המלך(ה) הגדול: 2:3 מטורף בין שעריים להוד השרון, שער ניצחון לאבי מלכה

התרגשות ענקית. מלכה עם הקהל (רולנדי ברנשטיין) התרגשות ענקית. מלכה עם הקהל (רולנדי ברנשטיין)
במשך תשעים דקות זעמו אוהדי מכבי שעריים על יכולת קבוצתם וראו את ההפסד השני ברציפות בדרך אבל אז הגיעו רן ברקוביץ' והמחליף אבי מלכה שהפכו את התוצאה. מזל של אלופים? מלכה פרץ בבכי של התרגשות בסיום

מכבי שעריים נראית בחודש האחרון רע והיא ללא ספק הייתה יכולה ואולי גם צריכה לאבד את המקום הראשון לאחר יכולת חלשה מאוד, אבל בניגוד לשבועיים האחרונים, הפעם גם המזל שיחק לטובתו של קובי רפואה וקבוצתו יחד עם התמימות והנאיביות של שחקני הוד השרון שגרמו למהפך בדקות האחרונות.

כבר בשבוע הראשון עם הגעתו החליט קובי רפואה ללמד לקח את החלוץ אבי מלכה כאשר העיף אותו מאחד האימונים ואף הדיח אותו מהרכב באותו משחק. היום כחודש וחצי לאחר מכן הוכיח מלכה על המגרש כי אמנם מדובר בעונה הגרועה ביותר בקריירה של החלוץ, אבל במאני טיים הוא מופיע ובגדול.

עם פתיחת המשחק היה נראה כי שעריים, שהגיעה ללא הבלם חיים מלכה המורחק, נכנסו טוב לאחר ששחקניה שלטו ואף עלו ליתרון בדקה ה-15 משער נפלא של שי רביבו שכבש מנקודת הקרן. גם לאחר השער, שעריים המשיכה ללחוץ אבל הוד השרון יצאה להתקפה מצדה ובמספר מסירות נהדר הביכה את מרכז ההגנה של שעריים והצליחה להשוות מבעיטה נהדרת של ליאור ברטובסקי, 1:1 בהפסקה.

גיל יצחק מדלג מעל שחקן הוד השרון (רולנדי ברנשטיין)
תחילת המחצית השנייה הייתה שקולה כאשר שתי הקבוצות לא הגיעו להזדמנויות של ממש, אך שמונה דקות לסיום המשחק, הגבהה של שחקן הוד השרון מצאה את ראשו של ידין זריס שניצל טעות קשה של שוער שעריים, דורון רזנקוביץ, וזה כבש שער מפתיע, 1:2.

דיוויד גומז (רולנדי ברנשטיין)
לאחר השער החלה שעריים בלחץ חסר תקדים על שערו של בן וולקובסקי. בדקה ה-90 החלה הדרמה כאשר כדור קרן של שעריים גרם למהומה ברחבת הוד השרון אותה ניצל הבלם רן ברקוביץ' שעם גופו קבע 2:2.

בתוך תוספת הזמן המשיכה שעריים את הלחץ שלה ובדקה ה-96 (!) של המשחק פרץ החלוץ המחליף אבי מלכה, בעט מהצד בכדור שהפתיע את וולקובסקי וקבע 2:3 דרמטי לשעריים. חלוץ שעריים, גיל יצחק, אמר בסיום: "ניצחון מאוד חשוב בדרך לבוא עם חמש נקודות הפרש לפני משחק הדרבי בשבוע הבא. זה היה משחק לא קל בכלל, עוד לא הבטחנו כלום. בסך הכול עוד ניצחון ויש עוד 12 נקודות בקופה. הכול פתוח ונבוא בשיר המוכנות לדרבי. יש לנו מה לשמוח היום אבל כבר ביום ראשון שבוע חדש".

צפו ב"נגיעות קטנות" בין שעריים להוד השרון (צילום: איתמר מורז):


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
צימרמן השמיע קול
(אדם מבחיל: 19:31 01-04-2016)
2
כיף לקרוא דאבל פס מספר 1
(אוהד רון האפס: 19:32 01-04-2016)
4
שבוע הבא תראו
(ציון: 13:55 02-04-2016)
מרמורק אימפריה!!!!
5
השוער של הוד השרון מכר
(כפר קאסם : 16:47 02-04-2016)
איך הוא מסתכל על הכדור בגול השלישי
6
השוער מכור
(לשלוח את הסרטון לויצמן יער: 22:00 02-04-2016)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?