צ'יצ'יאן: "זה משחק של להיות או לחדול עבור גורל המועדון"

נאור צ'יצ'יאן. 90 דקות גורליות (תאמר סרסור) נאור צ'יצ'יאן. 90 דקות גורליות (תאמר סרסור)
חשש גדול במכבי עמישב פתח תקווה לקראת משחק המבחן מול מועדון ספורט טירה. בעמישב מפחדים בעיקר מהקהל הגדול שילווה את טירה ויהווה פקטור משמעותי במאבק. מאמן עמישב בא בטענות כלפי השחקנים: "אתם לא רציניים"

האם אחד המועדונים הוותיקים של הליגות הנמוכות יכול להימחק כבר העונה?

מכבי עמישב פתח תקווה נמצאת לפני שבוע גורלי במיוחד כאשר ביום שישי הקרוב תפגוש את מ.ס טירה, נציגת הפלייאוף מליגה ב', כאשר הפסד במשחק יוביל לירידה לליגה ב' וגורל המועדון יהיה לוט בערפל.

במועדון מבינים כי טירה היא הקבוצה הקשה ביותר שיכלה לקבל בעיקר בשל הקהל הגדול (3,000 אוהדים) שצפוי להגיע למשחק וללוות את הקבוצה. גם מבחינה מקצועית נראה כי לפחות בתחילת השבוע שחקני עמישב טרם הבינו את חשיבות המשחק והמאמן, צביקה לוי, אף נאלץ לעצור את אחד האימונים בטענה לחוסר רצינות מצד השחקנים.

3,000 אוהדים צפויים להגיע למשחק. אוהדי טירה (אלי שמואלי)
בעמישב מביעים חשיבות רבה לשחקנים המנוסים שלה, כאלה שיביאו את הניסיון והבגרות מול הטירוף של טירה. תפקיד משמעותי במשחק הזה יהיה לקפטן הקבוצה, נאור צ'יצ'יאן, שאמר לקראת המשחק: "ביום שישי יש לנו משחק של להיות או לחדול מול קבוצה שיש לה 12 נצחנות רצופים וקהל אוהדים שלא מבייש קבוצה בליגה העל. לעומת זאת גם לנו יש את המטרה שלנו, עמישב היא הקבוצה הוותיקה ביותר בליגה א' שדברים לא כל כך הסתדרו כאן השנה. אני בטוח שצביקה לוי יכין אותנו למשחק הזה כראוי ובלי שום קשר כל שחקן ושחקן מודע להשלכות של המשחק. יש פה המון שחקנים צעירים שאם חלילה יעשו ירידה יהיה להם מאד קשה להשתלב בליגה בשנים הבאות ולעומת זאת אם נעשה השארות זה הישג מדהים. אנחנו באים עם הראש למה ומלאי בטחון יודעים שיש מולנו יריבה עם סגל מנוסה אבל תהיי מלחמת עולם ואני מקווה שבסוף ידינו תהיה על העליונה".

מהעבר השני, בטירה רוצים להמשיך את מסע החלום. במועדון מבינים כי הקהל הגדול שיגיע למשחק ישחק תפקיד מרכזי ומקווים כי שוב הניסיון של שחקניה הבכירים של הקבוצה, המגן עמאר מנסור והחלוץ משה עמר, יבואו לידי ביטוי גם הפעם.

יחד עם זאת, בטירה מאמינים כי גם הסמל של המועדון, עבד טיטי, שנעדר באופן מפתיע מהמשחק האחרון לאחר שקבע חופשה פרטית, יגיע הפעם וילווה את הקבוצה מבחינה מנטאלית ומקצועית מהספסל.

עמר אמר לקראת המשחק: "באים להילחם ולסיים את העונה בכבוד, לתת הכול למען הקהל הנפלא שלנו והמשפחות שלנו שבאות לתמוך. טירה זה מועדון שבהתנהלות שלו שייך לליגה א' ולשם נכוון במשחק הזה. עמישב קבוצה טובה ועדיין מליגה א'. יש פערים בין הקבוצות אבל במשחק אחד אין פייבוריטית ובמשחק הזה תהיה הכרעה והתקווה שזאת תהיה חגיגה גדולה של הקהל שלנו".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לא יכולה לאכזב את הקהל שלה וצריכה לשחק התקפי כפי ששיחקה בליגה .
2
הסוף של עמישב
(בני אילת בדם: 17:37 10-05-2016)
עמישב מגיע לכם לרדת אחרי המשחקים האחרונים משחקים לא משהוא משהוא ....
3
עמישב בקל עוברים
(באר שבע: 20:35 10-05-2016)
טירה קבוצה נכה
4
לכותב באר שבע אם תראה תמשחק שוב תבין
(מישהו שהיה שם: 23:35 10-05-2016)
מאמן טירה סמרה ושחקניו עשו לכם בית ספר לתקטיקה ועמידה נכונה אנחנו שם ואתם לא . לך תתווכח אם זה ילד
5
ל 4 אתם פחחחח אחי
(באר שבע: 08:34 11-05-2016)
הייתם צריכים לקבל שש חתיכות כל חצי. אתם קבוצה מצחיקה. עמישב יפרקו אותכם ארבע בקל
6
ליגה א שלנו בעזרת השם
(מנסור אחמד: 17:33 11-05-2016)
אנחנו לא מתיחסים לאנשים שכותבים דברים לא מאתאמים לא נשפוט אדם בצערו בעזרת השם טירה עולה
7
שוב אני יגיד ילד
(מישהו שהיה שם : 19:13 11-05-2016)
אנחנו שם ואתם לא מחצית ראשונה שלטתם כי נתנו לכם לשלוט וסגרנו לכם יפה בילאל הוחלף כי לא היה חיוני כבר הסגנו את שלנו מחצית שניה שתי מצבים ואם הייתם יותר טובים הייתם מנצחים אנחנו מצב וחצי אחד אפס לנו זו גדולה גם אתלטיקו בגמר לך תלמד קצת כדורגל יאח
8
ההגנה הכי טובה בשתי הליגות אח שלי
(מישהו שהיה שם : 19:16 11-05-2016)
ספגנו הכי פחות שערים ואנחנו אם 12 מ 12 ניצחונות ו15 בלי הפסד לך תתווכח אם זה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?