שלום עקיבא: "קובי חסן הוא הברומטר. אם נעצור אותו, סיכוי גדול שננצח"

שלום עקיבא יחד עם אלי ג'מיל ועידו לוי מהרצליה (עודד חסין) שלום עקיבא יחד עם אלי ג'מיל ועידו לוי מהרצליה (עודד חסין)
הפועל הרצליה נחשבת לפייבוריטית מוחלטת בפלייאוף הצפוני בכלל ומול טבריה בפרט אבל במועדון מהכנרת מאמינים כי קבוצתם יכולה לנקום באחרונה על ההפסד מלפני שבועיים

מוכנות שיא בעירוני טבריה לפני המפגש הראשון בפלייאוף הצפוני מול הפועל הרצליה.

במועדון הטברייני יודעים כי הרצליה נחשבת לפייבוריטית מוחלטת לא רק במשחק הזה אלא בכל משחקי הפלייאוף, אך סבורים כי במשחק בודד יכולה טבריה לעשות את העבודה.

במהלך השבוע האחרון ערכו אנשי טבריה מספר שיחות עם השחקנים והטמינו בהם את הביטחון כי למרות שהתקציב והשמות הגדולים של הרצליה, טבריה בביתה יכולה וצריכה לנצח כל קבוצה. "יש להרצליה שמות ולנו יש את הלב" אמרו במועדון.

יחד עם זאת בעיר הכנרת זוכרים את ההפסד לפני שבועיים במסגרת הליגה הסדירה שהיה ההפסד הבודד של טבריה בבית ובמועדון רוצים לנקום בקבוצה של תומר קשטן כאשר הדחה מוקדמת מהפלייאוף תהיה נקמה מתוקה.

הכוכב הגדול של טבריה, שלום עקיבא, אמר לקראת המשחק: "הרצליה קבוצה מאומנת וטובה אבל גם אנחנו קבוצה מצוינת ובבית שלנו ומול קהל שלנו, אנחנו יכולים לנצח כל יריבה. אני חושב שקובי חסן הוא הברומטר ואם נעצור אותנו, סיכוי גדול שננצח. גם לנו יש מספיק שחקנים ששיחקו במעמד הזה ואף גבוה מכך אז אין שום כוונה לוותר מראש".

בצד של הרצליה בטוחים כי קבוצתם חזקה ואמורה לעבור את המשחק הזה. במועדון דווקא בחרו להרגיע את השחקנים ופרט להוראות המקצועיות, שברובן מתייחסות לכדורים החופשיים של שלום עקיבא, לא הוסיפו יותר מדי: "אם נדע לא לספוג ולא להיגרר למשחק של טבריה, אנחנו יותר טובים וננצח" אמרו בהרצליה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עקיבא הוא המלך!!!
(אוהד עירוני טבריה: 20:55 04-05-2016)
בהצלחה, לילחוץ מהפתיחה ולא לוותר על אף כדור.
2
שלום עקיבא
(צופה לכנרת: 06:55 05-05-2016)
אני אתן לך תשובה לכל אורך העונה לא שיחקתם טוב והיכולת שלכם היתה גרועה ביכולת הזאת אתם לא יכולים לנצח. אבל אנחנו מאמינים שסוף סוף תשחקו כדור רגל ראוי לשמו שהקהל יהנה ולא משנה אם תנצחו או תפסידו. ואני חוזר ואומר קרית אתא מנצחת את חדרה אז תקחו לתשומת לי
3
ביתי לא מבצרי
(רונן מאילת(טבריה): 22:41 05-05-2016)
מחר יום שישי השחור.חברים לא כל יום פורים.טבריה לא רוצים לעלות.עד שיראו מה מצב האיצטדיון.ואיך מתקדמים הענינים שם.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?