רוצים עוד עלייה

אצל העולה החדשה לליגה ב', מכבי ד.א. כרמל החליטו לנצל את המומנטום וללכת חזק על עליית ליגה נוספת, לליגה א'. לצורך כך, צירפו את מלך שערי המגזר בליגות הנמוכות, אחמד עארף, את אחד מהשוערים היותר טובים בליגות הללו, אבי עמוס, את תייסיר אבו רימי ועבודי דראושה. בקבוצה מכחישים את הפרסומים כאילו סיכמו גם עם אשרף אלעל.

רוחות חדשות נושבות בדליית אל כרמל. לאחר שהפועל שברה נאחס של 15 שנה והעפילה לליגה א' עשתה גם מכבי קאמבק משלה ולאחר 3 עונות בליגה ג' חזרה לליגה ב'. ראשיה החליטו כי טוב, רצו להמשיך את המומנטום והחליטו ללכת על עליית ליגה נוספת.
במקביל לפרידה מחנא פרהוד ואיימן חלאיילה הוחתמו 4 שחקנים מובילים בליגות הנמוכות. הבולט שבהם הוא מלך השערים הבלתי מעורער של השנים האחרונות, אחמד עארף שיסגור לקראת סוף העונה 40. עוד צורפו עבודי דראושה שהיה עמיתו של עארף בהתקפת מכבי א.א. פאחם בעונת העלייה מליגה ב'. אבי עמוס, שוער מכבי כפר קרע בעונה שחלפה ותייסיר אבו רימי ששיתף עימו פעולה.

 

אחמד עארף. מלך השערים הבלתי מעורער של הליגות הנמוכות מצטרף למכבי דלייה (צילום: מוחמד חאדר אניס) 


אל הארבעה צורפו שני שחקני רכש מקומיים, מוראד נאסראלדין מהפועל ד.א. כרמל ואחמד חלבי מהפועל עוספיא. מהנוער של הפועל דלייה נקלטו שני שחקנים: חסן חלבי ואמיר ווהבה.
אל כל אלה יצטרפו אלה שנשארו מהעונה שעברה ובראשם סגן מלך שערי הקבוצה בליגה ג', חנאן אסד כמו גם עלא ווהב, רידא ווהב, היית'ם פחמאוי, נאסיב נסראלדין, כרמל חלבי, פייסל מג'דוב, חמוד נסראלדין ורוקן ווהבה.
בקבוצה מכחישים בתוקף את הפרסום כאילו אשרף אלעל חתם בקבוצה.
אימוני הקבוצה יחלו ב-1/8/10 אך מכיוון שהמגרש המקומי עדיין לא מוכן הם יערכו בכפר הנוער שפיה הסמוך לזיכרון יעקב. ב-15/8 צפוי מחנה אימון בן 10 ימים בוינגייט.
 

מול דלייה צפויה להתייצב בעונה הבאה יריבתה בליגה ג', מ.ס. גבעת אולגה שגם לה שאיפות עלייה.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
בהצלחה לגבעת אולגה .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 16:09 26-07-2010)
2
שיתמודדו על עליה לליגה א'.. טוב תעשו אל דן די נו סוף על הקטינו סוף אליקטיקטו אליק בליק בוםם ... טוב בננו לא היה טוב אם היה איחוד עם הפועל דליה אל כרמל? ככה יכלו לעמיד קבוצה חזקה ביותר ולחסוך ים כסף...שחיתות....:))
3
מכבי דלייה לליגה א
(אוהד מכבי דליה: 21:04 26-07-2010)
מכבי דליה זו אמפרייה שבדרך לא לשכוח שוסים אגברייה חתום בקבוצה ובדרך עוד הפתעה גדולה שחקו מקומי גדול יצטרף עוד השבוע כך הבטיחו הבעלים רושדי נסראלדין ווגיה כמאל מכבי דליה תעצור בליגה הלאומית
4
דלייה לא יעזור לכם אולגה יעלו לליגה א!
(אש אש בגיבעה!: 11:28 27-07-2010)
אשששש אשש בגיבעה
5
אולגה לליגה א'
(גבעת אולגה: 16:23 27-07-2010)
כל השמות האלו שדליה קונים לא מתקרבים ביחד לרמה של גל פיבך שחתם אצלנו
6
מכבי דלייה ללגה לאומית!!
(מכבי דליה בדם: 14:28 28-07-2010)
כל הכבוד להנהל ובמיוחד לבעלים זו אמפרייה 300 ילדים נרשמו במועדון 6 קבוצות ילדים ונוער וב"ס ענק על פי ההתפתחויות האלה הקבוצה תגיע לליגות הבכירות מהר
7
יאלה לקנות מנויים ולשרוף את הליגה
(אוהדי אולגה: 19:05 28-07-2010)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?