נקודה למחשבה: רק 1:1 להפועל ירושלים מול עירוני רמה"ש

מחפוד. לא רואה עדיין את הקו האדום מחפוד. לא רואה עדיין את הקו האדום
אכזבה להפועל ירושלים שנותרה מתחת לקו האדום לאחר שסיימה ב-1:1 ביתי מול רמה"ש. שרון לוי העלה את האדומים ליתרון, שבחון איזן בכדור עונשין רגע אחרי שירושלים נותרה בעשרה שחקנים עם הרחקתו של שגיא יוסף

תחתית הליגה הלאומית ממשיכה לבעור ולייצר מתח לקראת הישורת האחרונה של העונה.

במסגרת משחקי הפלייאוף התחתון, הפועל ירושלים הגיעה הערב (א') עם הגב אל הקיר וסיימה ב-1:1 ביתי ודרמטי עם עירוני רמה"ש, יריבה שנדמה היה כי איבדה עניין בליגה אך לאור התוצאה עוד עלולה להסתבך בעצמה.

החרב על הצוואר הייתה מונחת על הקבוצה של אלי מחפוד שבאה לחוצה מתמיד לאחר ניצחונה של נצרת עילית ביום שישי, וידעה כי כל תוצאה מלבד ניצחון תשאיר אותה מתחת לקו האדום.

הקבוצה מהשרון מנגד חוותה שבוע לא פשוט שכלל את סיום דרכו של המאמן ליאור זדה בקבוצה וכתוצאה מכך הודרכה הערב על ידי אורן רותם שעמד על הקווים.

בדקה ה- 54 לאדומים מעיר הבירה הייתה סיבה לשמוח כאשר שרון לוי העלה אותם ליתרון ראשון והפיח תקווה בקרב האוהדים המקומיים.

אלא שמכאן והלאה המשחק החל להסתבך עבור ירושלים, כאשר 10 דקות לסיום היא איבדה בכרטיס אדום את שגיא יוסף שגרם לפנדל ברחבה. יוסי שבחון ניצל את הפסיקה ומול גיא סאלם תירגם את כדור העונשין לשיוויון 1:1.

הקבוצות נפרדות בחלוקה נקודות שווה שמותירה כאמור את ירושלים מתחת לקו האדום עם 33 נק'.

המחזור ה-32 יושלם מחר (ב') כאשר הצלע השלישית לקלחת התחתית, מכבי יבנה תארח את מכבי קריית גת ואילו בית"ר ת"א רמלה תפגוש את הפועל עפולה. 



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?