אלעד כהן: "מסתכלים על עצמנו ורוצים לדבר רק על המגרש"

אלעד כהן (תאמר סרסור) אלעד כהן (תאמר סרסור)
אומנם בכפר קאסם לא מודים אבל בתוך עצמם יודעים כי גמר המחוזות תלוי בהם הרבה יותר מאשר בחדרה. במועדון מודעים לעובדה כי הם לא מכירים יתר על המידה את חדרה ומבהירים כי דווקא הקהל גדול יהיה נקודת היתרון שלהם

מחר (ד') תעמוד ליגה א' בפני שיא העונה כאשר בגמר המחוזות תפגוש הפועל חדרה/גבעת אולגה את מועדון ספורט כפר קאסם.

אם חדרה נחשבת להפתעה הגדולה של העונה, מהעבר השני, כפר קאסם עשתה את המוטל עליה ובשלבים מסויימים של העונה אף שיחקה את הכדורגל היפה והנוצץ בליגה.

לאחר כישלון בסיבוב השני של הליגה הסדירה החזירה כפר קאסם את הביטחון שאבד ושיחקה את אותו כדורגל שאפיין אותם במהלך הסיבוב הראשון. אחד השחקנים המשמעותיים במפגש המסקרן יהיה החלוץ, אלעד כהן, שמשחק טוב שלו יכול להכריע את ההתמודדות.

"מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה. אנחנו לא מכירים יותר מדי את חדרה וגם לא מסתכלים על היריבות אלא באים לשחק את המשחק הרגיל שלנו" כך פתח את דבריו החלוץ.

בכל זאת כולם מדברים על כך שאתם פייבוריטים.
"אני לא חושב שיש כאן פייבוריטים כאשר מדובר על משחק אחד. אם היתה סדרה אז אפשר היה לדבר בסגנון הזה אבל כל עוד מדובר במשחק אחד, אז הכול יכול להיות".

המשחק ייערך באצטדיון בהרצליה ולבטח יהיה לכם יתרון בכמות הקהל?
"המגרש הזה מוכר יותר בחדרה ששיחקה בו כבר העונה. אין ספק שיש לנו קהל נפלא שהוא השחקן ה-12 שלנו ואני מקווה שיגיע בהמוניו ונשמח אותו".

לסיום, התחושות מנבאות ניצחון?
"אנחנו נעבוד קשה, נתכונן כראוי ומעדיפים לא להתעסק בהימורים. אנחנו באים לעבור את השלב ורוצים לדבר רק על המגרש".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אך איזה שחקן
(אוהד: 13:44 17-05-2016)
2
כפר קאסם
(אוהד הכפר: 17:49 17-05-2016)
קבוצה נתנה בראש לשעריים פעמיים אין לה בעיה לתת לחדירה בראש רבעייה וזה אם השחקנים יתנו 100 % +הקהל במשחקים כאלה כפר קאסם יודעת לעבור
3
כפר כאסם פריירים חלשיםםםםםם
(שערוקי: 00:05 18-05-2016)
12 נקודות הייתם מעלנו שעריים נתנה לכם שני ניצחונות פור ונשארתם פריירים ויחד עם זאת שעריים התחילה את הליגה בסבוב השני איפה אתם היום ואיפה שעריים היום

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?