הפועל טירת הכרמל עלתה לליגה ב'

שחקני טירת הכרמל (פייסבוק) שחקני טירת הכרמל (פייסבוק)
קבוצה נוספת שרשמה עלייה אתמול (ו') היא טירת הכרמל שהצליחה להשלים את המשימה ואחרי 3 שנים מיום היווסדה להעפיל לליגה ב'. צפו בסרטון החגיגות בסיום המשחק

לאחר 3 שנים מאז שהוקמה הצליחה אתמול (ו') הפועל טירת הכרמל להעפיל לליגה ב' באופן רשמי.

הקבוצה שנאבקה לאורך כל העונה מול קרית ים סיימה את השחק שלה מול ברטעה בתיקו 0:0 מה שהספיק לה לחלוף על פני קרית ים בטבלה כאשר הפער בין שתי הקבוצות הוא נקודה אחת, אותה נקודה שגרמה לכך כי טירת הכרמל תשחק בעונה הבאה בליגה ב'.

אחד מהאנשים שבזכותו הצליחה טירת הכרמל לרשום את ההישג הנהדר הוא שימי פרץ שהקים את הקבוצה לפני 3 שנים וכעת יכול לומר בגאווה גדולה שיש לו חלק בעלייה ההיסטורית של הקבוצה לליגה ב'.

"אני חושב שזה אחד ההישגים הכי גדולים שהיו בליגות הנמוכות. קבוצה ללא חדר הלבשה ללא מגרש אימונים ומשחקים וללא שקל אחד של תקציב זוכה באליפות ומצליחה לסחוף אחריה שבוע אחרי שבוע קהל אוהדים ענק" כך פתח את דבריו פרץ והוסיף: "מה עוד שהייתה עונה קשה שהסתיימה ממש בשניה האחרונה. זה אומר שרמת הלחץ שלנו הייתה גבוהה לאורך כל הדרך. כמעט כל העונה היינו במקום הראשון וזה ממש לא היה פשוט לשמור עליו כאשר קבוצות כמו מכבי עוספיא, מכבי עירוני ברטעה ומעל כולן הפועל קרית ים שמתחילת העונה הצהירו והשקיעו כספים גדולים, נושפים בעורפנו".

פרץ סיכם: "הפועל טירת כרמל החזירה את הכדורגל של פעם מה שכבר עבר מן העולם, כי היום כולם משחקים קודם בשביל כסף. העלייה הזאת הוכיחה שבאמצעות לב ואהבה אפשר לחבר בין אוהדים צעירים לאוהדים ותיקים וביחד לתת דחיפה ענקית לשחקנים בכדי להגיע להישגים שכסף לבד לא יכול להביא. אנחנו עם הפנים קדימה ומקווים שעכשיו לאחר שראש העירייה הצליח להחזיר את המגרש העירוני לחזקת העירייה ואתמול הוא זכה לראות את כל החגיגות, הוא יעזור לנו להמשיך להצעיד את העיר קדימה ככל שאפשר".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אמן תרדו תוך שנה!
(מיכה הזמנות: 10:45 17-04-2016)
2
תודה על הפירגון קנאה זה דבר לא בריא מזמינים אותך לביקור אצלנו ביציע תוכל לאחל לנו מה שתרצה .
3
תגובה ל1
(חניבעל: 16:38 03-03-2017)
בוא חמוד לטירת הכרמל.תחזור לאמא שלך בתוך לאפה מאבו יואב.ושקית חמוצים תקבל גם ימייאק.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?