סיכום ליגה א': חדרה הדהימה את הצפון, הפסד בכורה לרפואה בשעריים

שחקני חדרה בסיום (קובי פורטל) שחקני חדרה בסיום (קובי פורטל)
ניצחון ענק של חדרה על המוליכה מנשר הוריד את הפער מטבריה ל-5 נקודות בלבד לאחר שזו בעטה בדלי וסיימה בתיקו 2:2 עם איכסל. שעריים חטפה שער בדקות הסיום, נס ציונה שוב לא ניצלה מעידה לאחר שנפרדה בתיקו 1:1 מול כפ"ס

5 מחזורים לסיום העונה הסדירה והצמרת בשני המחוזות צמודה מתמיד. לאחר שהיה נדמה כי עירוני נשר מהמחוז הצפוני ומכבי שעריים מהמחוז הדרומי בדרך לליגה הלאומית, לאחר המחזור ה-25 עירוני טבריה וסקציה נס ציונה צימקו את הפער ל-5 נקודות בלבד לאחר ששתיהן סיימו בתיקו ולמעשה פספסו הזדמנות ענקית לצמצם את הפער עוד יותר.

בתחתית הליגה, מעלות/תרשיחא קיבלה תבוסה לאחר שמכבי דליה לא ריחמה עלייה ופירקה אותה 0:5, מגדל העמק ואסי גלבוע הסתבכו עוד יותר לאחר שהפסידו. בדרום, בני אילת ניצחה 0:1 את שיכון המזרח בעוד שעמישב פ"ת הפסידה למרמורק.

מחוז דרום
מ.ס שיכון המזרח - בני אילת 1:0

עושה רושם שאנחנו בדרך לקאמבקים הגדולים של השנים האחרונות כאשר בני אילת רשמה  ניצחון שני ברציפות לאחר שגברה במשחק חוץ על שיכון המזרח בתוצאה 0:1 משער של נתי סוויסה שכובש שבוע שני ברציפות.

הפועל אזור - הפועל בקעת הירדן 2:2
אוי אזור, אזור. דווקא לאחר תיקו מכובד מול מכבי שעריים ציפו באזור כי הקבוצה תחזור לנצח בביתה אבל נכשלה מול הקבוצה של נועם שוהם. עידן חג'ג' העלה את אזור ליתרון אבל עומרי עזרן השווה כבר בדקה ה-17. עומר פרץ קבע מהפך לזכות הבקעה אבל חג'ג' ידע לאזן את התוצאה.

הפועל מחנה יהודה - מכבי 'קביליו' יפו 2:1
מחנה יהודה ממשיכה את המשבר שלה והיום הפסידה הפסד כואב ליפו ומתחילה להסתבך במאבקי ההישרדות. שי ביטון דווקא העלה את מחנה ליתרון אבל המחליף נתנאל ארזואן ביצע מהפך וקבע ניצחון ענק לאורי קרגולה.

שחקני יפו חוגגים את ניצחון ענק (רפי נחמיאס)
הסקציה נס ציונה - בית"ר כפר סבא 1:1
אכזבה גדולה גם בנס ציונה וגם בכפר סבא כאשר שתי הקבוצות, כל אחת עם רצונה, חשקו בניצחון במשחק הזה אבל גם לאחר המשחק הזה נס ציונה לא הצליחה לסגור את הפער מול הכישלון של שעריים ואילו כפר סבא ממשיכה להישאר באזור המסוכן בתחתית. אלנתן סלמי העלה את כפר סבא ליתרון אבל מאור זוהר הצליח להשוות חמש דקות לסיום.

מ.ס כפר קאסם - הפועל מורשה רמת השרון 1:5
חמש דקות בתוך המחצית השנייה זה היה נראה בדרך לאחת ההפתעות הגדולות של העונה כאשר מורשה הצליחה להשוות ל-1:1 אבל אז חזרו חניכיו של חיים סירוטקין והצליחו לנצח בצורה מוחצת ולהשיג שלוש נקודות. מוחמד סרסור הצעיר בלט עם שלושער ועומר עמר ואלעד כהן כבשו לכפר קאסם. בר טוויטו כבש למורשה.

הפועל מרמורק - מכבי עמישב פתח תקווה 1:2
המאמן הזמני או הלא זמני של מרמורק, מני סויסה, ממשיך להוכיח כי ההצלחה של העונה שייכת לשחקנים כאשר לאחר זעזוע בעמדת המאמן הצליחה הקבוצה לרשום ניצחון ביתי חשוב על עמישב. סהר שבתאי כיכב עם צמד שערים וירין הלל כבש לעמישב.

