליון לאחר ניצחון ביתי ענק על מכבי צור שלום בתוצאה 2:4 שהיה ניצחונה הרביעי של הקבוצה ברציפות. הניצחון, כמו כל העונה המוצלחת, רשום, בין היתר, על המאמן מומו ניסטל שמוכיח לכל אלה הרוצים בכשלונו שהוא מאמן מוכשר ולגיטימי בליגה א׳ ואחד המועמדים למאמן העונה.

המשחק מול צור שלום שוב נערך בגבעת אולגה בעקבות סגירתו של המגרש בחדרה לעיני כ-200 אוהדים.  צור שלום פתחה טוב יותר וכבר בדקה ה-15 עלתה ליתרון לאחר כדור קרן שננגח על ידי יובל קרן מחמישה מטרים לכיוון השער, שוער חדרה נמרוד כהן שאיחר בזינוק הדף לתוך השער 0:1 לצור שלום.

תשע דקות מאוחר יותר צור שלום המשיכה ללחוץ והתקפה נוספת של הקבוצה הסתיימה ברשת כאשר קשר הקבוצה קובי שריקי ניצל הדיפה לא טובה של כהן וכיסוי לא טוב של בלמי חדרה, 0:2 צור שלום.

השער השני העיר את שחקני חדרה שהשתלטו על המשחק והחלו בלחץ מסיבי על שער של האורחים. עשר דקות לסיום המחצית הראשונה ניסטל שינה מערך והוציא את המגן יעקב סלומון ובמקומו העלה את הקשר שרון דוידוב. בנגיעה הראשונה של דוידוב הכניס האחרון כדור עומק ובלם צור שלום הכשיל את אסי גומה מרחק 17 מטרים מהשער, גומה עצמו ניגש לבעוט ובבעיטה מצוינת צימק ל-1:2.

המחצית השנייה הייתה סיפור שונה לחלוטין ובשליטה מוחלטת של חדרה. ארבע דקות בתוך החצי השני בעיטה מצוינת של המגן אבי קרמר נעצרת על ידי שוער צור שלום שימי שפיגל. שש דקות עברו וחדרה זכתה בכדור עונשין מ-11 מטריםלאח ר הכשלה של החלוץ איתן יואש. גומה ניגש לבעוט וקבע שוויון 2:2.

60 שניות עברו להן וחדרה ביצעה מהפך כאשר אילון אלימלך פרץ משמאל והגביה נהדר לסהר אזולאי שקבע 2:3.

עשר דקות לסיום המשחק המשיכה חדרה את החגיגה ומסירה נהדרת של אזולאי הגיעה למאור ג'נח שבבעיטה מדויקת שיגר טיל לחיבורים ולמעשה קבע את תוצאת המשחק 2:4.

בסיום המשחק בחרו שחקני חדרה לרוץ היישר אל מאמנם בכדי להודות לו על עוד הצגה שמעלה את הקבוצה למקום החמישי עם יתרון של שתי נקודות מהמקום השישי. מי שעוד בלט בהצטיינותו במשחק הזה הוא השופט יזבק אחמד.

צפו בשער של מאור ג׳נח מול צור שלום (באדיבות: אבי שקדי):


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הגנה
(קובי: 11:08 20-03-2016)
צריך להודות שהרעיון לשנות את מערך ההגנה הצליח התקפית ונכשל באופן מזעזע הגנתית, לא מתאים כשיש שוער מחליף בשער

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?