נבחרת המחזור ה-29 בליגה א' דרום

נבחרת המחזור נבחרת המחזור
מחזור אחד נותר לסיום העונה ורגע לפני שאנחנו יוצאים למשחקי הפלייאוף קבלו את נבחרי המחזור יחד עם המאמן שאחראי לתוצאה הטובה ביותר

רגע לפני שיוצאים לדרך עם מחזור הסיום בליגה א' אספנו עבורכם את 11 המצטיינים של המחזור ה-29 מהמחוז הדרומי ויחד איתם את מאמן המחזור שהיה אחראי לתוצאה הטובה ביותר.

עומרי בן דוד (מ.ס שיכון המזרח) השוער שמר על רשת נקייה מול כפר קאסם ועזר לקבוצתו לקחת נקודה יקרה שהבטיחה כמעט באופן ודאי את ההשארות בליגה.

יחי זכריה (הפועל אזור) משחק נהדר למגן הימני במשחק שבו קבוצתו פירקה את מורשה רמה"ש 0:7.

ליאור ראובן (הפועל בקעת הירדן) הניסיון, השקט והמשחק החכם עזרו לבקעה לנצח את הכח עמידר ובזכות יכולת נהדרת של ראובן גם לשמור על רשת נקייה.

ליאור ראובן (רולנדי ברנשטיין)
איתן אהרון (הפועל כפר שלם) בדיוק כמו יין, משתבח עם השנים. משחק נוסף לרזומה של הבלם הוותיק שגם הפעם היה בין הבולטים בניצחון של כפר שלם 0:3 על בית"ר כפר סבא.

רווה אייזנקוט (מ.ס שיכון המזרח) שחקן נוסף מהשיכון שרשם משחק נהדר ועזר לקבוצתו בנקודה היקרה שהוסיפה למאזנה.

רווה אייזנקוט (רולנדי ברנשטיין)
יותם פנסו (הסקציה נס ציונה) אחרי הצמד שכבש מול עמישב פ"ת הצליח פנסו לכבוש פעם נוספת ועזר לנס ציונה בניצחון על מחנה יהודה.

עוז ברנדוין (הפועל אזור)
בתבוסה שהנחילה אזור למורשה רמה"ש הצליח ברנדוין לבלוט מעל כולם וגם לכבוש את השער השני.

נאור אלדד (הפועל כפר שלם) צמד שערים מדהים בניצחון של קבוצתו 0:3 על בית"ר כפר סבא העניקו לשחקן הנפלא מקום בנבחרת ובצדק.

נאור אלדד (בכתום) (רולנדי ברנשטיין)
דניאל בלומנפלד (הפועל אזור) הוא נכנס בדקה ה-57 למשחק והצליח לסיים אותו עם צמד. מעניין מה היה קורה עם היה פותח ב-11.

גיל יצחק (מכבי שעריים) ברביעי כבש את שערו ה-11 מאז שהגיע והשער השלישי ברציפות בשלושת המשחקים האחרונים. יותר מדי אין מה להוסיף על החלוץ שלו יש חלק גדול ומשמעותי בעלייה של מכבי שעריים לליגה הלאומית.

גיל יצחק לאחר כיבוש השער מול עמישב (רולנדי ברנשטיין)
דניאל טסאו (הפועל מרמורק) שער נהדר שלו בדקה ה-9 מול אילת ויכולת פשוט ענקית של הקשר שהגיע ממכבי שעריים. אם מרמורק תסיים בפלייאוף זה יהיה הרבה בזכות טסאו.

הנבחרת המלאה:

נבחרת המחוז הדרומי
מאמן המחזור: מאיר סומך (מ.ס שיכון המזרח)
את התוצאה המשמעותית והחשובה ביותר השיג סומך במשחק של קבוצתו מול כפר קאסם. אמנם השתיים נפרדו בתיקו 0:0, אך בניהול משחק נהדר הצליח סומך לקחת נקודה יקרה מפז במאבקי התחתית, כזו שהעניקה לשיכון המזרח צעד משמעותי נוסף בדרך להבטחת ההשארות בליגה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?