מנמיכים ציפיות

בני אילת, העולה החדשה לליגה א', לא האמינה שאת העונה הקרובה היא תתחיל ללא שלושה מהשחקנים המובילים שהיו לה בשנתיים האחרונות: כוכב הקבוצה דניאל קהא (מנסה את מזלו בליגה בכירה), הסקורר עידו אליהו (פיצוץ במשא ומתן) והקשר האחורי שלומי דהאן בדרך החוצה. במקומם נשלפו עאטף אבו בלאל (עירוני נתיבות), אבישי אטיאס (עירוני חדרה) וסאמח סרחאן (מכבי כפר קנא). אלירן גבאי (עירוני ערד) גם הוא בדרך. בכ"ז מנמיכים בקבוצה ציפיות ומצהירים: "אנחנו רק רוצים להישאר בליגה".

37 שנה חלמה בני אילת להגיע לליגה א'. הקבוצה שהייתה עד לפני שנתיים בליגה החמישית, כבר נמצאת בליגה השלישית (עלייה היסטורית וביטול הארצית). ראשי הקבוצה עושים ככל שביכולתם כדי שבעונה הקרובה הקבוצה תצליח לשרוד בליגה ולא לשוב לליגה ב'. בשלב הראשון הוחתם המאמן איברהים אבו רקייק שהעלה את הקבוצה על חוזה לעוד עונה. בנוסף ימשיך המאמן להוביל את מחלקת הנוער של המועדון. המכה הראשונה שחטפו האילתים עוד לפני שהעונה התחילה היא עזיבתם של שלושה שחקנים בכירים את הקאדר מהעונה שעברה.


עידו אליהו שהבקיע 20 שערים בעונה שעברה והיה בורג מרכזי בעלייה בדרך לעזוב, לאחר שפערים כספיים התגלו בינו לבין הנהלת הקבוצה. בימים אלה נעשים נסיונות להשאירו בכל זאת, אם יוריד בדרישותיו. כוכב הקבוצה והכשרון הבולט דניאל קהא גם הוא קיבל שחרור לאחר שקבוצה בליגות הבכירות הודיעו על כוונתן לצרפו. קהא מבוקש במספר מועדונים ובימים הקרובים צפויות התפתחויות. כרגע נראה שהוא בדרך להכח מכבי רמת גן לאחר שסיים את הרומן עם מכבי נתניה.
עוד שחקן שארז תיקים ועלה צפונה, הוא הקשר האחורי שלומי דהאן, שחזר לבאר שבע ונראה כי הוא בדרך לעירוני נתיבות המתחמשת.

 

דניאל קהא (מימין) ואיברהים אבורקייק. זה שעוזב וזה שנשאר (צילום: אלון יהב)

 

באילת לא בזבזו הרבה זמן ומייד עם נחיתתו של המאמן מחופשה בחו"ל, הוא נכנס לתמונה והחל להשלים את החסר. אבישי אטיאס הקשר הנייד של עירוני חדרה הוחתם. סאמח סרחאן קשר צעיר ממכבי כפר קנא גם הוא כבר באילת, כמו גם עאטף אבו בלאל הקשר היצירתי של עירוני נתיבות. אבו בלאל כבר הועבר לאילת, ואתמול הוא קיבל את השחרור. גם אלירן גבאי החלוץ של ערד בעונה שעברה נמצא על הכוונת, וסיכום עקרוני הושג עימו.

 

הנהלת המועדון הודיעה כי המטרה הגדולה של המועדון היא להישאר בליגה. מנהל הקבוצה, תמיר נופי, אמר:"אנחנו לא מחפשים שום הרפתקה. אנחנו רק רוצים לשמור על ליגה א'. מצידי שנישאר בליגה בהפרש שערים. הדבר החשוב ביותר זה שנמשיך בעבודה הנכונה עם מחלקת הנוער. זה הדבר החשוב ביותר".

קפטן הקבוצה אדר זינו, שהגשים חלום העלייה לאחר 14 שנות פעילות במועדון, ימשיך בתפקידו. זינו הנרגש מחלום העלייה, אמר: "אנחנו באים בצניעות לליגה א' ורוצים רק להישאר בליגה. רק מטורף יכול לחשוב אחרת. המטרה הגדולה שלנו היא לתקוע יתד בליגה השלישית ולא להיות אפיזודה חולפת כמו רוב הקבוצות שעלו וירדו בתום העונה הראשונה".
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אילת אתם עושים טעות מסויימת..
(דונדוני העפולאי: 22:37 22-07-2010)
קודם כל מזל טוב על העלייה ההיסטורית שלכם לליגה א' ! וקבוצה שעולה ליגה מוטב לה להתחמש ולהתחזק ולשמור על השלד החזקשהעלה אותם ליגה ,אני מאמין שאם היה כך אז גם הסיכוי ללעלות ללאומית היה גדול ב- 50% כרגע הסיכוי הוא רק 10% ובכול אופן שתיהיה לכם עונה מוצלחת
2
לא להנמיך ציפיות...
(אחד שמכיר...: 04:44 23-07-2010)
יש להם תקציב של ליגה לאומית,רק צריכים לחזק נכון ואז השמיים הם הגבול,אילת בהצלחה.
3
אבישי אטיאס
(חדררתי: 20:54 23-07-2010)
בהצלה באילת
4
איברהים אבורקייק.
(בני אילת בדם: 16:28 23-07-2010)
שומרים על הקיים: אבי מלכה ובני סימנטוב חתמו איברהים אבורקייק. אוהדים ושחקנים נותנים לו את הנשמה אין עליך מאחד את הקבוצה ב1,8 ניפתחים האימונים
5
אבישי אטיאס
(חדרתי בנשמה: 16:54 02-08-2010)
הצטערנו לשמוע על עזיבתך את הקבוצה ובכל זאת שיהיה לך בהצלחה לך ולבני אילת-נפגש במשחק
6
אבישי אטיאס
(מעיין: 15:17 02-08-2010)
לאבישי -הובלת את הקבוצה בחדרה אתה תחסר-אבל שיהיה לך בהצלחה-כישרון יש לך

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?