חיים כהן מונה למנהל המקצועי של מכבי עירוני אשדוד

מחזירים עטרה ליושנה. שחקני ואוהדי אשדוד (מוטי קדוש) מחזירים עטרה ליושנה. שחקני ואוהדי אשדוד (מוטי קדוש)
העולה החדשה החלה את הכנותיה לעונה הבאה והמינוי הראשון הוא של שחקן העבר האגדי של המועדון שחוזר לתפקיד מקצועי בכיר. כהן שימש כעוזרו של אלי אוחנה בנבחרת הנוער. שרון מרציאנו מועמד בכיר לאימון הקבוצה

העולה החדשה לליגה ב', מכבי עירוני אשדוד, פתחה את הכנותיה לעונה הבאה והמינוי הראשון הוא חזרתו של שחקן העבר האגדי של המועדון חיים כהן.

כהן ששימש כקפטן הקבוצה המיתולוגית משנות ה-80 ועד אמצע שנות ה-90 והיה שותף בכיר לעליות הגדולות חוזר לקבוצה בתפקיד המנהל המקצועי של המועדון. כהן, בן ה-55, שימש בשנים האחרונות כעוזרו של אלי אוחנה בנבחרת הנוער של ישראל. באשדוד ישמש כמנהל ספורטיבי ויהיה אחראי בין היתר על בחירת הצוות המקצועי בקבוצה הבוגרת, במחלקת הנוער ובבית ספר לכדורגל. אגב לאחרונה חזר כהן בצוותא עם אלי אוחנה עם זכייה בטורניר לובנובסקי באוקראינה עם הנבחרת הצעירה.

המשימה הראשונה של כהן יהיה בחירת מאמן לקבוצה הבוגרת כאשר המועמד הבכיר הוא שרון מרציאנו. מרציאנו שאימן בשנים האחרונות את הפועל מחנה יהודה מליגה א' ונחשב לאחד המאמנים המוכשרים והאיכותיים בליגה א' כבר נפגש מספר פעמים עם הנהלת הקבוצה וכעת ככל הנראה ייפגש גם עם כהן כדי להאיץ את המשא ומתן בין הצדדים.

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?