עליה וקוץ בה: אזור עצרה את הדהירה של שעריים

דיוויד גומז במשחק הערב (רולנדי ברנשטיין) דיוויד גומז במשחק הערב (רולנדי ברנשטיין)
משחק חלש של קבוצתו של קובי רפואה הסתיים בתיקו 1:1 הודות ליכולת נהדרת של דורון רוזנקוביץ׳, שוערה של שעריים. אזור יכולה להתנחם מהעובדה כי קבוצת המיליונים של אלדד פרי לא ניצחה אותה העונה

הפתעה גדולה הערב (ש׳) בליגה א' דרום כאשר המוליכה מכבי שעריים סיימה בתיקו 1:1 ביתי מול הפועל אזור. למרבה ההפתעה מי שיוצאת מאוכזבת מהתוצאה היא דווקא אזור שהייתה טובה הרבה יותר מהקבוצה של אלדד פרי ורק יכולת אדירה של השוער דורון רזנקוביץ׳ מנעה הפסד בכורה לקובי רפואה על הקווים.

רפואה עצמו זעם בסיום על השיפוט. הקהל המצוין של מכבי שעריים שהמשיך להגיע בהמוניו זעם גם הוא בסיום בעיקר על יכולת השחקנים. אזור מהצד השני יכולה להתנחם מהעובדה ששעריים לא הצליחה לנצח אותה בשני המשחקים העונה.

הקהל של שעריים שהגיע למשחק (רולנדי ברנשטיין)
האורחת הייתה טובה יותר ברוב דקות המשחק והייתה ראויה למלוא שלוש הנקודות. אחרי 25 דקות משעממות דווקא אזור נכנסה טוב יותר למשחק והביכה לא מעט את הגנת המקומיים. החלוץ פיני מתנה הגיע פעמיים מול שערו של רזנקוביץ׳, אך האחרון הציל נהדר.

בתחילת המחצית השנייה, השליטה עברה לשעריים שגם הצליחה להעלות ליתרון לאחר שגיל יצחק פרץ באגף ימין והעביר כדור נהדר לשי רביבו וזה בעט באומנות לפינה הימנית של רון למל, 0:1.

שי רביבו חוגג את השער (רולנדי ברנשטיין)
שחקני שעריים חוגגים עם רביבו (רולנדי ברנשטיין)
השער של שעריים שוב החזיר את השליטה לאזור ששוב הגיעה למספר הזדמנויות נהדרות כאשר החלוץ דניאל בלומנפלד מצא את עצמו לבדו מול רזנקוביץ׳ וכוכב המשחק שוב הדף מצוין. חמש דקות לסיום הצדק נעשה והמחליף עידו אחוואל קבע שוויון 1:1.

שתי דקות לסיום המשחק נשארה שעריים בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של הקשר שי אבוטבול. בסיום שעריים נעצרת דווקא בבית והפער עומד על 6 נקודות ואולי פותח תקווה חדשה לנס ציונה. מהצד השני אזור נשארה במקום השישי עם שתי נקודות פחות מהמקום החמישי.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תגובה ל1
(יוסי: 09:17 20-03-2016)
יוגב פצוע במשחק נגד שיכון הוא נפצע ויצא מוקדם הפציעה היא בשריר הירך האחורי
2
לקובי רפואה
(יוסי שעריים: 07:51 20-03-2016)
למה יוגב בן סימון לא משחק שהוא מגן ימני מצויין
3
רפואה זועם על השיפוט? חוץ מלבוא בחולצה לבנה השופט נתן לשעריים הכל , על מה הוא זועם בכלל?
4
אזור פשוט היו הרבה יותר טובים , משחק מצוין.
5
תגובה 3
(ישי שערוקי: 13:29 20-03-2016)
חזרתם הביתה בשלום אחרי שנכנסתם ליציע שלנו כשנשארו רק כמה אוהדים בודדים תגיד תודה. קשה לשחק נגד שופט ששורק נבדל כששי רביבו קיבל כדור מול שוער ושחקן הגנה שלכם נמצא 6 מטר לפני רביבו. (ברור שזאת רק דוגמא קטנה). אדום לשי אבוטבול?!?!!! על מה? שופט פגיע?
6
פששש כמה מאמנים
(עידו: 17:05 20-03-2016)
איזה מאמנים יש פה ממש מבוזבזים אתם .תרדו מהטריבונה ותלבשו גם אתם חולצה לבנה .
7
תגובה 5
(עכ: 11:44 21-03-2016)
הגול שלכם היה באופסייד בוודאות לנו שרקו גם סתם אופסיידים ומר אבוטבול קיבל אדום כי הוא קילל את הקוון ובן בוטבול היה צריך לקבל 3 צהובים במשחק וקיבל רק אחד אז תפסיקו לבלבל במוח כי השופט היה שערוקי כמוך אבל גם הוא לא עזר לכם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?