כאוס במחלקת הנוער של פ"ת: "אם לא ישלמו לנו עד מחר (ד'), נשבית את המחלקה"

אסולין ושחקני פ אסולין ושחקני פ"ת. גם הם טרם קיבלו שכר
12 ימים בהפועל פ"ת לא שילמו משכורות ומאמני מחלקת הנוער הודיעו: "תשלמו עד יום ד' או נשבות ליום אחד". בפ"ת מנסים למצוא פתרון יצירתי לאחר שטרם קיבלו סכומי כסף מהעירייה ומכאן הקושי לעמוד בתשלומים לעובדי המועדון

הפועל פ"ת רושמת איחור של 12 ימים בתשלומי השכר לשחקנים ולעובדי האגודה, ומאמני מחלקת הנוער החליטו שלהם זה הספיק.

המאמנים החליטו פה אחד והציבו אולטימטום ליו"ר הקבוצה, דורון גלנט לפיו במידה ושכרם לא ישולם עד מחר(ד') בערב, כל מחלקות הנוער של המועדון יפתחו בשביתה ביום חמישי, ליום אחד בלבד. 

בפ"ת מסרו כי העיכוב בשכר נעוץ בעובדה כי טרם קיבלו סכומי כסף שאמורים להגיע מהעירייה, וכבר העבירו מסר לעובדי המועדון שיתאזרו בסבלנות ולא ייצאו בצעדי מחאה חריפים כנגד המועדון.

עם זאת, מאמן בכיר במחלקת הנוער אמר ל"דאבל פס": "הפועל פ"ת יקרה לנו, אין לנו עניין לפגוע בפעילות המועדון והילדים. אנחנו בסך הכל רוצים לזעזע את המערכת, שיבינו שלהמשיך לעבוד ולהתנהל בלי שכר זה לא אפשרי. הכוונה היא להשבית את האימונים ליום אחד בלבד, בשישי ושבת נגיע למשחקים כרגיל".

יש לציין כי גם שחקני הקבוצה הבוגרת כלל לא מרוצים מהעיכוב הניכר ולעת עתה בעיקר נושכים שפתיים וממתינים בסבלנות. השחקנים מציינים כי לאורך כל העונה תשלומי השכר תמיד נכנסו בזמן, ולכן נותנים קרדיט לאנשי המועדון להתמודד עם הבעיה הקשה שנוצרה.    




 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הנהלת פתח תיקווה
(המבין מהמרכז: 18:53 22-03-2016)
לפי דעתי אתם צריכים לפתוח עמותה ולהיות קבוצה שמנוהלת על סמך אוהדים ואים חס ושלום לא הולך תעשו איחוד עים מכבי
2
בושה
(אוהד כדורגל: 07:43 23-03-2016)
מחלקת הנוער הייתה פעם מחלקת הנוער הטובה בארץ. כיום זו בושה למועדון מאמנים סוג ג בשניי שקל עם מנהלים מקצועיים חלשים .קבוצות נוער נערים ובוגרים בליגות משנה מתמודדות עם קבוצות מכל מיניי חורים.איך נפלו גיברים .תעשו איחוד עם מחנה יהודה(אם הם יסכימו)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?