אלי מזרחי: "ניצחנו כנגד כל הסיכויים"

"בעונה הבאה לא נחזור על התסריט של העונה". מזרחי (דאפר מחמיד)
עונה קשה שעברה על מכבי דלית אל כרמל/יוקנעם הסתיימה בניצחון מתוק על הפועל אום אל פאחם ועם הישארות בליגה. מאמן הקבוצה מסכם עונה ומפתיע: "אני חושב להמשיך בתור מאמן גם בעונה הבאה אבל עם קבוצה חזקה יותר"

עונה לא פשוטה עברה על מכבי דלית אל כרמל/יוקנעם. הקבוצה התחילה את העונה בצורה טובה ואף חגגה ניצחון ענק על הפועל הרצליה אבל אז נתקלה ברצף של הפסדים, החליפה שני מאמנים (אוסמה מריח ואחמד ווהאב) ושיא הביזיון הגיע במשחק מול באקה שפוצץ ומעבר לעונשים הכבדים הוביל את דליה למשחק המבחן מול אום אל פאחם.

במהלך השבועיים האחרונים עבדו במועדון ימים כלילות בכדי להתכונן כראוי למשחק ולחגוג את הניצחון שישאיר את הקבוצה בליגה א'. מי שהיה בין האחראים הבלעדיים בהישארות של הקבוצה הוא המאמן אלי מזרחי שהתחיל את העונה כמנהלה של הקבוצה.

מזרחי, שמשמש כנציג בהנהלה מצדה של יוקנעם, חבש לקראת סיום העונה גם את הכובע של המאמן וברגע האמת הכין את קבוצתו כראוי לניצחון החשוב. במהלך המאני טיים הצליח מזרחי לגבור על יריבו, איימן חלאיילה מאמנה של אום אל פאחם, ולהכין את קבוצתו בצורה טקטית מופלאה.

בראיון בלעדי ל"דאבל פס" מסכם מזרחי את העונה ומבטיח כי הקבוצה תראה אחרת בעונה הבאה.

מה הרגשת בסיום המשחק מול אום אל פאחם?
"בעיקר אנחת רווחה שזה נגמר ונשארנו בליגה. לא נתנו לנו הרבה סיכויים לקראת המשחק הזה ובאנו לשחק מול קבוצה שנמצאת בשיא הכושר ומלווה ב-3,000 אוהדים. התכוננתי בדייקנות למשחק הזה וראיתי את אום אל פאחם בשני משחקים, שלחתי חבר שהוא מאמן לראות אותם, עבדתי עם השחקנים באימונים על הכול. צריך לציין שברבע השעה הראשונה הם הפתיעו אותנו בטירוף שלהם והיינו קצת בהלם אבל ככל שחלפו הדקות נכנסנו למשחק ולקחנו את השליטה ולא היה ספק מי קבוצה טובה יותר".

ברור שלא רציתם לסיים ככה את העונה, איך הגעתם למצב הזה?
"בהתחלה היה לנו מחנה אימונים מוצלח והתחלנו את העונה בצורה טובה. אחר כך באו ההפסדים ונפרדנו מאוסמה מריח שבעיניי הוא מאמן מצוין. ואז הגיע אחמד ווהאב ושוב נתנו כמה משחקים טובים ושוב הגיעו ההפסדים והפרידה ממנו. בסוף חשבתי שנישאר בליגה בלי מבחנים ואז הגיע המשחק המפורסם מול באקה והתוצאות של בית הדין והגענו לאן שהגענו".

שחקני מכבי דליה (דאפר מחמיד)
בדיעבד, מה אתה חושב על אותו משחק?
"שאני מתנצל בפני ההתאחדות, האוהדים והכדורגל הישראלי על מה שקרה שם. זה לא היה צריך לקרות וכולם היו צריכים להתנהג אחרת. אין ספק שאני וכולם למדנו מהמקרה  ונעשה הכול כדי שזה לא יקרה שוב".

מה הטעות הגדולה שעשיתם העונה לדעתך?
"אני לא חושב שהייתה לנו טעות משמעותית, פשוט סבלנו מחוסר מזל. בהרבה משחקים שיחקנו יותר טוב מהקבוצה היריבה ובחוסר מזל ספגנו שערים שטותיים".

התחלתם לתכנן את העונה הבאה?
"קודם כל ננוח השבוע ובשבוע הבא נסגור את העונה ונשלם את המשכורת האחרונה לשחקנים. אחר כך נשב בהנהלה ונדבר על העבודה המשותפת ונתכנן את העונה הבאה. אם נמשיך בדרך כמו השנה אז נתחיל לחשוב על עמדת המאמן ונחשוב על זה בכובד ראש. לא מן הנמנע שאמשיך כמאמן גם בעונה הבאה. מה שבטוח שנבנה קבוצה טובה עם רוב הסגל מהעונה ואליו נחזק שלושה או ארבעה שחקנים איכותיים ותהיה לנו קבוצה טובה שתרוץ במרכז הטבלה ומעלה ובטח לא נחזור על התסריט של העונה. בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות לכל ההנהלה ובמיוחד לסאלח שהלך בדרך איתי ועבד ימים כלילות עבור הקבוצה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
סבלתם מחוסר מזל חחחחחח
(צחי: 22:21 15-05-2016)
חוסר מזל יש בשניים שלושה משחקים לא בעונה שלמה אדון מיזרחי לפניי שאתה עונה תשובה תחשוב קצת ועל תתלה על חוסר מזל תודה שהייתה עונה זוועתית וכישלון גדול גם מיקצועית וגם ניהולית וניכשלתם כישלון חרוץ לאורך כל העונה והפכתם את מכבי דליה לקבוצה כושלת ועלובה
2
אוהבים אותך אלי
(אוהדים: 00:33 16-05-2016)
עוד תצליח ותגיע רחוק היתה עונה קשה שבסוף הושגה המטרה עונה הבאה תהיה קבוצה חזקה סוחפת סומכים עליך איש יקר ובהצלחה
3
אלי .הזכייה הכי גדולה של דליה שזכינו להכיר אדם כמוך
4
מאמן עם ביצים
(נפתלי: 09:37 16-05-2016)
אין כמעט מאמנים שרצו לאמן את מכבי דליה יוקנעם ,שדהרה לליגה ב',אלי לקח את הקבוצה והשאיר אותה בליגה א',הוא האמין בשחקנים,והכי חשוב שחדר ההלבשה כולל כולם נתנו בשבילו את הכל,יישר כוח אלי.
5
תגובה ל-1
(סמיר: 15:08 16-05-2016)
אתה איש קטן שלא מבין כלום,אדם שרואה רק שחור וקנאי ,שלא יודע לפרגן.תוכל את הלב.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?