הפועל כפר שלם - מכבי שעריים 0:1
ההפתעה הגדולה של המחזור, אולי ההפתעה הגדולה של העונה. קבוצת המיליונים של מכבי שעריים הובכה  על ידי הקבוצה של הפועל כפר שלם. מחמאות גדולות לעופר טסלפפה שניצח את קובי רפואה מבחינה טאקטית כאשר בדקה התשעים הקפטן איתן אהרון כבש בפנדל את שער הניצחון. מילה טובה מגיעה גם לגיא עיני שבלם נהדר את התקפת שעריים. חיים מלכה הורחק בשורות שעריים.

הפועל הוד השרון - הכח רמת גן 2:0
ניצחון גדול לשחקני הכח והמאמן עוזי שמש שלאחר תבוסה כואבת באמצע השבוע רצו לנצח לא רק בשביל מאבקי התחתית אלא גם בשביל הכבוד העצמי. במחצית השנייה הכח רמת גן הייתה טובה יותר והצליחה לכבוש שני שערים. הוד השרון שוב הפסידה הזדמנות להתקרב לפלייאוף העליון.

מחוז צפון
מכבי צור שלום - הפועל מגדל העמק 0:2
יותר מביך מזה זה כבר לא יכול להיות. הקבוצה של שלום לוי פשוט צוללת כל הדרך למשחקי המבחן ואולי גם לירידה ישירה לליגה ב'. בדקה ה-25 רועי ארז ניצל חוסר תיאום בין אסף מלול למג'די חלאיילה וגלגל פנימה את הראשון. בדקה ה-90 צור שלום זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים אותו הדף מג'די חלאיילה, יובל קרן המשיך מהריבאונד פנימה, 0:2. הפער ממשחקי המבחן עומד על 4 נקודות בלבד.

מכבי דלית אל כרמל/יקנעם - הסקציה מעלות/תרשיחא 0:5
בקרב התחתית הסוער הצליחו שחקניו של אחמד וואהב להשפיל את אלה של ברוך ממן שהודיע על עזיבת הקבוצה מיד לאחר שריקת הסיום. נסרלאדין (16), חוג'יראת (30), מלסה (54, 90) וכבהא כבשו לזכות דליה והעניקו לה 3 נקודות שפתחו פער של 3 נקודות מעל הקו האדום.

עירוני נשר - הפועל חדרה/גבעת אולגה 2:0
הפתעת המחזור. הקבוצה של מומו ניסטל הדהימה את מוליכת הטבלה ורשמה ניצחון ענק בזכות צמד שערים גדול של אחד השחקנים והכוכבים הגדולים של ליגה א' צפון, אסי גומה. חדרה הוסיפה למאזנה 3 נקודות שביססו את מעמדה בפלייאוף העליון, מנגד בנשר יכולים להיות מאוד מודאגים. למזלם טבריה לא הצליחה לנצל את המעידה.

הלהיט החם של ליגה א' צפון. אסי גומה (קובי פורטל)
הפועל הרצליה - מ.ס כרמיאל/צפת 1:5
זה התחיל דווקא עם שער של כרמיאל אותו כבש סהר דהן בדקה ה-32, אך המשיך עם מחצית שנייה שבה הייתה הצגה של הרצליה יחד עם שחקנה, חן ראובן. קובי חסן איזן את התוצאה בדקה ה-45, חן ראובן השליפ מהפך בדקה ה-52, כבש את השלישי בדקה ה-59, שרון גורמזנו כבש בדקה ה-65 וראובן השלים שלישייה אדירה בדקה ה-72.

איחוד בני מג'דל כרום - הפועל בית שאן 3:1
בקרב תחתית נוסף בין שתי קבוצות שנלחמות על חייהן, הצליחה בית שאן לקחת 3 נקודות ולחלוף על פני מגדל העמק ואסי גלבוע בטבלה לאחר שאלה הפסידו. מתן בראשי כבש ראשון בדקה ה-22, אביב מלכה כבש שער עצמי בדקה ה-39 וקבע שוויון. 3 דקות לסיום המשחק הגיע רגע מעורר מחלוקת כאשר שגיא ברמן שרק לפנדל לטובת בית שאן לאחר שלטענתו אביב מלכה נגע בידו, הבלם ראה את הצהוב השני והאדום. שניר שטרית כבש מהנקודה הלבנה, ובדקה ה-90 שלומי מראד הוסיף אחד משלו.

