על האש: פינת התחזית של אלי שמואלי

קובי רום (בכתום. אלון יהודיוף) קובי רום (בכתום. אלון יהודיוף)
והפעם בגמר הגדול: קובי רום מהפועל נוה גולן נגד ליאור בן שושן, מאמן הפועל אורנית

פינת התחזית השבועית סוגרת את העונה עם הגמר הגדול אליו הגיעו שניים: קובי רום, שחקן הפועל נוה גולן מליגה ג' ת"א וליאור בן שושן, שאימן בעונה החולפת את הפועל אורנית מליגה ג' שרון. השניים ינסו לנחש כמה שיותר תוצאות, כאשר הפעם, מפאת כמות מצומצמת של משחקים, צירפנו גם כמה משחקים מרכזיים מליגת העל שלנו.

ליגת העל
בית"ר ירושלים - מכבי ת"א

בית"ר תגיע שפופה לאחר הורדת שתי הנקודות בבית הדין וצמצום הפער בינה לבין מכבי חיפה לחמש נקודות בלבד. מנגד, במכבי ת"א יודעים שהסיכוי לאליפות קלוש, אבל ינסו לעשות הכל כדי לשמור על התואר.
רום: 2, בן שושן: 2.

מכבי חיפה - הפועל ב"ש
חיפה רוצה לנצח כדי להבטיח את המקום הרביעי, שיעניק לה בוודאות את הכרטיס לאירופה. מנגד, ב"ש רוצה להבטיח תואר אליפות ראשון מזה 40 שנה ולא תרצה להעביר את ההכרעה למחזור האחרון.
רום: 2, בן שושן: X.

הפועל חיפה - בני יהודה
האדומים מהכרמל יודעים שניצחון ישאיר אותם בוודאות עונה נוספת בליגת העל. כל תוצאה אחרת והיא עלולה למצוא את עצמה בליגה השנייה. ואגב, מישהו זוכר מה קרה בפעם האחרונה כשבני יהודה פגשה במחזור האחרון קבוצה חיפאית שהייתה חייבת ניצחון? רמז: שש שנים חלפו.
רום: 1, בן שושן: 1.

הפועל עכו - הפועל ק"ש
שתי הקבוצות תלויות בעצמן כאשר תיקו יספיק רק לקרית שמונה. לעכו יספיק תיקו רק אם הפועל חיפה תפסיד. במקרה של הכרעה, מי שתפסיד תתפלל שחיפה לא תנצח אחרת היא תצטרך להכניס לווייז את המגרשים בנשר, ראשל"צ ורמלה.
רום: 2, בן שושן: X.

מאמין שק"ש תישאר בליגה. ליאור בן שושן (מקס צ'רנוגלז)
ליגה לאומית: 
מ.ס. אשדוד - הפועל קטמון

אשדוד אמנם כבר עלתה לליגת העל, אבל היא מגיעה למשחק הזה לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות. מנגד, קטמון מגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים, שעדיין משאירים לה סיכוי תיאורטי קטן לעלות ליגה.
רום: 1, בן שושן: X.

הפועל אשקלון - הפועל ר"ג
לאשקלון מספיקה נקודה כדי למחוק את הסיכוי הקלוש של קטמון לעלות וגם את זה של מכבי הרצליה שמייד ניגע בה, אבל זה לא יהיה קל מול האורדונים שנמצאים בתקופה די טובה מבחינתם.
רום: 1, בן שושן: 1.

הפועל פ"ת - מכבי הרצליה
הרצליה חייבת לנצח את שני המשחקים שנותרו לה ולקוות שאשקלון תפסיד פעמיים בהפרשים גבוהים כדי לעלות לליגת העל, אבל ספק אם אפילו אריאל שיימן מאמין שזה אפשרי. הפועל פ"ת המאוכזבת תנסה לסיים את העונה עם טעם טוב.
רום: 1, בן שושן: X.

אחי נצרת - בני לוד
הקרב על המקום השביעי. כך אפשר לכנות את המשחק בין שתי קבוצות שקיוו בתחילת העונה להיות במקום הרבה יותר גבוה ממה שהן כיום.
רום: 2, בן שושן: 1.

מכבי יבנה - הפועל נצרת עילית
הצ'אנס האחרון של יבנה כדי לא לרדת באופן אוטומטי לליגה א'. מנגד, נצרת עילית עדיין מנסה לברוח מהמבחנים, אבל הפסד יכוללסבך אותה גם בקרב נגד הירידה הישירה.
רום: 1, בן שושן: 1.

בית"ר ת"א/רמלה - הפועל ירושלים
ירושלים חייבת לנצח כדי להתחמק ממבחנים ולהבטיח עוד עונה בליגה השנייה. מול בית"ר ת"א/רמלה, שנמצאת בתקופה טובה, זה יכול להיות קשה.
רום: 1, בן שושן: X.

הפועל עפולה - מכבי קרית גת
לעפולה גם יכול להספיק תיקו כדי לא להסתבך, אבל היא תרצה לנצח ומול היורדת לליגה א' היא גם עשוייה לעשות את זה.
רום: 1, בן שושן: 1.

הפועל ראשל"צ - הפועל רמה"ש
גם כאן תיקו עשוי להספיק לשתיהן. הכתומים מעיר היין מגיעים לאחר ניצחון חשוב על יבנה. מנגד, רמה"ש סוף-סוף ניצחה בשבוע שעבר לאחר שקטעה רצף של עשרה משחקים ללא ניצחון.
רום: 1, בן שושן: X.

ליגה א' צפון
הפועל חדרה - עירוני טבריה

חדרה המפתיעה תנסה לנצל את הביתיות כדי לנצח ולהמשיך למפגש מול נציגת מחוז דרום. בטבריה, שירדה בעונה שעברה מהלאומית, ירצו לנצח ולהמשיך את החלום לחזור לשם במהרה.
רום: X, בן שושן: X.

הפועל אום אל פאחם - מכבי דלית אל כרמל
נציגת ליגה ב' צפון ב' הגיעה עד למעמד המכובד ותנסה לגבור על הקבוצה מהכרמל ולחזור לאחר מספר שנים לליגה א'. בדליה, מנגד, לא ירצו לפגוש את הפועל בדרבי בעונה הבאה בליגה ב'.
רום: 1, בן שושן: 1.

ליגה א' דרום
מ.ס. טירה - עמישב פ"ת

הצבא האדום של אוהדי טירה צפוי להגיע בהמוניו ולמלא את האצטדיון בלוד, בפעם השנייה בתוך שבוע. עמישב מגיעה למשחק לאחר שסיימה את הליגה בקול ענות חלושה. האם גם כאן אנחנו צפויים לניצחון של נציגת ליגה ב' על נציגת ליגה א'? נראה שכן.
רום: 1, בן שושן: 1.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל אזור
לאחר שהובילה את הטבלה בחצי הראשון של העונה, אך סיימה בקושי במקום הרביעי, לכפר קאסם יש עדיין צ'אנס לעלות ללאומית דרך הפליאוף. מולה ניצבת אזור שרק לפני שבועיים ניצחה אותה בוינטר ותנסה לעשות זאת שוב ולהמשיך את המסע הקסום שלה.
רום: 1, בן שושן: X.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?