הפועל בית שאן לאסי גלבוע: "בואו נתאחד"

שחקני בית שאן. בקרוב במדי הקבוצה המאוחדת? (עדי מלול) שחקני בית שאן. בקרוב במדי הקבוצה המאוחדת? (עדי מלול)
נציגי בית שאן פנו לראשי המועצה בבקשה להתאחד בעונה הקרובה ולבנות קבוצה שתרוץ לעלייה. בגלבוע אישרו ואמרו: "איחוד עם בית שאן יצא לפועל רק בתנאים שלנו". מעלות בדרך להישאר בליגה?

רגע לפני סיום העונה החלו קבוצות הצפון לעבוד כבר על ההכנות לעונה הבאה כאשר אחת מהאפשרויות שעלתה בימים האחרונים הגיעה מכיוון הפועל בית שאן שפנו לראשי אסי גלבוע בבקשה לאחד את שתי הקבוצות.

במועצה קיבלו פנייה רשמית מנציגי העירייה שרוצים להוציא את המהלך לפועל כבר בימים הקרובים כאשר המטרה היא לבנות קבוצה אחת שתתמודד על העלייה בעונה הקרובה.

ראוי לציין כי בגלבוע, שהבטיחו את ההישארות בליגה א' אמש (ד'), לא פסלו את המהלך אך מיהרו להבהיר: "במידה והאפשרות לאיחוד תצא לפועל זה יהיה רק בתנאים שלנו. בית שאן תצטרך להתפרק ואנחנו נקבע את ההנהלה שתהיה אחראית על הקבוצה המאוחדת".

כזכור, השנה התאחדה הפועל חדרה יחד עם גבעת אולגה ובמבחן התוצאה אפשר לומר כי המהלך סומן כהצלחה אדירה. עדיין לא ברור עד כמה האפשרות שבית שאן ואסי גלבוע יתאחדו, אך במידה ושתי הקבוצות כן יסכימו על מהלך מסוג זה מעלות/תרשיחא שירדה לליגה ב' תוכל להינצל בדיוק מה שקרה לאסי גלבוע בעונה שעברה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאללה איחוד!!
(בית שאני: 13:36 21-04-2016)
מהלך טוב.... נתאחד ושנה הבאה בעזרת השם נתמודד על עלייה!! יאללה הפועל בית שאן אסי גלבוע!!
2
מהלך גאוני
(המבין: 20:35 21-04-2016)
אחד המהלכים היותר חכמים שאם יצאו לפועל יביאו איתם אביב חדש ויצעידו את העמקים גבוהה לפיסגה הלאה האיחוד
3
איחוד
(דוד : 22:49 21-04-2016)
איחוד לא בה בחשבון מה זות אומרת רק בתנאים שלנו זו חוצפה עדיף שנשאר לבד ולא עם אגו כמו של הנהלה כזו
4
חדרה ואולגה לא עשו איחוד
(תיקון טעות: 00:00 22-04-2016)
פשוט רודפיי בצע ( מאור פחימה ורועי אביטן ) מכרו את אולגה בתמורה ל750000 ש״ח ופירקו את הקבוצה מאולגה ומהבושה שמכרו עשו סיפור כיסוי שכאילו עשו איחוד
5
איחוד
(דוד שבתאי: 23:49 23-04-2016)
לא כדאי שכול אחד ישאר בפינה שלו
6
גלבוע כמה שיתקדמו זה מקסימום פלייאוף עליון בליגה א'. עם 25 אוהדים לא יוכלו להגיע לשומקום.בשבילם להתאחד עם בית שאן זו אמורה להיות גאווה ענקית.אז אנא מכם ראשי בית שאן.תעמידו קבוצה שתחזיר את הגאווה האמיתית לכל העמק והגליל.(לא מגדל.לא גלבוע.וגם לא עפולה)
7
שני קבוצות שישארו בליגה א לתמיד או ירדו ויעלו ובסוף יבינו שרק קבוצות אם תקציב גבוה יוכלו להתקדם ללאומית כנל לגבי כול שאר הקבוצות בליגה תעשו איחוד עוד קבוצות קרובות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?