ליגה ב': בועיינה נגד א.א. פאחם, טירה נגד מ.ס. ב"ש

מאמן אום אל פאחם, איימן חלאילה, מאושר בסיום (וואסים מואסי) מאמן אום אל פאחם, איימן חלאילה, מאושר בסיום (וואסים מואסי)
משחקי הגמר ביום שישי יפגישו בין הפועל בועיינה והפועל אום אל פאחם בצפון ובין מ.ס. טירה למ.ס. ב"ש בדרום. טירה ניצחה את כפר קאסם בהארכה. ב"ש, בועיינה ופאחם נזקקו לפנדלים

שלב משחקי גמר הפליאוף העליון התקיים היום (שני) ואילו משחקים מרתקים קיבלנו. הפועל בועיינה (צפון א'), הפועל אום אל פאחם (צפון ב'), מ.ס. טירה (דרום א') ומ.ס. ב"ש (דרום ב') עלו לגמרים האיזוריים ויתמודדו על הזכות לשחק מול נציגות ליגות א'.

בצפון א' נפגשו הפועל בועיינה והפועל כאוכב, שכזכור, ניצלה בעונה שעברה מירידה דרך הפליאוף התחתון. הפועל בועיינה הייתה מדוייקת בבעיטות ההכרעה מ-11 מטרים לאחר שיוויון מאופס ב-120 דקות כאשר שתי הקבוצות מציגות בעיקר הגנה ולא התקפה. זה נגמר עם 2:4 לבועיינה שממשיכה לגמר איזור הצפון. 

יריבתה של בועיינה ממחוז צפון ב' תהיה הפועל אום אל פאחם, שגם היא נזקקה לפנדלים כדי לעבור את הפועל בני זלפה המפתיעה, שלמי ששכח, רק עלתה ליגה העונה. המשחק היה סוער וכבר במחצית הראשונה נותרו שתי הקבוצות בעשרה שחקנים לאחר שכוכב זלפה ומלך השערים שלה ושל המחוז, מיזר זועבי, הורחק וכמוהו גם שחקנה של אום אל פאחם, עבד אל סלים דראושה. דקה מפתיחת המחצית השנייה תאאר כתאני העלה את פאחם ליתרון, אך בילאל חבשי השווה ושלח את הקבוצות להארכה, שם לא נכבשו שערים ולאחר בעיטות הכרעה מ-11 מטרים, הייתה זו פאחם שניצחה 2:3 בפנדלים ו-3:4 בסיכום הכללי, עלתה למשחק הגמר מול בועיינה ביום שישי שבו המנצחת תפגוש את מכבי דלית אל כרמל מליגה א' צפון.

שחקני זלפה מודים לאום אל פאחם (וואסים מואסי)
בדרום א' דרמה גדולה הייתה בטירה, שם כבר הובילה הפועל כפר קאסם על מ.ס. טירה וראתה כבר את הגמר מתקרב, אבל טירה, שהוליכה 0:1 משער של דיאב חמדאן וספגה מהפך (איתי אוחיון ואחמד אבו בילאל), השוותה לקראת הסיום משער של עמר מנסור. בהארכה שער של בראא קאסם העניק לה 2:3 ואת הכרטיס למשחק גמר של מחוזות הדרום.

מחכים למ.ס. ב"ש. מ.ס. טירה (אלון יהודיוף)
יריבתה של טירה בגמר הדרום ממחוז דרום ב' תהיה מ.ס. ב"ש, שעלתה אף היא לאחר דרמה גדולה לא פחות. ב"ש אירחה במגרש רייסר את קרית מלאכי שהובילה 0:2 בהפסקה משערים של אסי כהן ודקל כחלון, אבל פנדל של דודו פלס ושער בדקה ה-90 של יקיר אזולאי כפו הארכה, בה לא נכבשו שערים והקבוצות הלכו לפנדלים. מלאכי, שהדיחה את יניב חולון בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים, כשלה הפעם במשימה. לאחר שש בעיטות לכל קבוצה, כאשר תוצאת הפנדלים עמדה על 3:3 (שני השוערים הדפו שלושה פנדלים כל אחד) החמיץ צח זלינגר ממלאכי כאשר שוב נהדף ע"י השוער, ב"ש דייקה את הפנדל שלה בעזרתו של עמית חפר, ניצחה 3:4 בפנדלים ו-5:6 בסיכום ותפגוש ביום שישי את מ.ס. טירה למשחק הגמר ועל הזכות להתמודד מול עמישב פ"ת מליגה א' דרום.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
נדרוס את הפועל אום אל פחם
(בענאווי: 18:36 04-05-2016)
אין להם סכוי נגדינו
2
אום אל פחם
(עיסאם: 14:11 05-05-2016)
לבריאות לכם סה ספורט חינוך מי שמגיע לו לבריאות אנחנו רבים תשעים דקות אבל ידדים כל החיים. לא שווה שנאה וספורט. בואו נהיה דוגמה לאחרים למכות קפיים למנציח.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?