ניצחון שלישי ומקום שלישי: יניב חולון ניצחה את מרחבים

יניב חולון נגד מרחבים (אלי שמואלי) יניב חולון נגד מרחבים (אלי שמואלי)
יניב חולון השיגה ניצחון שלישי ברציפות, 1:2 על הפועל מרחבים, ניצלה את התיקו של מעלה אדומים בדימונה ועלתה על חשובנה למקום השלישי. אדיר שהרבני וחן מלכה כבשו לחולון, אייל דיין רק צימק

יניב חולון ממשיכה במגמת העלייה שלה. השחקנים של שלומי שלמה השיגו ביום שישי ניצחון שלישי ברציפות וטיפסו למקום השלישי, המעניק יתרון ביתיות בחצי גמר הפליאוף. בחולון, שכיוונו בתחילת העונה אפילו למקום הראשון, מרוחקים כעת עשר נקודות מהפסגה, אבל כשנותרו רק עוד 15 נקודות בקופה, יעדיפו שם להתרכז בלשמור לפחות על המקום השלישי.
מנגד, הפועל מרחבים שקועה עמוק בתחתית. נכון, היא כנראה כבר לא תרד אוטומטית מהמקום האחרון, אבל להתחיל את הפליאוף התחתון מהמקום ה-15 וללא יתרון ביתיות, זה לא הולך להיות קל.

הספתח של המארחים החל כבר בדקה החמישית. מוסא בן חיים פרץ לרחבה ושלח כדור רוחב לאדיר שהרבני שבנגיעה המשיך פנימה, 0:1 לחולון.

הראשון ברשת (אלי שמואלי)
ןהחגיגות (אלי שמואלי)
האורחים ניסו להגיב, אך אייל דיין בעט מקרוב מעל השער. בדקה ה-23 הגיע השני. אורן ניסים עבר מגן אורח והגביה כדור מדוייק היישר לראש של חן מלכה שנגח פנימה, 0:2 לחולון.

השני של חולון (אלי שמואלי)
11 דקות אח"כ שיין שוב היה קרוב לכיבוש, אך שוער חולון, דניאל שערי, שבהזדמנות זו נאחל לו מזל טוב ליום הולדתו שחל בשבת, זינק היטב והדף לקרן, 0:2 לחולון בהפסקה.

גם במחצית השנייה שערי המשיך את היכולת הטובה שלו כשבדקה ה-57 הדף לקרן כדור מסוכן של אייל בוכריס. חמש דקות עברו וחולון כמעט וכבשה את השלישי אבל הכדור של שהרבני פגש את הקורה והורחק.

עוד חמש דקות חלפו וגם האורחים עלו על הלוח. דניאל אדרי הכניס כדור מצויין לדיין שבעט מקרוב פנימה, 1:2 לחולון.

האורחים ניסו ליזום במטרה להשוות ולחזור הביתה לפחות עם נקודה וממש בדקה ה-90 הצליחה למצוא את הרשת, אך רגע לפני הבעיטה של דיין דחף החלוץ האורח את השוער והשער נפסל. בסיום, 1:2 גדול לחולון שעולה למקום השלישי בטבלה. מרחבים, לעומת זאת, תנסה המשחקים שנותרו לשפר עמדות לקראת משחקי המבחן.

שלומי שלמה, מאמן חולון, אמר בסיום: "גאה בשחקנים שלי על משחק והמשכיות מהמשחק הקודם. המטרה הבאה היא להתכונן למשחק הבא כי הקודם הוא היסטוריה".

מרוצה. שלומי שלמה (אלי שמואלי)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קבוצה אפורה עם תקציב כזה כבר מזמן היו צריכים להיות מקום 3 ואתם כל שבוע עם כתבה על העקומים האלה איכססססס
2
אחד צודק
(יאצק: 18:23 28-03-2016)
הכישלון הכי גדול בליגה, כל שבוע כתבה. זה שחולון לא מקום ראשון עם פור 10 זה כישלון טוטאלי. מתמודדים על מקום שלישי עם קבוצה של ילדים ועשירית מהתקציב שלנו בחולון, איכס!
3
איצקו הקנאי שמור על הפה
(לאיצקו הגבר מאחורי המקלדת: 20:56 28-03-2016)
איצקו יא מעפן מעניין לאיזה מחנה אתה תזדהה יא חויפ אנחנו 4 זקנים אוהדים עם מקל הליכה בוא לקפה אצלך בבית

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?