הפועל אסי גלבוע - מכבי קרית אתא 3:1
גלבוע ממשיכה להסתבך בצרות. למרות שער יתרון בדקה ה-34 של יניב דרעי, המחצית השנייה הייתה כולה של קרית אתא שהצליחה להשיג שוויון בדקה ה-64 מפנדל של יוחאי כהן. 10 דקות לסיום המשחק שחר בלילתי הפך את התוצאה ובדקה ה-90 מתן נחמני קבע את תוצאת המשחק. גלבוע רחוקה 4 נקודות בלבד ממכבי דליה שנמצאת במקום שמוביל למשחקי המבחן.

עירוני טבריה - הפועל איכסל 2:2
הפראיירית הגדולה של המחזור היא ללא ספק טבריה. לאחר שנשר מעדה בביתה, הקבוצה של גל שלמה לא הצליחה להתעשת על עצמה וסיימה את המשחק שלה מול איכסל בתיקו. ניסן רביבו כבש ראשון לזכות איכסל בדקה ה-16 מהנקודה הלבנה, שלום עקיבא השיג שוויון בדקה ה-68 ובדקה ה-80 קבע מהפך עם צמד משלו, אך בדקה ה-83 איציק נאש כבש את השוויון.

בן בנימין וכפיר בן דוד במאבק על הכדור (עודד חסין)
הפועל כפר כנא - הפועל באקה אל גרבייה 1:1
בקרב על המקום בפלייאוף נפרדו שתי הקבוצות בחלוקת נקודות. בדקה ה-26 גמליאל פרץ כבש לזכות באקה אל גרבייה, אך בדקה ה-62 אברהים סייד אחמד הצליח למצוא את השוויון.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל הכבוד לכם
(בני אילת בדם: 17:57 25-03-2016)
ירון עם כל המשקל שלך אני מוכן לקחת אותך על הכתפיים רק תשאיר אותנו ליגה.ותיזכר להמון שנים כמאמן שעשה את הקאמבק הגדול ביותר בתולדות ליגה א
2
למה אין תמונות של מכבי דליה
(דילאו ירוק: 18:04 25-03-2016)
הרי היה ניצחון מתוק 0-5 נו מה יהיה ?
3
מי שהיה במשחק לא הופתע מהתוצאה. משחק אדיר של כל הקבוצה וניצחון מוצדק לכפר .
4
שעריים
(בועז: 18:40 25-03-2016)
בקצב הזה נשאר בליגה א קלינגר תתעורר ומהר
5
עירוני טבריה
(צופה לכנרת: 18:40 25-03-2016)
כל מילה מיותרת טבריה הפריארית של המחזור ועוד מספר מחזורים שהיא מועדת ומאבדת נקודות בבית ככה לא מתאים לקבוצה שרוצה לעלות מה עוד שטבריה יוצאת במחזור הבא לחדרה החזקה אבל הכל אפשרי ומלחמה על המגרש אפשר להשיג נצחון . ברכות על הנצחון של בית שאן
6
אימפריה
(דמשיאן ניסים : 18:51 25-03-2016)
זו תחילתו של החזרה לימיםהזוהרים חדרה שוב תהיה אימפריה אמן
7
מגד אל כרום
(מגדלאוי: 21:34 25-03-2016)
השופט גמר לאנו את העונה היה בנדל ברור למגדל לא שרק חלפו עשר דקות והשופט שורק לבדל שלא היה לבית שאן וכרטיס אדום לאתו שחקל שופט מכור מתחילת המחצית השניה השופט היה ברור שהוא מכור בחלתות שלו שופט אפס
8
מרציאנו הביתה
(מחנאי: 22:14 25-03-2016)
דיי כבר למשחק הפחדני בלי שיטה, רק להעיף כדור ולבנות על טעויות של היריב, ככה במשך כל העונה. לא נהנים לראות את הכדורגל של הקבוצה. אין לנו מושג מה אתם עושים באימונים. רוצים לראות כדורגל !!!
9
בלי שקל בכיסים
(שעריים: 11:17 26-03-2016)
שעריים איפה השיניים
10
לבני אילת יש מאמן מצויין ושחק ענק בשם נתי סויסה שבעיקר בזכותו אילת ניצחה ב 2 המשחקים האחרונים. שער ניצחון נגד מחנה יהודה ושער ניצחון נגד שיכון המזרח ,במשחק חוץ.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?