הפועל רמת גן זכתה בגביע המדינה לוותיקים

שחקני רמת גן (רז עזיז) שחקני רמת גן (רז עזיז)
הישג מרשים לאדומים שזוכים בפעם השלישית ב-4 שנים האחרונות. ניצחו בגמר את סכנין 1:2. חלפו על פני עקרון, פ"ת וב"ש. צפו בתקציר

קבוצת הוותיקים של הפועל ר"ג זכתה בגביע המדינה לותיקים אחרי שניצחה בגמר חם את סכנין 1:2.

לאדומים זו זכייה שלישית בגביע בתוך ארבע שנים והם עשו דרך מרשימה עד לזכייה אחרי שעברו קבוצות חזקות כמו קרית עקרון, עירוני פ"ת והפועל ב"ש.

שתי הקבוצות גם נפגשו לפני שנתיים בשני משחקי הגמר על הגביע והאליפות וחילקו בינהם את התארים כשסכנין זכתה באליפות והפועל ר"ג בגביע.

המשחק נפתח בסערה כבר בדקה השלישית כשבלם הפועל ר"ג אלדר שפלר מתח שריר ונאלץ לצאת. פחות מדקה לאחר מכן עלתה סכנין ליתרון אחרי שנדאל שלאטה דחק מקרוב כדור רוחב.

מאותו רגע, הפועל ר"ג התעוררה, שטפה את המגרש והצליחה להשוות בדקה ה20 אחרי שעוז יפרח מסר לרונן חרזי בתוך הרחבה, חלוץ נבחרת ישראל לשעבר עבר באומנות את בלם סכנין ומול השוער קבע 1:1.

גם במחצית השנייה הפועל ר"ג שלטה בקצב כשסכנין מנסה את מזלה בכדורים ארוכים לעברו של שאדי זבידאת ובבעיטות מרחוק של עבאס סואן.

בדקה ה-50 של המשחק פרץ ליעד טפר מצד שמאל ומסר כדור רוחב לתוך הרחבה. מגינה השמאלי של סכנין, עבד רבאח ניסה להרחיק אך הכדור עשה את דרכו לשער בצורה קשתית וחדר פנימה 1:2.

בסיום המשחק קיבלו שחקני שתי הקבוצות מדליות מרכז הליגה דני ימפולר ואת הגביע הניפו ילדי השחקנים של הפועל ר"ג שנכחו במשחק ביחד עם שחר כדורי.

ילדי שחקני הפועל רמת גן עם הגביע (רז עזיז)
במשחקי הפלייאוף על האליפות (שלב רבע גמר) יתקיימו בשבוע הבא המשחקים הבאים:
חוף כרמל – סכנין
אור עקיבא – הפועל ר"ג
אופקים – עירוני אשדוד

מחזיקת גביע המדינה (רז עזיז)
צפו תקציר המשחק (צילום: אבי ריימונד):


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לכל מי שלא יודע שהמשחק התקיים ביום השני של הרמדאן ואחרי 19 שעות של צום ונסיעה של כמעט שעתיים .. וזאת הפעם השנייה שהמארגנים עושים את זה וזה לא הוגן..!!!!
2
היא גם קבוצת הוותיקים ההישגית ביותר. ברכות לירון בר לב ולשחקנים. אתם מהווים מודל ודוגמא לאיך קבוצת ותיקים צריכה להיות.
3
אלוף
(המאמן: 12:00 12-06-2016)
שאפו הפועל רמת גן אתם תותחים גיא מסיקה אתה אלוףףףףףף אמיתי הוד מסיקה תלמד.....
4
איזו פצצהההה
(דניאל: 08:34 08-12-2021)
איזו פצצה קיבל שם מספר 44..... שברו אותו חח..

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?