עצוב: עידן ג'ראד קרע את הרצועה הצולבת וסיים את העונה

עידן ג'ראד (ארנון לוי) עידן ג'ראד (ארנון לוי)
הקשר המצוין של קרית אתא שנפגע בדקות הסיום במשחק מול עירוני נשר לפני מספר שבועות, קיבל את תוצאת בדיקת ה-MRI שקבעה כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת. המשמעות- חזרה למגרשים בעוד 6-8 חודשים. ג'ראד: "יוצא לתקופה לא פשוטה, אחזור חזק, מהר וטוב יותר"

אבידה גדולה לקרית אתא. בנוסף לעונה הרעה, בלשון המעטה, איבדה הקבוצה את אחד משחקני הציר והתקפה הטובים שלה. במשחקה של קרית אתא מול עירוני נשר נפצע הקשר ומאז לא חזר למגרשים בעקבות הפציעה.

האחרון עבר בדיקת MRI כדי לאבחן את חומרת הפציעה ואמש (א') קיבל את הבשורה כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת וייאלץ לעבור ניתוח.

ג'ראד, אחד השחקנים המוכשרים בליגה א', היה מחוזר גם בליגה הלאומית ובמועד העברות האחרון פיספס הקשר בדקות ספורות את ההזדמנות להשתדרג מקצועית ולחתום בנצרת עילית מהליגה הלאומית בעקבות אותו טופס העברה שהגיע באיחור למשרדי ההתאחדות.

על פי הערכות הרופאים, צפוי הקשר להעדר בין 6-8 חודשים, כשלמעשה הוא סיים את העונה. ג'ארד התייחס לפציעתו ושיתף בתחושותיו כשאמר: "בשורה לא קלה בשבילי. זו הפעם הראשונה שנפצעתי מהיום הראשון שבו התחלתי לשחק כדורגל. למרות זאת אני מאמין בעצמי, אני יוצא לתקופה לא פשוטה ואני יודע שאצא מזה חזק, מהר וטוב יותר עם עבודה קשה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?