עבד טיטי: "ההתאחדות הורסת את הצד היפה של הכדורגל"

"איפה הספורטיביות וההגיון?". טיטי
זעם גדול במ.ס טירה לקראת המשחק מול עמישב כאשר ההתאחדות הסכימה להקצות רק 1,200 כרטיסים לקבוצה. הקשר: "פנינו להתאחדות ואף הצענו לקחת חלק בעלויות בכדי לעבור למגרש גדול יותר". בהתאחדות הגיבו: "הכרטיסים הוקצו מראש וצריך לכבד את ההחלטה"

סערה גדולה בטירה לקראת משחקה של הקבוצה ביום שישי מול מכבי עמישב פ"ת כאשר במועדון קיבלו רק 1,200 כרטיסים למשחק שייערך בלוד.

במועדון זועמים על כך שלטענתם לפחות כ-3,000 אוהדים מעוניינים להגיע למשחק ויותר ממחציתם יצטרכו להישאר מחוץ לתחומי האצטדיון. אחד מבכירי המועדון והסמל הגדול של טירה, עבד טיטי, יצא בהתקפה חריפה על ההחלטה ואמר: "פנינו להתאחדות לכדורגל וביקשנו להגדיל את כמות הכרטיסים. זה בושה וחרפה, צריך לסגור את הכדורגל. העיר טירה הייתה ידועה עיר של אלימות ואנחנו מנסים לשנות את זה ומחנכים את הדור הצעיר לעודד כדורגל. חבל מאוד שההתאחדות הורסת את הצד היפה של הכדורגל ומונעת מקהל גדול להגיע למשחק".

הקשר הוסיף: "כל הזמן מדברים שהם בעד האוהדים וברגע האמת עושים הפוך. לא יכול להיות שעמישב שמביאה כל שנה 50 אוהדים תקבל כמות דומה לשלנו חצי אצטדיון יהיה ריק. הצענו גם לממן ביחד עם ההתאחדות מעבר למגרש גדול יותר בכדי לקבל יציע גדול רק לאוהדים שלנו. אם לא נקבל לפחות 2,000 כרטיסים וההתאחדות תשנה את הגישה שלה בנושא הזה, אז באמת שאפשר לסגור כאן את הכדורגל. סוף סוף יש קבוצה מליגה ב' שמביאה קהל ענק לא יכולה להינות במגרש נייטראלי. אני עדיין מקווה שיתבצע שינוי וייענו לדרישה שלנו".

מההתאחדות נמסר בתגובה: "אנחנו מצפים שכל קבוצה תכבד את כמות הכרטיסים שהוקצו לה מראש. כבר מספר שנים שאנחנו פועלים בדרך הזאת ואנחנו מקווים כי כמות האוהדים שהוקצתה למשחק הזה תגיע והמשחק יעבור בספורטיביות".

ביום חמישי בערב צפויה להיערך הערכת מצב נוספת לקראת המשחק.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מספיק לכולם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?