ניר אברג'יל תובע את עירוני נשר בסכום של 210,410 שקלים

ניר אברג'יל (עדי מלול) ניר אברג'יל (עדי מלול)
פרסום ראשון: הקשר שמיוצג על ידי עו"ד אלעד חן הגיש כתב תביעה שחושף שכר של 14,000 שקלים ומענק עליה בגובה של 42,000 שקלים שלטענת אברג'יל לא שולמו

עירוני נשר יכולה להבטיח את העלייה לליגה הלאומית ביום שישי הקרוב כשתתארח בהרצליה שם תשחק מול הפועל המקומית, אך עושה הרושם כי חגיגות העלייה עשויות לקבל טעם חמצמץ.

היום (ד') הגיש שחקנה של הקבוצה, ניר אברג'יל, באמצעות עו"ד, אלעד חן, תביעה על סך 210,410 שקלים נגד עירוני נשר. מהות התביעה שצויינה בכתב התבעיה היא שכר עבודה, הלנת שכר, מענק עלייה, פגיעה במוניטין, פדיון חופשה והפרשות לפנסיה.

יחד עם זאת, כתב התביעה חושף כי אברג'יל חתם על חוזה עד לסיום העונה עם משכורת בגובה של 14,000 שקלים ברוטו כאשר גובה מענק העלייה עומד על 42,000 שקלים ברוטו.

השניים טוענים כי המועדון מצמרת הטבלה לא שילם לקשר 4 חודשי שכר עבודה ומענק עלייה. בנוסף, תובע אברג'יל את הקבוצה בסכום של 100,000 שקלים על פגיעה במוניטין והשתכרות עתידית לאחר שלטענת האחרון הסיכויים כי ימצא קבוצה לאחר שלא שיחק או התאמן במשך מספר חודשים שואפים ל-0.

ניר אברג׳יל הוסיף: ״בנשר החליטו להוציא אותי מהסגל ולא לתת לי להתאמן יותר עוד בפברואר בטענה שאני פצוע ולא מסוגל להתאמן ולסיים את העונה וזה אחרי שהראתי להם אישורים משני רופאים מומחים שאני כשיר לשחק ללא כל הגבלות.
הם גורמים למצב שאני חצי שנה בלי כדורגל ופוגעים בי וזה אחרי שהתחננתי שיחזירו אותי לסגל חודש שלם עד שהבנתי שאין עם מי לדבר ולכן החלטתי לתבוע. אני כשיר ב-100 אחוז ומכין את עצמי לעונה הבאה. צר לי שבנשר החליטו להגיע למצב הזה אבל לא השאירו לי שום ברירה״.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עונה הבאה
(נשרקה: 08:31 14-04-2016)
כדי שתיקח את המאמן כושר של נשר הוא תותח! הוא עשה לנו קבוצה מצוינת מבכינת כושר!שחקנים שרצים הכי מלא בליגה. נתת גול חשוב בכרמיאל וחבל שזה מה שעושים לך. בהצלחה בשנה הבאה.
2
כסף
(צופה לכנרת: 12:02 14-04-2016)
זה מה שקורה לשחקן שרודף אחרי הכסף טבריה פנו אליך ולא רצית להגיע
3
תתביש נשר שיקמו אותך על חשבונם ובסוף גם לקחו אותך על תנאי כי היית פצוע . אותך עניין רק כסף . וחוץ מזה שהיית חלש חלש 10 משחקים גול אחד עלק שחקן ליגת על.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?