השער(י) נעול: 0:0 בין מ.ס. ב"ש ליניב חולון

באר שבע נגד יניב חולון (אלי שמואלי) באר שבע נגד יניב חולון (אלי שמואלי)
מ.ס. ב"ש איבדה שתי נקודות יקרות בבית שהעלו את מ.ס. דימונה לליגה א' ותיאלץ לשחק במבחנים כדי לעלות. גם חולון, עם שוערה המצוין דניאל שערי, כנראה תהיה שם ומפגש בין השתיים בהחלט אפשרי

במ.ס. ב"ש ידעו שאיבוד נקודות באחד משני המחזורים האחרונים יעלה את דימונה לליגה א' מהמקום הראשון וישאיר אותם להיאבק על העלייה מהמקום השני. אז בעוד דימונה חגגה על חשבונה של בית"ר יבנה, אירחה ב"ש את יניב חולון מהמקום השלישי, סיימה רק ב-0:0 ותיאלץ לנסות לעלות ליגה דרך הפליאוף העליון.

בחולון, שקיוו לעלות גם כן מהמקום הראשון, פתחו את העונה לא טוב, אבל סיום מצוין של העונה העניק לה כמעט בוודאות מקום בפליאוף, אם כי היא עדיין חייבת לנצח במחזור האחרון (ביום שלישי הקרוב) את דימונה, כדי לשמור על המקום שלה בחמישייה הראשונה. גם את הנקודה מול ב"ש חולון חייבת לשוערה, דניאל שערי, שהיה מצוין במשחק.

ב"ש הייתה מסוכנת יותר אבל הניסיון הראשון בדקה ה-25 היה של האורחים כאשר חן מלכה ניסה להקפיץ מעל שי מלכה, אבל השוער הבאר-שבעי היה במקום.
ב"ש החלה ללחוץ אבל נתקלה, כאמור, ביום מצוין של שערי בשערה של חולון. חנן פדידה ניסה גם עם הראש וגם הרגל, אבל השוער האורח לא נתן לכדור לעבור את קו השער. 0:0 בהפסקה.

נעל את השער. דניאל שערי (אלי שמואלי)
בדקה ה-59 פדידה כבר הצליח להכניע את שערי בנגיחה לאחר כדור קרן, אבל שחקני חולון הקיפו את השופט בטענה לנגיעת יד של פדידה וזה ביטל את השער והשאיר את התוצאה מאופסת.
שלוש דקות חלפו ועאטף אבו בלאל ניסה להכניע את שערי מרחוק, אבל שוב השוער היה במקום כדי למנוע מהמארחת לעלות ליתרון.
חולון ניסתה לעקוץ ובדקה ה-81 סלמן הוזייל ספק הוכשל ברחבה, אבל ללא תגובת השופט. 
חמש דקות חלפו והמארחים נותרו בעשרה שחקנים, כאשר עמית חפר פגע בשחקן חולוני מאחרו, ראה צהוב שני ואדום. 

חפר מורחק ומתקשה לקבל את ההחלטה (אלי שמואלי)
למרות הנחיתות המספרים המארחים ניסו ליזום, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת של חולון. חמש דקות בתוך תוספת הזמן יכלו האורחים לחזור הביתה עם שלוש נקודות מלאות, כאשר ליאור אסאמרה נותר לבדו מול השוער, אך הכדור שלו פגע רק בקורה. דקה אח"כ נכנס בחולון רועי גליקשטיין, שחזר מפרישה של חצי שנה, כדי לעזור לקבוצתו בפליאוף העליון.
בסיום, 0:0 מאכזב בעיקר עבור ב"ש, שלא תעלה העונה מהמקום הראשון ותנסה את כוחה בפליאוף. בחולון חייבים לנצח את דימונה במחזור האחרון כדי לסיים במקם השלישי. כל תוצאה אחרת והיא חייבת לקוות ששלוש הדולקות אחריה: קרית מלאכי, מעלה אדומים ומודיעין לא תנצחנה כדי לא לצנוח למקום השישי ולסיים את העונה כבר במשחק הקרוב.

שלומי שלמה, מאמן חולון, אמר בסיום: "אני מודה לשחקנים שלי שנתנו משחק הקרבה הרואי במשחק חוץ קשה וגאה בהם מאוד. שיחקנו נגד קבוצה מצויינת שמאומנת היטב ע"י מאמן מצוין. הפנים למשחק העונה ביום שלישי".

עם הפנים לדימונה. שלומי שלמה (אלי שמואלי)
הפנים אומרות הכל. אנשי מ.ס. ב"ש (אלי שמואלי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שלומי מאמן ענקקקקקק
(רזיאל: 16:30 20-04-2016)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?