"שישי ושערים" החל מ-15:00: פלייאוף בלאומית, נשר מול כרמיאל וכפר קאסם בנס ציונה

חגיגת כדורגל בסוף השבוע (רפי נחמיאס) חגיגת כדורגל בסוף השבוע (רפי נחמיאס)
חגיגה של כדורגל ישראלי ברדיו ערוץ הספורט. המחזור הראשון בפלייאוף של הלאומית יוצא לדרך ובליגה א' נכנסים לשלבי הכרעה. רז זהבי מחכה לכם באולפן

הפלייאוף העליון בליגה הלאומית והמחזור ה-27 בליגה א' יעמדו במרכזה של שישי ושערים, תכנית הרדיו של ערוץ הספורט. רז זהבי מחכה לכם באולפן ומיטב שדרי התוכנית כבר פרוסים במגרשים השונים ברחבי הארץ לקראת חגיגת כדורגל ישראלי נוספת.

בליגה הלאומית תארח מוליכת הטבלה, מ.ס. אשדוד, את אחי נצרת שנמצאת במומנטום חיובי. סגנית המוליכה הפועל אשקלון תארח בביתה את בני לוד ואילו הפועל פתח תקווה מהמקום השלישי במשחק המרכזי את הפועל קטמון, הפתעת העונה. משחק מסקרן נוסף ייערך בהרצליה שם תפגוש מכבי המקומית את הפועל רמת גן המאכזבת. מאז לקח לעצמו הבעלים אריאל שיימן גם את הסמכויות המקצועיות מכבי הרצליה דוהרת ודורסת והיא רחוקה ארבע נקודות מהמקום ממנו עולים לליגת העל. משחק נוסף על טהרת הפלייאוף התחתון יפגיש את אכזבת העונה מראשון לציון עם הפועל ירושלים שמסובכת בתחתית הטבלה ומעודדת מהניצחון הגדול בדרבי בשבוע שעבר.

להאזנה לחצו כאן!

בליגה א' דרום תארח סגנית המוליכה נס ציונה את כפר קאסם מהמקום השלישי. מאחר והדרבי הגדול של רחובות בין מרמורק לשעריים ייערך בשבת תוכל נס ציונה במקרה של ניצחון להתקרב לשעריים עד כדי שתי נקודות בלבד. כפר שלם ששואפת לפלייאוף העליון תארח את בני אלת שנמצאת מתחת לקו האדום, שיכון המזרח וכפר סבא ייפגשו לקרב תחתית לוהטת, מחנה יהודה תארח את מורשה, הכוח רמת גן תשחק מול עמישב והוד השרון מול בקעת הירדן. אחד מהמשחקים המסקרנים ביותר ייערך באזור שם תארח הפועל המקומית את קביליו יפו שנמצאת בכושר מצוין. מדובר בקרב ספורטיבי שעשוי להכריע מי תעלה לפלייאוף העליון.

בליגה א' צפון תארח המוליכה עירוני נשר את כרמאל צפת. נשר נמצאת במשבר מתמשך ומתוך 12 נקודות אפשריות צברה 2 נקוות בלבד. הדולקת מאחוריה טבריה תארח את מגדל העמק. הפועל חדרה הלוהטת תשחק בכפר קנא. צור שלום תארח את הפועל הרצליה, דלייה תשחק מול באקה אל גרבייה, אסי גלבוע מול הפועל איכסל ומג'דל כרום מול קריית אתא. משחק הישרדות חם במיוחד ייערך בין מעלות לבית שאן.

כל השערים, כל החדשות וכל האירועים בתוכנית הרדיו שעושה לכם את יום שישי.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
למה כל הזמן שירים???
(נו מה???: 15:48 08-04-2016)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?