במקום השלישי: 0:1 ליניב חולון על דימונה

יניב חולון נגד דימונה (אלי שמואלי) יניב חולון נגד דימונה (אלי שמואלי)
יניב חולון הייתה חייבת לנצח את דימונה כדי להבטיח מקום בפליאוף העליון בכלל ואת המקום השלישי בפרט. חן מלכה כבש את השער היחיד במשחק. חולון העניקה פרחים לדימונה לכבוד עלייתה לליגה א'

העונה הסדירה בליגה ב' דרום ב' ננעלה אתמול (רביעי) ויניב חולון אירחה במגרשה את העולה הטרייה לליגה א', מ.ס. דימונה. בחולון ידעו שתיקו או הפסד עלול להשאיר אותם מחוץ לפליאוף העליון ואילו ניצחון יעניק לה את המקום השלישי ואת יתרון הביתיות בחצי הגמר.

לפני המשחק העניק מחזיק תיק הספורט בעיריית חולון, קובי זיתוני, פרחים למאמנה של דימונה, אהוד כחילה, לכבוד העלייה. למי שלא יודע, יניב חולון קרויה על שמו של בנו של קובי, יניב זיתוני. גם אלי שמואלי, כתב דאבל פס, קיבל את הכבוד מחולון כדי להשתתף בטקס.

כחילה (במרכז) וזיתוני (באדום) במהלך הטקס (שי רוטברט)
המשחק עצמו היה בעיקר בשליטה של המארחים, שכאמור, היו צריכים יותר את הנקודות. חן מלכה ניסה בדקה ה-15 לכבוש, אך הכדור שלו חלף מעל השער. מן העבר השני, אלירן אפריאט העביר כדור מצוין לדרור טזזו שגם בעט מעל השער. בדקה ה-30 נכבש השער היחיד במשחק. אדיר שהרבני הגביה לרחבה וחן מלכה נגח בעוצמה פנימה, 0:1 לחולון בהפסקה.

חולון חוגגת את השער (אלי שמואלי)
המגמה נמשכה גם במחצית השנייה. אורן ניסים מחולון היה יכול לכבוש פעמיים אך החמיץ. מן העבר השני, דימונה כמעט והשוותה מנגיחה של יהונתן נחום, אך הכדור שלו לא מצא את המסגרת של חולון ובסיום, 0:1 חשוב לחולון, שהבטיחה את המקום השלישי, תארח בחצי גמר הפליאוף את קרית מלאכי ותנסה לעלות לליגה א' דרך הפליאוף.

ניפגש בליגה א'? כחילה עם מאמן חולון, שלומי שלמה (אלי שמואלי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שלומי שלמה מאמן פח ונראה פח חחחח
(דוד חולוני: 10:16 21-04-2016)
יש לך יותר מזל משכל הרי כולם יודעים שאין לך מושג בכדורגל רק תחת
2
הייתי במשחק דימונה עמדו במגרש ומשחקים לרוחב יניב בושה שלומי יחלש עם לא הייתם בוכים להם ומבקשים את המשחק גם בפלייאוף לא ההייתם 650 אלף תקציב ושחקנים כאלה בלי מקום 1 כישלון גדול זורע חול בעיים חלש חחחחחח
3
בקשר לקוסם יש לו 2 עליות ופליאוף ומה לך?
(גורדנה די לכתוב פה נגד יניב חו: 17:50 21-04-2016)
והיום יניב חולון הקבוצה הבכירה בעיר וזאת עובדה מבחן התוצאה ועוד דבר גורדנה היקר התקציב שלך בלזרוס כפול מיניב חולון חמוד שלנו ועכשיו תשב בבית ותצלם..
5
אני מבקש לא לדבר בשמי פה
(מאור ארזי: 22:22 21-04-2016)
6
לכל אלה שלא מבינים
(רזיאל: 10:43 24-04-2016)
שלומי מאמן גדול והנה כה דברים שהוא עשה בשנים האחרונות לפני שנתיים הוא העלה את שיכון המזרח ליגה שנה שעברה הוא העלה את יניב חולון ליגה אז מי שאמר שהוא מאמן פח שיחשוב פעמיים כי עוד מעט הוא גם בעזרת השם יעלה את יניב חולון עוד ליגה בקיצור שלומי מאמן גדולל
7
דימונה אמפרייה
(יוסי: 19:05 03-05-2016)
אם תקציב של 150000 עלו ליגה ממקום ראשון וקהל של חיגה לאומית

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?