בשעת הנעילה: דרבי המגזר על כל הקופה

בני לוד. יצאו מהתקופה הרעה? בני לוד. יצאו מהתקופה הרעה?
בבני לוד ובאחי נצרת נערכים לקראת המשחק הכי חשוב של שתי הקבוצות העונה כאשר ניצחון לאחת מהן ככל הנראה יותיר את השנייה ללא הכרטיס לפלייאוף העליון. בלוד רוצים להציל את העונה, באחי מחפשים נקמה: "אנחנו פייבוריטים ברורים"

מתח, דרמה, טירוף ואדרנלין הם ללא ספק הסממנים המרכזיים ומנת חלקה של הליגה הלאומית בעשור האחרון.
 
המחזור ה-30 והאחרון בליגה הסדירה, שיפתח ביום ו' הקרוב, צפוי להכיל פרק נוסף בעלילות הליגה השנייה ולרתק אותנו למסך ל-90 דקות של דופק לב מואץ וסטרס חיובי.
 
שבעה מפגשים מסקרנים וגורליים במיוחד ישוחקו בשעה אחידה (16:00) ועלולים להכריע עונה שלמה כאשר שמונה קבוצות יתחרו על שישה מקומות פנויים במעלה הטבלה.
 
שתיים מהן, בני לוד ואחי נצרת, ייפגשו לדרבי הלוהט של המגזר ולקרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף העליון, כשכל אחת מגיעה במומנטום שונה בתכלית.
 
בני לוד שסומנה על ידי רבים כאחת המועמדות הבכירות לעלות ליגה בתחילת העונה, מוצאת את עצמה בסיטואציה עליה לא חלמה. הקבוצה של סלימאן אזברגה עלולה שלא להימנות בשמינייה הראשונה, דבר שיהווה כישלון חרוץ לכל הדעות וישים חותמת נוספת לתווית שנדבקה בקבוצה כלוזרית הגדולה של השנים האחרונות. 
 
לוד לא רק שהתדרדרה למקום השמיני בטבלה אלא גם מציגה יכולת זוועתית בחצי השני של העונה ואף צברה 2 נקודות בלבד בששת המחזורים האחרונים, נתון עלוב לכשעצמו.
 
מלבד המשחק המכריע והרצון לנצח בכדי לתפוס את המקום בפלייאוף העליון, הרי שמדובר במפגש עם לא מעט יוקרה וכבוד על כף המאזניים. אצל הקבוצה הירוקה לא שכחו את התבוסה בסיבוב הקודם שהסתיימה ב-3:0 משפיל ויחפשו לנקום על כך ובמקביל להותיר את היריבה המושבעת מחוץ לקלחת.

שחקן בכיר בקבוצה אמר ל"דאבל פס" לקראת המשחק: "הם אמנם ניצחו אותנו במשחק הקודם אבל אנחנו כרגע קבוצה טובה יותר ממה שהיינו אז. לוד התרסקה בסיבוב השני ככה שלדעתי אנחנו מגיעים כפייבוריטים ברורים. גם מבחינת כדורגל אנחנו משחקים הרבה יותר יפה מלוד ונצטרך להוכיח את זה על המגרש".  
 
נצרת מגיעה בכושר שיא למשחק ולמעשה מאז הצטרף ניסן יחזקאל למועדון, מציגה יכולת יוצאת מן הכלל ורושמת מסע היחלצות מופלא מהתחתית. באחי רחוקים פסע מלהשלים את המשימה ולהשיג את המקום בפלייאוף העליון, הישג שיחשב להצלחה גדולה עבורה. האורחת מצפה לאוהדים רבים שיעשו את הדרך ללוד בכדי לתמוך בקבוצה. 
 
 


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?