לוזרים: יבנה ספגה הפסד ביתי לנועלת הטבלה ונותרה מתחת לקו האדום

עומר מולאי. צמד שערים ביום ההולדת (ולדי מויסייב) עומר מולאי. צמד שערים ביום ההולדת (ולדי מויסייב)
איפה מכבי קרית גת הייתה כל העונה? האחרונה בטבלה חיברה ניצחון שני ברציפות (3:2) וסיבכה את יוסי זוזוט ומכבי יבנה, שנותרו מתחת לקו האדום. מחמאות לקריית גת על הספורטיביות, בושה ליבנה שפישלה במאני טיים

המחזור ה-32 בליגה הלאומית ננעל הערב (ב') עם שני מפגשים הישר מהפלייאוף התחתון. האחד עם חשיבות גדולה בקרב על מאבק הירידה ואילו השני היה חסר חשיבות לחלוטין.

מכבי קריית גת רשמה ניצחה שני ברציפות והכניסה לצרות צרורות בתחתית את מכבי יבנה עם 3:2 בדרבי הדרומי. בית"ר ת"א/רמלה המשיכה במומנטום המצויין וגברה 0:1 על הפועל עפולה.

מכבי יבנה - מכבי קריית גת 3:2
מי שחשב שהניצחון האחרון של קריית גת על רמה"ש היה סוג של הבלחה קיבל הערב שוב את הצהובים במיטבם. הקבוצה הדרומית הגיעה משוחררת, נטולת דאגות על הראש וכשהיא למעשה השלימה מזמן עם הירידה לליגה א'. הניצחון הערב אמנם מרשים לכשעצמו אך כמו שאומרים ובהסתייגות קלה, מעט מידי, מאוחר מידי.

מנגד, יבנה שעמדה בפניי אחד ממשחקי המאני טיים שלה העונה, כשלה ברגע האמת ולמעשה ספגה הפסד ביתי שמותיר אותה מתחת לקו האדום. הקבוצה של יוסי זוזוט המשיכה לקרוס תחת הלחץ והכניעה לנועלת הטבלה מתייגת אותה כלוזרית הגדולה של המחזור ואולי של העונה כולה. אם ביבנה לא יתאפסו ויקחו את עצמם בידיים לפני שיהיה מאוחר מידי, הם ימשיכו לנוע בדרך הבטוחה לליגה השלישית.

כבר בפתיחה קריית גת היממה את הקבוצה המקומית עם שער יתרון בדקה ה-20 של אדי אדרי. קריית גת המשיכה ללחוץ גם בפתיחת המחצית השניה ובדקה ה-50 הכפילה את התוצאה מרגליו של עומר מולאי שקבע 2:0 מדהים.

לא חלפה דקה ויבנה הראתה סימני התאוששות. יוסי אופיר הוותיק דאג לצמק עבורה ל-2:1, שער שהפיח תקווה אצל המארחת. בחלוף תשע דקות עומר מולאי, עם השני שלו במשחק, דאג לצנן את ההתלהבות של שחקני יבנה והגדיל את התוצאה ביום הולדתו ל-3:1. המארחים שוב ניסו לחזור ובדקה ה-66 רפי עמוס כבש וצימק ל-3:2, שער שבסופו של דבר לא עזר ליבנה וחתם את תוצאת המשחק.

ההפסד כאמור מותיר את יבנה עם 33 נק' ובצוותא עם הפועל ירושלים השתיים נמצאות מתחת לקו האדום עם אותו מספר נקודות, מרחק של נקודה אחת מנצרת עילית. הנתון המדאיג יותר עבור יבנה הוא שמדובר במשחק מספר 13 ללא ניצחון, דבר שבוודאי לא מעודד לקראת ההמשך. 

קריית גת רושמת ניצחון מרשים וכעת רחוקה 8 נקודות מחוף מבטחים.

בית"ר ת"א/רמלה - הפועל עפולה 0:1

חמישה מחזורים לסיום העונה, הקבוצה המאוחדת מנצחת ומבטיחה רשמית עונה נוספת בליגה הלאומית. עפולה ממשיכה ביכולת החלשה ונחשבת למאכזבת הגדולה של העונה.

שער בודד של רותם שמול, מלך שערי בית"ר ת"א רמלה, בדקה ה- 65 הכריע את ההתמודדות וקבע ניצחון לקבוצה המארחת.

רבע שעה לסיום, עפולה עוד קיבלה הזדמנות פז לאזן את התוצאה אך יובל שאווט החמיץ מהנקודה הלבנה רגע אחרי שמייקל חכים מיבנה הורחק בכרטיס אדום.



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?