האם אוהד בוזגלו יהיה זה שיקרב את עמישב לליגה ב'?

הרבה פיקנטריה סביב המשחק. בוזגלו (שקד מורג) הרבה פיקנטריה סביב המשחק. בוזגלו (שקד מורג)
אחד המשחקים המרתקים של המחזור בליגה א' דרום יהיה המפגש בין השנייה בטבלה, נס ציונה, לבין עמישב. מעבר לחשיבות המשחק עבור שתי הקבוצות ישנה גם פיקנטריה סביב אוהד בוזגלו שחוזר לסירקין ויכול לסבך את האקסית

על הנייר זה נראה כמו קרב קצוות בין השנייה בטבלה, נס ציונה, שרוצה להמשיך את רצף ההצלחות והבטחת המקום השני, לבין עמישב שמעודדת אחרי הניצחון על הכח רמת גן בשבוע שעבר ותרצה נקודות נוספות בכדי להתרחק כמה שניתן מהקו האדום ומהמקום ה-14 שמוביל למשחקי המבחן.

כל תוצאה פרט לניצחון של האורחים מנס ציונה תחשב להפתעה גדולה. בעמישב מבינים כי לירבותיה לתחתית, אילת שתפגוש את הוד השרון ושיכון המזרח את מורשה, יש משחקים קלים יותר ולכן יעשו הכול בכדי להשיג את הנקודות.

הסיפור הפיקנטי במשחק שייך למאמן של נס ציונה אוהד בוזגלו. בוזגלו שאימן במשך 6 שנים בעמישב והיה זה שהוביל את הקבוצה למקומות גבוהים הרבה יותר, יכול בקבוצתו החדשה לגרום לירידתה של עמישב לליגה ב'.

"אנחנו מגיעים למשחק הזה בהרגשה טובה לאחר הניצחון על כפר קאסם. אנחנו מודעים שהיריבה נלחמת על חייה ולמגרש הקטן בסירקין וצריך להיערך בהתאם. צפוי לנו משחק קשה ונרצה להמשיך את קצב צבירת הנקודות הנהדר מתחילת העונה ולהבטיח את המקום השני" אמר בוזגלו.

לגבי העובדה כי מדובר בקבוצתו לשעבר אמר המאמן: "עמישב מבחינתי זה בית. המועדון הזה מאוד חשוב לי. הייתי שם 6 עונות רצופות, דבר נדיר במחוזותינו ומה שמעיד על הערכה הדדית עצומה. כל ההתעצבות שלי כמאמן עשיתי שם וזאת העובדה שתלווה אותי לאורך כל הקריירה. האנשים שם הם חברים שלי ואני מאוד רוצה שיישארו בליגה וגם משוכנע שייעשו זאת. כמו כן היום אני נס ציוני טוטאלי וככזה אני בהחלט חומד בכל נקודה ובכל ניצחון עבור קבוצתי. בכדורגל תמיד נתקלים במפגשים מן הסוג הזה. יש פיקנטריה וכספורטאים נעשה הכול כדי לחזור עם נקודות".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קשקשן
(שחקן בליגה: 07:19 16-04-2016)
אתה לא הייתה 6עונות .אתה ברחתה לקריית מלאכי וכ"ס ואחריי שורקן אותך משם חזרתה עם זנב בין הרגליים.אתה עם שחקנים ומשפחה אחת הבאתם את הקבוצה למצבה היום אחריי שעשקתם את המועדון ושדדתם את הקופה .ואז ברחתה כמו תמיד.קשקשן מאמן של תקשורת אפס מאופס

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?