אחרי הבטחת ההישארות, בגלבוע סימנו מטרה לעונה הבאה: אבי מלכה ויניב דרעי

אבי מלכה (מימין) ויניב דרעי (רולנדי ברנשטיין ועדי מלול) אבי מלכה (מימין) ויניב דרעי (רולנדי ברנשטיין ועדי מלול)
לאחר הניצחון ביום רביעי האחרון 1:4 על מגדל העמק, המועדון מהגלבוע ישחק גם בעונה הבאה בליגה א' וכבר בקבוצה מתכוננים לעונה הבאה. מנגד, סבח דניאל טוען: "אף מאמן לא סגור כאן. ההחלטה תתקבל רק בישיבת הנהלה"

באסי גלבוע יכולים סוף סוף לנשום לרווחה. המועדון ניצח ביום רביעי האחרון את הפועל מגדל העמק 1:4 והצליח להבטיח את ההישארות בליגה באופן סופי.

אם נסתכל מלמעלה על העונה של גלבוע אפשר לחלק אותה לשני חלקים. הסיבוב הראשון היה נהדר. גלבוע הצליחה לסיים את הסיבוב במקום ה-7 עם 22 נקודות ובצוות המקצועי היו שבעי רצון מהעבודה של המאמן, אבי דנן. לעומת זאת, הסיבוב השני היה ההפך גמור, הקבוצה שיחקה רע, לא הצליחה לכבוש שער במשך 7 משחקים רצופים והדרדרה למאבקי התחתית.

בשלב זה היו"ר, אוהד אפרים, נכנס לתמונה וניער את השחקנים, הקבוצה החלה לשחק כדורגל טוב וגם הנקודות החלו להגיע. בשלבי ההכרעה יניב דרעי, קשרה של הקבוצה, החל להכנס לעניינים, הראה את מה שהוא באמת יודע לעשות על כר הדשא ובמשחק האחרון חתם סיום עונה נהדר עם שער ובישול.

בגלבוע החליטו שלא להמתין יותר מדי זמן עם ההכנות לקראת העונה הבאה ולאחר שאפרים טען כי סיכם עם המאמן אבי דנן, סימן היו"ר שתי מטרות נוספות. הראשונה, להשאיר את קשר הקבוצה, יניב דרעי, ולהחתים אותו לעונה נוספת. השנייה, להחזיר את החלוץ אבי מלכה לגלבוע כאשר אפרים עצמו אמר ל"דאבל פס": "אבי מלכה ישחק רק בגלבוע".

אגב למרות הסיכום של אפרים ודנן, סבח דניאל הגיב באופן שונה לדברים ואמר: "חשוב לציין כי זהות המאמן תקבע רק אחרי ישיבת הנהלה ששם יקבע מי יאמן את הקבוצה. אסי גלבוע לא מתנהלת דרך התקשורת ולמי שיש בעיה מוזמן לפנות אלינו. נסיים את העונה ואז נתכנס ונקבל החלטות. נכון עכשיו אף מאמן ואף שחקן לא סגור בקבוצה. בהזדמנות זו אאחל חג שמח לכל עם ישראל".

סבח דניאל (מימין)
בנוסף, אפשר לומר כי במועדון מחבל התענך סבלו העונה מחסרון של חלוץ מרכזי, והמסקנה הגדולה ביותר שנלקחה מהעונה הזו היא להשקיע בהחתמת חלוץ בדמותו של אבי מלכה.

מלכה מסר בתגובה: "אני שחקן שעריים ואני מאוד אוהב את המקום. יש לי חוזה לעוד עונה ואשמח להשאר. הקבוצה הבאה שאני אשחק בה לאחר שיסתיים לי החוזה ולא משנה באיזה שנה זה יהיה זאת אסי גלבוע".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אתם מתנהלים כמו קבוצה בליגה ג`
(התנהלות שכונה: 21:35 22-04-2016)
אחד אומר משהו השני אומר משהו אחר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?