אמיל יוסיפוב: "השחקנים לא מבינים שהליגה עוד לא נגמרה? ביום ראשון הם יבינו"

אמיל יוסיפוב (ארנון לוי) אמיל יוסיפוב (ארנון לוי)
יו"ר עירוני נשר התראיין בסיום ההפסד למגדל העמק (0:1) בתכנית "שישי ושערים" ואמר: "אין לי בעיה להפסיד אבל יש לי בעיה עם הרצון, שחקנים לא רוצים מספיק. יכול להיות שנפגע גם בכיס"

עירוני נשר, מוליכת טבלת ליגה א׳ צפון, סגרה חודש שלם ללא ניצחון כאשר בשני המשחקים האחרונים רשמה שני הפסדים רצופים. אתמול (ו׳) הפסידה נשר במשחק חוץ למגדל העמק אך מעבר לאיבוד נקודות, יש זעם גדול של אמיל יוסיפוב, יו"ר הקבוצה, על היכולת של השחקנים ובעיקר על החוסר רצון שהפגינו במשחק.

"לא יודע אם לקרוא לזה משבר, דווקא אני חושב שכל החודש האחרון הוא יותר של רצון של הקבוצות היריבות לרצות לנצח יותר. השחקנים שלנו לא מבינים שהליגה שלנו עדיין לא נגמרה, בראשון הם יבינו" כך פתח את דבריו יוסיפוב והוסיף: "אני ושלומי נמצא את הפתרון, הם יגיעו שעה לפני האימון, הם יבינו בדיוק מה שאנחנו רוצים ומה שאנחנו מצפים".

על השאלה לגבי זעזוע בעמדת המאמן ענה: "לא כרגע אין מה לדבר. אני לא צריך להסתכל על היריבות יש לי קבוצה מספיק טובה, נשר צריכה לנצח כל קבוצה. אין לי בעיה להפסיד או לעשות תיקו אבל יש לי בעיה עם הרצון, שחקנים לא רוצים מספיק. אני לא חושב שדווקא עכשיו צריך לבוא ולעשות איזשהו זעזוע בעמדת המאמן”.

לגבי שני שחקני הרכש עליהם הושקע כסף רב, עומר בוארון שעלה מהספסל ועידן דוד שלא שותף כלל, הוסיף: "הבאנו אותם כדי שיהיה לנו סגל מספיק חזק וטוב. אני מסתכל על טובת הקבוצה, אותי לא מעניין שחקן כזה או אחר, נכון עידן דוד לא שיחק היום אני לא יודע למה הוא לא שיחק אני הייתי ביצע, אני אשב גם עם אלדד אני מאמין שגם הוא רוצה את טובת הקבוצה”.

"יכול להיות שנפגע גם בכיס. היום במשחק לא רצינו מספיק, לא הגענו בכלל למצבים, לא צריך לתרץ ולהסתכל על קבוצות אחרות. אנחנו צריכים להשיג את המטרה ולעלות ליגה ואני מאמין שנעשה את זה. השחקנים צריכים להבין שכדי לעשות את זה הם חייבים להתעורר ותאמין לי שהם יתעוררו. אסור לשכוח דבר אחד. אנחנו כל העונה מובילים את הטבלה, קבוצות באות נגדו וכולן רוצות לנצח אותנו ולהוכיח. הקטע של כל המסביב הוא אחד הדברים הטובים שיש אצלנו, יש שקט, המשכורות בזמן למרות שהתקציב עדיין לא אושר”.

לגבי שיתוף הפעולה עם אלדד שביט, מאמן הקבוצה, אמר יוסיפוב: ”יש לי הרבה שיחות עם אלדד, אנחנו יושבים איתו הרבה הוא יודע להקשיב ולהתייעץ, אנחנו נשב לפני האימון ונמצא את הפתרונות. השחקנים חייבים לבוא דרוכים יותר ורציניים יותר. בעזרת השם נשיג את המטרה ונעלה ליגה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בושה של שחקנים
(אלירן: 11:28 02-04-2016)
הם גם לא מבינים שעם לו אתה הם לא מקבלים כסף כל העונה
2
כנס מהר לתמונה
(יקי: 12:04 02-04-2016)
אלדד איבד את השחקנים
3
לבולגרי אמיל יוסיפוב
(מכבי יפו: 12:31 02-04-2016)
לא הגיע הזמן לאחד כוחות?
4
הוא נחש בחדר ההלבשה הוא אדם רע שחייב ללכת הוא גם לוזר ניצחי ושנוא על כולם גם מחוץ למגרש שביט הביתההה
5
תקציב של אוליגרכים
(תכלס לא מגיע להם עליית ליגה: 13:02 02-04-2016)
אמיל אתה מבין בניהול אבל בכדורגל אני בספק הכתובת על הקיר כבר לפני ההפסדים תפניםt7hw
6
בולגרי?
(שי: 14:26 02-04-2016)
אם אכן אמיל בולגרי אז בהחלט כדאי שיחשוב קצת לכיוון דרום ויבוא ליפו.קהל מסורת וקבוצות ילדים ונוער כבר יש הנהלה שעובדת כבר שנים יש מה שנותר זה מישהו שיכול לאחד כוחות ועזור פיננסית.אמיל אם אתה חושב קצת קדימה מכבי יפו זה לא עוד מועדון כדורגל זה דרך חיים.
7
הגיע הזמן שהליגות הגבוהות יהיו רק קבוצות עם קהל למי אכפת אם נשר תעלה תרד או תישאר???
8
אז למה בגלל שטבריה הפסידו אתה משאיר את הליצן הזה,חובבן כמו שביט לא ראיתי.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא צוחק עליכם אפילו טקטי הוא לא יודע להעמיד
9
מגדל
(ירדן: 00:39 03-04-2016)
שאפו למגדל העמק ולשלום לוי כל הכבוד ⚽️
10
שקט תעשייתי
(צביקה: 12:37 03-04-2016)
אמיל תמשיכו להקרין שקט תעשייתי. לא צריך לזעזע כלום. אין שהגעתם למקום הראשון ככה גם תשמרו עליו. אני חושב ש 4 נקודות יספיקו לעלות בתנאי שכבר בשבת תקחו 3 מהם. בהצלחה GUF6

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?