דין אזולאי: "שעריים שבעים, אנחנו רעבים"

"רוצים להגיע הכי גבוה". אזולאי
הרוחות לקראת הדרבי הגדול של רחובות מתחממות כאשר במרמורק מבינים כי בעקבות יכולת הלקויה של שעריים במשחקים האחרונים יכולה הקבוצה להפתיע. אזולאי: "רוצים להגיע הכי גבוה בפלייאוף וכדי להיות שם צריך לנצח את שעריים". טסאו תורגל בהרכב

יומיים לפני הדרבי הגדול בין הפועל מרמורק למכבי שעריים והרחוב הספורטיבי בעיר רועש וגועש.

במרמורק ממשיכים את ההכנות לקראת המשחק ומספרים כי בכושר הנוכחי יכולה הקבוצה להשיג את כל שלוש הנקודות. גם הטירוף שמגיע מצד הקהל האדום מוסיף לאמונה של שחקני מרמורק שנראו דרוכים באימונים האחרונים של הקבוצה. השאלה הגדולה סביב הנושא המקצועי היא שיתופו של השחקן דניאל טסאו. נכון לכתיבת שורות אלה טרם התקבלה הודעה רשמית לגבי שיתופו אבל לפי האימונים האחרונים של הקבוצה, בהם השחקן תורגל בהרכב הראשון, עושה רושם כי טסאו יקח חלק במפגש.

שוער הקבוצה, דין אזולאי, שאמור להיות אחת מנקודות המפתח במשחק הזה כאשר יצטרך לבלום את ההתקפה הקטלנית של מכבי שעריים מאוד בטוח בקבוצתו: "אנחנו מגיעים בכושר נהדר למשחק. נכון שלשעריים יש יתרון על הנייר ויש להם סגל שחקנים נהדר אבל כמו שזה נראה לפי המשחקים האחרונים הם שבעים ואנחנו רעבים ובאים לנצח. אני אומר חד משמעי אנחנו לא נסתפק בתיקו ורוצים ויכולים לנצח".

השוער גם התייחס לעובדה שהמשחק לא ייערך במגרש הביתי ואמר: "זה חבל כי המגרש שלנו זה מבצר אבל אפשר להבין את ההחלטה. משחק כזה מקבל תפאורה גדולה וצריך להכניס כמות גדולה של אוהדים. בתחילת העונה דיברו איתנו על הישארות וכעת אנחנו בפלייאוף ורוצים להגיע במקום הכי גבוה בעונה הסדירה ולהגיע הכי רחוק בפלייאוף וכדי להיות במקום הזה צריך לנצח את המשחק הזה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לך אסור לדבר חמוד
(מרמורק : 20:25 07-04-2016)
ברירת מחדל תהיה צנוע
2
יש פה סוד
(מרמורקי אציל: 23:08 07-04-2016)
כולם שותקים ובמיוחד שעובי ואף אחד לא שואל מדוע ? מדוע ? טסאו לא ישחק !!! כי שעובי זה מוכר אותנו
3
בוגד
(ברקוביץ: 01:32 08-04-2016)
שנה שעברת ברחת לנו במשחקי הפליאוף בגדת בחברים שלך בקבוצה
4
השוער הטוב בליגה.
(יפו בנשמה: 07:10 08-04-2016)
5
ראה ערך אשדוד -אשקלון תמיד ששחקן אומר משחק שלנו הולך להיות משהו מסריח.
6
דין אזולאי אני אוהב אותך
(דין אזולאי אין עוד שעור כמותך: 13:08 08-04-2016)
דין אזולאי יושב איתי בלול דין אזולאי קופץ כמו חתוללללל
7
חיבים שוער אחר - חובה
(מרמורק: 18:40 09-04-2016)
שוער מאוד חלש

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?