שלושה משחקים לפני סיום העונה: מאיר גבאי ומגדל העמק נפרדו

מאיר גבאי (משמאל) (עדי מלול) מאיר גבאי (משמאל) (עדי מלול)
פרסום ראשון: הבלם סיים אתדרכו בקבוצה כאשר נותרו עוד שלושה משחקים לסיום העונה. במגדל העמק הסבירו: "מול טבריה מאיר חזר לספסל על דעת עצמו לאחר שהתבקש להתחמם". גבאי: "היה פה נסיון זול לחסוך בכמה שקלים"

מהלך רגע לפני סיום העונה. בהפועל מגדל העמק החליטו היום (ב') להיפרד מבלם הקבוצה, מאיר גבאי, כאשר עד לסיום העונה נותרו שלושה משחקים בלבד.

גבאי, נעדר בשבועיים האחרונים מאימוני הקבוצה ובשבוע שעבר חזר להתאמן לאחר שהתאושש ואף היה בסגל במשחק מול עירוני טבריה אלא שהפעם פתח על הספסל לאחר ששלום לוי, מאמן הקבוצה, החליט שלא להרכיב את הבלם ב-11. בקבוצה הסבירו את המהלך: "בשבועיים שמאיר לא היה איתנו ההגנה התייצבה והציגה יכולת נהדרת ובגלל זה מאיר לא פתח".

במועדון הסבירו את סיבת השחרור: "במהלך המשחק מאיר קם להתחמם בשלב יחסית מוקדם ואחרי 5 דקות הוא החליט לחזור לספסל בטענה שהוא לא מרגיש טוב והוא לא יכול לשחק. אין ספק שמאיר הוא הבלם הכי טוב בליגה, הוא עזר ותרם למגדל העמק אבל זו לא התנהגות שמכבדת. החלטנו להיפרד בצורה יפה".

הבלם הגיב לדברים ואמר: "אני מאוד נזהר בדבריי כדי להיות עדין ולא לפגוע באף אחד, היה פה נסיון זול מאוד לחסוך בכמה שקלים אחרי שהמועדון הגיע לחוף מבטחים. בכדורגל כבר ראיתי הכל ולכן אני לא מתרגש. אני לא הסכמתי לעלות לשחק מסיבה בריאותית בלבד ולא שום חשבונאות, הרגשתי שאני לא יכול לתרום וטובת הקבוצה היתה לפניי. אני לא צריך שמאמן כזה או אחר יגיד עליי שאני הבלם הטוב בליגה או יחלקו לי ציונים, אני מקצוען שבא לשחק, להתפרנס ולתרום למגדל העמק מנסיוני. לצערי פערי הרמות בהתנהלות והחשיבה בקטע המקצועי הם פערים שלא נתנים לגישור. לפני המשחק מול נשר אנשי המועדון ישנו לי מתחת לבית כדי שאשחק ואחרי המשחק שניצחנו במקרה את נשר אז מחפשים פרובוקציות זולות. במהלך העונה היו פה מקרים חסרי תקדים שהם "מכובדים מאוד" אבל המקרה של מאיר לא יכול לעבור לסדר היום. זה קצת מצחיק ואפילו יותר עצוב. הובהר למועדון שאני לא מוכן לוותר על שקל מכסף שמגיע לי וכך יהיה אני זמין לרשות המועדון בשלושת המשחקים שנותרו, אם למועדון יש תוכניות אחרות זה עניין שלהם, וגם אם לא אשחק אני מאחל לחברים שלי הצלחה רבה הם חלק ממני ואני אוהב אותם מאוד. ברמת העיקרון מהצד שלי הלב נקי מגדל העמק מועדון טוב וחשוב לליגה ואני מאחל להם רק טוב".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מאיר תישאר בעונה הבאה
(יפום: 10:32 12-04-2016)
2
תודה רבה לך מאיר אתה שחקן מעל הליגה
(אוהד מגדל 1: 19:16 11-04-2016)
תודה רבה לך מאיר , חבל שההנהלה אינה מקצועית ועניינית וזה נגמר בצורה כזאת.
3
אין שחקן מעל המערכת
(יגאל : 21:02 11-04-2016)
הוא חשב שהוא אלוהים אין שחקן מעל המערכת היה בקושי מיתאמן ומשחק כאלו עושה טובה אתה מקבל משכורת מהאגודה
4
אף אחד לא יכול להיות מעל המועדון איזה שחקן שיהיה מועדון עם עקרונות תראו מה עשו לרפי בוסקילה דוגמא קלאסית איך זרקו אותו בבושת פנים למרות שהוא חשב שהוא בעל הבית של המועדון

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?